Hierooko teidän miehet teidän hartioita jos pyydätte? Vai alkaako heti jumalaton valitus jos joskus uskaltaa pyytää?!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Meillä alkaa. Sen kerran kun pyytää, että voisitko hieroa hartioita kun on niin jumissa, että päätä särkee niin voi että se on kauheaa. Valituksen kanssa hieroo enintään 2 minuuttia ja sitten särkeekin jo sormia hänellä niiiiin paljon!
 
hr
meillä hieroo, mut yleensä ei jaksa keskittyä siihen hieromiseen, joskus kyllä kun oikein siihen asiaan viitsii paneutua, mut esim telkkua katsoessa se keskeytyy heti jos jotain jännittävää näkyy telkussa, joten se on aika rasittavaa..
 
ap
Mua vaan niin vituttaa kun ei IKINÄ voi hieroa nätisti kun pyytää. Aina alkaa "ei ei pitää tehdä sitä ja tätä, ei ehdi, väsyttää" jne. Ja tosiaan enintään 2 minuuttia (tavallisesti hyvä jos minuuttiakaan) ja sitten ei enää jaksa. Stna. Alan käymään säännöllisesti kyllä hierojalla ja ukko saa maksaa!
 
ieronymys
ha ha, kerrankin pääsee rehellisesti kehumaan miestä. hieroo, ja ei valita. (muuten kyllä valittaa senkin edestä)
no, sopimus on meillä että sanoo jos ei jaksa jonka johdosta aina samantapainen keskustelu_

-jaksaisitko ihan hiukan, ottaa ihan pari kertaa kiinni vaan, ei enempää
-jaksan - en jaksa - ei nyt - myöhemmin.

aika usein jaksaa, ja jos on tosi kyseessä niin silloin yleensä myös. m(mulle tulee aina kauheita päänsärkyjä näistä riippareista johtuen) mutta sen saa ihan 4 minuutin hieronnalla ohi
 
Vähän OT
:D Tyypillistä kyllä.

Mä muistan miten meillä kotona äidillä oli aina hipsutuksen ja hieronnan kaipuu. Joka ilta. Kysymys meni aina näin "Kulta...", johon isä HETI puolen sekunnin viiveellä tuhahti kovaan ääneen "ARRRR. EI TAAAAAAAAS" :D. Kyllä se sitten aina hiero jalkoja, mutta hirveen valituksen ja puhinan jälkeen. Kyllä siitä tais joskus joku riitakin syntyä. Tästä "keskustelusta" tuli ihan meidän perheen tavaramerkki, joka kulki vitsinä sukulaispiireissä.

Ja kyllä, nyt aikuisena olen huomannut itsessäni tämän saman piirteen. Miestä ei kyllä ole, jolle ehdotella hieromasessioita
 
ieronymys
ilman muuta otat aikoja hierojalle, se on ihan must.
mun ei oo nyt sitten tarvinnut 10 vuoteen, mutta menen kyllä jos vain sais aikaseks. osaan itsekin hieroa kyllä, mutta miestä ei tartte, ei ole noita vaivoja hänellä.
 
JOOOOO
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä alkaa. Sen kerran kun pyytää, että voisitko hieroa hartioita kun on niin jumissa, että päätä särkee niin voi että se on kauheaa. Valituksen kanssa hieroo enintään 2 minuuttia ja sitten särkeekin jo sormia hänellä niiiiin paljon!


sama täällä!!!! kele.
 
Ihana mies
Hieroo pyytämättäkin jos näkee että yhtään vaikutan siltä että olisi niskat/hartiat kipeenä. Ei valita, ei ollenkaan. Hän kuulemma tykkää siitä ja tuskin vähiten sen takia että tietää minua alkavan himottaa monesti.. :D
 
Miau
Kyl se hieroo, ehkä yks kolmesta kysymyskerrasta sanoo ettei nyt jaksa. Mä hieron sitten myös sen hartioita yhtälailla, tai oikeastaan aina jos se pyytää tai venyttelee niitä kun ne on jumissa, mut se pyytää paljon harvemmin. Mut kysyn kyllä välillä ihan ystäviltanikin että 'vaihdettaisko hartiahierontaa' ja yleensä tää sopii vallan mainiosti, varsinkin kun olen itse aika hyvä hieroja ja monet ystäväni on tositosi hyviä hierojia myös.
 
ööö
Meillä ei hiero, mutta "hakkaa" eli taputtelee kämmensyrjillä hierottavia alueita. Mies ei ole koskaan tykännyt hieroa, mutta tuolla tyylillä jaksaa ainakin 20 min. Ihan tehokasta tuokin on, mutta miehen pitää hallitta voimankäyttönsä.
 

Yhteistyössä