Hienoa. Viimeiset rahat kiinni katevarauksissa.

Ei sitten Electron toiminut S-Marketissa vaan ilmoitti varmennusvirhettä. Kahdesti kokeiltiin. Juoksin automaatille nostamaan rahaa ja juuri ja juuri sain nostettua sen verran että sain maksettua ostokseni, sillä tilille oli kuitenkin tehty katevaraukset molemmista yrityskerroista :headwall:

Tulee köyhä viikonloppu, ruoka kai riittää mutta autolla ei ajeta kun en saa sitä tankattua. Mahtavaa.
 
"vieras"
[QUOTE="mä";24868351]Miten voi tili olla noin nollilla että yhdet ruokakaupan ostoksien katevauraukset sotkee perheen talouden :([/QUOTE]

Ihania kommentteja taas..Kaikilla ei vaan jää rahaa säästöön. Jotkut ihan oikesti elävät kädestä suuhun. Ja tiedän, että aina voi vaihtaa työpaikkaa, toki voi. Mutta itsekkään en edes halua. Rahat on tiukilla kyllä, sen myönnän mutta tällä hetkellä haluan elää näin ja viettää aikaani pieneten lasteni kanssa ja saada pikku pikku palkkaa pikku pikku pph ryhmältäni. Kun lapset ovt koulussa niin asia on ihan eri.
 
Foortti harmaana
Joo mulle kävi noin jossain pääsiäisen korvilla.

3 katevarausta söi tiliä lähes 200€ ja lisäksi vielä käteisellä maksu päälle.
Rahat sain sitte 3 pankkipäivää jälkikäteen, viikonloppuna ei saa kun on pankit kiinni. =/
 
"vieras"
No haloo, jos on vaikka satkun ostokset ja katevaraus menee kahteen kertaan + että maksaa ne lopulta käteisellä, niin kyse on jo 300 eurosta.

Tai vaikka "vaan" 50 € niin 150 €!

Ihme vinkunaa tuo "miten voi olla tili nollilla", joku s-tanan laskutaidotonko siellä inisee?!
 
no haloo
[QUOTE="mä";24868351]Miten voi tili olla noin nollilla että yhdet ruokakaupan ostoksien katevauraukset sotkee perheen talouden :([/QUOTE]Kuule aika monillakin on todella tiukkaa ja voi viikonlopun ruokaostokset olla vaikka useemman kympin ja se x2 niin ei jää mitään.Mutta onneksi olkoon sinulle, että on rahaa ja vielä kehtaat tulla tänne niitä haukkumaan, joilla ei ole onni olla sinä.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Taidat
[QUOTE="mä";24868351]Miten voi tili olla noin nollilla että yhdet ruokakaupan ostoksien katevauraukset sotkee perheen talouden :([/QUOTE]

olla yksinkertainen kun kyselet tyhmiä
 
3 lasta
Jos mun eiliset ostokset olis menneet katevaraukseen ja yhden olisin saanut maksettua, olisin nyt 750 euroa köyhempi. Ei naurattais :(
Kesällä kun oli tosi tiukkaa, olin aika paniikissa kun bensamittari otti tililtäni 2 x katevarauksen eikä antanut tippaakaan bensaa :kieh: Siinä sitten soittelemaan ensin huoltikselle, jossa joku sälli sanoi, että kyllä se ajastaan poistuu (no eipä auta, kun tarviin rahat NYT) ja sitten soitin pankkiin. Vasta pankin kautta sain nuo katevaraukset heti käyttööni.
 
No voi kuulkaa olla ihan helpostikin tili nollilla, eikä niitä säästöjäkään ole kaikilla saati Visaa. Mutta täytyy todeta, että käteiselläkin pärjää. Itse en ole käyttänyt korttia yli vuoteen paitsi automaatilla :)
Itse käytän korttia vaan tomaattiin ja tankkaukseen. Muuten käteistä. Pysyy paremmin kärryillä niistä vähistä rahoistaan, kun pelkällä kortin viilaamisella.
 
No onpas ärsyttävää. Ja todella paljon ap:ta varmaan auttaa vastaukset joissa ihmetellään että tili on nyt tyhjänä. Jos omalla tilillä on miljoona niin vois ottaa päänsä sieltä persiistä, katsella ympärilleen ja ymmärtää että ihan oikeasti kaikilla muilla ei ole.
:(
 
"vieras"
Joo mulle kävi noin jossain pääsiäisen korvilla.

3 katevarausta söi tiliä lähes 200€ ja lisäksi vielä käteisellä maksu päälle.
Rahat sain sitte 3 pankkipäivää jälkikäteen, viikonloppuna ei saa kun on pankit kiinni. =/
Nehän nopsaa menivät. Mulla kun roikkuu aina toista viikkoa paikasta riippuen.
Ihan liian kauan ja vain kauppojen ja pankkien ahneuden takia kun eivät halua luovuttaa rahoja saamatta ensin niistä täyttä hyötyä
 

Yhteistyössä