Herranen aika, mikä vauvakutsukakku! :0 :D (sis kuvan)

vieras
hehe, mua toi kyllä nauratti :) Meillä on kavereiden kanssa aika erikoinen huumorintaju, että jos ne olis mulle tollasen kakun väsänny niin en olis kyl suuttunu...ei tietty mikään mun unelmakakku..mut toi teksti oli vaan niin paras :D
 
vieras
tuo on vielä suht hyvällä maulla toteutettu. olenpa oikeassa elämässä joutunut sellaiseen kahvipöytään,missä oli vaaleanpunainen römpsä huulet levällään valkoista tahmaa välissä :eek: kakku siis. mun huumori ei riittänyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pörre:
Täällä on niin monta "ällöttää, inhottaa, yök" kommenttia, että alan ymmärtää, mihin kaikki pelkosektiot menee
Musta toi kyllä oli aika ällö, en itselleni tollasta olis halunnut.
Mutta silti olen kyllä luonnollisen alatiesynnytyksen kannattaja (kaksi takana, onneksi ei sektioita).
 
Helmi
Alkuperäinen kirjoittaja +++:
Alkuperäinen kirjoittaja FionaFauna:
Tiedän kyllä, että mulla on vähän kieroutunut huumorintaju, mutta toi ois ihan loistava kakku ja "päivänsankarina" olisin otettu! :D
Peesi!
Kuin myös. Mä repeisin niin täysillä nauruun jos mun kaverit mulle tuollaisen kakun väkertäis :D Musta tossa on vaan ihan hauskaa huumoria! Miksi kaikki pitää ottaa aina niin tosissaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuo on vielä suht hyvällä maulla toteutettu. olenpa oikeassa elämässä joutunut sellaiseen kahvipöytään,missä oli vaaleanpunainen römpsä huulet levällään valkoista tahmaa välissä :eek: kakku siis. mun huumori ei riittänyt.
:$ Miksi tuollainen? Mikä tilaisuus se oli, neitsyyden menetys tai jotain? Vai joku valmistui gynekologiksi?
 

Yhteistyössä