Hetkeksi kuva, kuinka kävi mun ukolleni eilen :D

"Mie"
[QUOTE="vieras";26838181]jouluverhot ja kynttelikkö :LOL:[/QUOTE]

Joillakin on punaista sisustuksessa ilman että olis just jouluverhot kyseessä.Tätä on joidenkin vaikea tajuta.Ja mitä se meille kuuluu jos olisikin jouluverhot.Kukin pitäköön huolta oman asuntonsa sisustuksesta.
 
"vieras"
[QUOTE="Mie";26838190]Ei tuosta kokonaisuutta vielä näe.Tiedä vaik ois luonnonkihara.Pistä oma lettis näytille, niin arvostellaan se![/QUOTE]

juu, luonnonkiharat miehellä on ihan yök :x
 
"vieras"
[QUOTE="Mie";26838190]Ei tuosta kokonaisuutta vielä näe.Tiedä vaik ois luonnonkihara.Pistä oma lettis näytille, niin arvostellaan se![/QUOTE]

Mä näen ihan tarpeeksi tietääkseni että tuo on kauhea :D ja ei, en laita omaa kuvaani nettiin enkä ole ihan varma olisiko tuo ko. mieskään halunnut tuota kuvaansa tänne.
 
"Mie"
[QUOTE="vieras";26838237]Mä näen ihan tarpeeksi tietääkseni että tuo on kauhea :D ja ei, en laita omaa kuvaani nettiin enkä ole ihan varma olisiko tuo ko. mieskään halunnut tuota kuvaansa tänne.[/QUOTE]

Pyydettiinkö tässä ketjussa arvostelemaan hiusmallia tai jtn muuta?n EI!
 
"vieras"
[QUOTE="Mie";26838231]Mitä kenenkään verkkarit sulle kuuluu?[/QUOTE]

Mikä sua vaivaa? :D Jos täällä on esillä kuva niin kai siitä saa silloin puhua?! Aika erikoinenhan tuo asustus ja sistus on näin elokuun alkuun, mitä sitä kieltämään?
 
meriska.
[QUOTE="vieras";26838248]Mikä sua vaivaa? :D Jos täällä on esillä kuva niin kai siitä saa silloin puhua?! Aika erikoinenhan tuo asustus ja sistus on näin elokuun alkuun, mitä sitä kieltämään?[/QUOTE]

Siis erikoinen asustus ja sisustus????? What the fuck?? Ihan normaalilta mun silmään näyttää!
 

Yhteistyössä