Hih,keksin jo alustavan suunnitelman hääpäiväks vaikka se on vasta marraskuussa *turhis*

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Viitaten aiempaan treffimietintäketjuuni, aloin miettimään hääpäivää..5 vuotta tulee rouvana oloa täyteen ja aattelin yllättää miehen:)

Miehen sisko voisi tulla vahtimaan kuopusta, esikoinen pärjää jo mummonkin luona..
Voisin lähteä vaikka "shoppailemaan" ja miehelle joku tois lapun missä lukis että tule paikkaan x, jos haluat nähdä vaimos (kuulostaako liikaa joltain lunnasvaatimukselta?) tms.

Mietin vaan vielä, että oisko hotelliyöpyminen kuitenkin vähän liikaa..ei kyllä olla ihan kahestaan oltu yötä tommosessa "hienommassa paikassa" sitten häiden.
Ois vaan ihana mennä valmiiseen pöytään ja nukkua rauhassa jne. Mut ei ihan noin vaan muuten onnistu, niin jospa sitten tommoisen juhlapäivän yhteydessä..?

Tekis vaan mieli keksiä jotain kivaa, tietty lapsillekin, mut etenkin miehelle ku se on kestäny minua ja ei olla kaksistaan oikeen päästy mihinkään.

Nyt lopetan tän höyryämisen, ettei keltään mee hermot :saint:
 
IhanaValo
Kävin jo vähän hintojakin kattelemassa..*mitä,minäkö innoissani :snotty: * Ei ollut ees paha..
Jospa tästä sais lisätsemppiä painonkin pudotukseen, kehtais poreammeeseen/uimaaltaaseenkin mennä ;) :LOL:
 
Kuulostaa kivalta idealta. :heart:

Me vietimme ensimmäistä hääpäivää hieman samaan tyyliin. Varasin hotellihuoneen kylpylähotellista. Olin sopinut etukäteen jo että ystäväni ottaa esikoisen hoitoon.
Pakkasin laukut miehen tietämättä, otin mukaan miehelle ja minulle vaihtokamppeet, miehelle paita ja suorat housut (ja siistimmät kengät), minulle juhlamekko (ja korkkarit) sekä molempien uimakamppeet.


Sanoin sitten miehelle että nyt mennään. Kyyti tulee hakemaan. Ystäväni kävi hakemassa meidät, nakkasi meidät kylpylälle ja jatkoi muksun kanssa matkaa.
Olin tehnyt meille lisäksi illalle pöytävarauksen joten menimme ensin hotellille, sitten uimaan/saunomaan/poreammeilemaan jonka jälkeen takaisin hotellihuoneeseen. Vaihdoimme vaatteet juhlavampiin, laittauduimme ja lähdimme syömään pitkän kaavan mukaan. Ravintolassa oli vielä elävää musiikkia joten jäimme vielä tanssipuolelle iltaa istumaan. Loppuillasta hotellihuoneeseen ja aamulla vielä uinti/sauna ja runsas aamupala.

:heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Nueva, tuo kuulostaa kivalle. Oli varmaan mukavaa :)
Oli mukavaa. :D

Jos varaat hotellihuoneen niin voithan kerätä mukaan kaikkea kivoja pikkujuttuja; suklaata, viiniä, viinirypäleitä, suolapähkinöitä. Sellasta hyvää naposteltavaa. Ja kamera. :attn:
Mua harmittaa kun itse en muistanut ottaa kameraa mukaan. Olisi kiva kun olisi jotain muistoja kylpyläreissusta.... ja upeista ruoka- annoksista. :xmas:

 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Oli mukavaa. :D

Jos varaat hotellihuoneen niin voithan kerätä mukaan kaikkea kivoja pikkujuttuja; suklaata, viiniä, viinirypäleitä, suolapähkinöitä. Sellasta hyvää naposteltavaa. Ja kamera. :attn:
Mua harmittaa kun itse en muistanut ottaa kameraa mukaan. Olisi kiva kun olisi jotain muistoja kylpyläreissusta.... ja upeista ruoka- annoksista. :xmas:
Joo no se kävi just mielessä, että vois herkutella siellä huoneessa..
Tosin juomispuoli ois vähän hakusessa viel, myö kun ei olla viini-ihmisiä, ja shamppanjat yms. maistuu karmeelle kans..Mutta sit joku lonkku ei niin hirveen juhlavaa oo, enempi meijän tyylistä kylläkin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Joo no se kävi just mielessä, että vois herkutella siellä huoneessa..
Tosin juomispuoli ois vähän hakusessa viel, myö kun ei olla viini-ihmisiä, ja shamppanjat yms. maistuu karmeelle kans..Mutta sit joku lonkku ei niin hirveen juhlavaa oo, enempi meijän tyylistä kylläkin :D
Joku pieni kuohari tunnelmaa luomaan ja lisäksi hieman arkisemmat juomat? ;)



 

Yhteistyössä