Hihhiiihiii pakkohan tätä on kokeilla :D

Joo, kyllä on kummallinen aluksi. Kai tätä oppii käyttää.

Itseasiassa, kun jo edellisen systeemin aikana modet motkotti, jos oli liian monta lainausta peräkkäin, ja siten sivutilaa meni mahdottomasti pitkissä ketjuissa, niin äsken ei ainakaan onnistunu kun silleen, et mä sain vain sen yhden (viimeisimmän vastaajan viestin ) lainattua, eli niitä pitkiä lainauspätkiä ei kaitten pitäis enää tulla.

Eiköhän tämä iloksi tästä muutu!:saint:
 
Minua hiukan häiritsee, ettei mistään näe onko jo jonkun ketjun aloituksen lukenut (vai näkeekö?) Vanhassahan ne otsikot jotka oli aukaissut muuttui tummemmiksi. Mie olen huomannut moneen kertaana vaavani samoja (ei kiinnostavia) ketjuja. Niin kauan kyllä aukaistun ketjun erottaa, kun kukaan ei ole siihen vastannut.

No, palstailu alkaa käymään kohta muistiharjoituksesta :D
 
Viimeksi muokattu:
"Vieras"
Minua hiukan häiritsee, ettei mistään näe onko jo jonkun ketjun aloituksen lukenut (vai näkeekö?) Vanhassahan ne otsikot jotka oli aukaissut muuttui tummemmiksi. Mie olen huomannut moneen kertaana vaavani samoja (ei kiinnostavia) ketjuja. Niin kauan kyllä aukaistun ketjun erottaa, kun kukaan ei ole siihen vastannut.

No, palstailu alkaa käymään kohta muistiharjoituksesta :D
Sama täälläkin haittaa. Mulla myös tuntuu latautuvan hitaammin kuin aikaisemmin.
 

Yhteistyössä