HIIII! :D lupa tuli, lupa tuli!!! ;)

Heissul... tästäpä onkin aikaa, kun oon viimeksi täällä kirjoitellut... hmm... vuonna 2007! :D
Olen siis 28vuotias 2 lapsen, poika 2004 sekä tytön, 2007, äiti :)
Tytön "raivoisan"Q synnytyksen jälkeen, olin päättänyt, että tää oli nyt tässä...
Mutta... hmm... voi ei, mulla ollut jo vuoden vauvakuume. :(
mutta nyt irtos lupa!
mulla löytyi 1x1cm myooma kohdun ulkoseinästä rutiinitarkastuksessa tänkuun alussa. samalla myös lääkäri totesi, että kuparikierukkani oli ollut 6,5 paikoillaan... että otettaisko pois... ;)
no mulleha se passas. juteltiin kotona miehen kanssa, että ehkä nyt oikeesti olisi sen pikku"kolmosen" aika. :)
mulla alkoi eilen ekat kuukautiset kirukan poiston jälkeen, kyseessä siis kupariversio, ja nyt sitten rauhallisesti vaan, nii varmaan ;), aloitetaan yritys. kädet ristissä että onnistuisi vielä.
ollaan lähdössä 7.5 kanarialle joten sinällään ihan kaamaaalaaa kiirus ei ois, mutta nopsaa silti, kaikki mulle heti, kiitos ;)

ihanaa olla taas täällä, toivottavasti teidän aktiviiseen seuraan mahtuu vielä ainakin tämä yksi kuumeilija :) <3
 
oon käyny lukemassa juttuja lennoista raskauden aikana yms. mutta norwegian lentojen sivuilla lento on luvallista 36 vkolle saakka, joten wheeee.... antaa palaa ;)
tietysti oma vointikin olis iha jees olla siinvaihees kunnossa :) mutta on se, jos nyt natsais eka... oon vaa nii innoissani et toivottavasti annatte anteeks ja ymmärrätte rivien välistä :))
 

Yhteistyössä