Hiilari dieetti

Mä etsin googlella sokeriklubia ja sain vastaukseksi jonkin helsinkiläisen yökerhon ja tän palstan sokeriklubi-keskustelun...

Kertokaa mullekin toopelle linkki oikeille sivuille, että näen, mistä hommassa oikein on kyse, please!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2005 klo 20:18 vieras kirjoitti:
Mä etsin googlella sokeriklubia ja sain vastaukseksi jonkin helsinkiläisen yökerhon ja tän palstan sokeriklubi-keskustelun...

Kertokaa mullekin toopelle linkki oikeille sivuille, että näen, mistä hommassa oikein on kyse, please!

Mitäpä jos kurkkaat keskustelusivun laihdutusaiheista kohtaa sokeriklubi.siellä ainakin oli se yks kirjoitus ruokavaliosta...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2005 klo 20:18 vieras kirjoitti:
Mä etsin googlella sokeriklubia ja sain vastaukseksi jonkin helsinkiläisen yökerhon ja tän palstan sokeriklubi-keskustelun...

Kertokaa mullekin toopelle linkki oikeille sivuille, että näen, mistä hommassa oikein on kyse, please!
:D ihana!

joo, sorde epätarkkat ajo-ohjeet. sokeriklubi on tosiaan ihan näillä samoilla sivuilla, niinkuin joku tiesikin. eli tällä samalla palstalla Sokeriklubi ja sen ekalla sivulla on 1800 kcal ruokavalion runko, jolla voip porskuttaa!

adios :wave:
 

Yhteistyössä