Hiivatulehdus kolmatta viikoa!!

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
En tajua, mikä neuvoksi, lääkäriin tietty täytyy lähteä.

Mutta minulla on viimeisen vuoden aikana ollut noin 4-5 hiivatulehdusta. Viimeisin on kestänyt 3 viikkoa, ja olen syönyt siihen jo 3 Fluconazol-kapselia, siis yksi suun kautta otettava tabletti pitäisi riittää. Pysyy kuitenkin vain pari päivää poissa ja alkaa uudestaan. Ei ole antibioottikuuria meneillään tms.

Onkohan tähän edes mitään tehokkaampaa lääkitystä? Minulla on alapää niin ärtynyt että on ihan vertavuotavilla haavoilla. :-( Ja hiivaa se on, ei voi olla esim. sukupuolitautia. Lääkärissä kävin viimeksi muutamia viikkoja sitten, ja antoi reseptin jolla saa 6 satsia ko. lääkettä.

Inhottaa.
 
:))
Mulla auttoi ihan tuo canesten, oli ihan järrrrkyttävä syyhy alapäässä, jo heti eka voitelu helpotti, 2pv käytöllä katosi oireet ihan kokonaan. Nyt vielä rasvailut menossa kun suositellaan jatkamaan vielä oireiden loputtuakin. Ah tätä helpotusta!
 
kutisee
mukin kutittaa,tuntuu ihan tuolla sisuksissa.Canestenpuikon käytin ja rasvaan edelleen mut silti kutisee.Alkuun oli valkosta töhnää mut se hävis suurimmaksi osaksi mut edelleen kutisee ja valkoista töhnää ihan pikkuisen jäljellä. Miksei se ole jo hävinnyt kokonaan?? Viimeksi autto heti,nyt kutisee jo toista viikkoa.
 
"Riina"
Mulle lääkäri kirjoitti Flagyl Comp.-emätinpuikkoja ( 10 pv.n kuuri ) ja vielä Fluconazol Orion:in ( suun kautta otettava ) varalta, jos tuo ensimmäinen ei pure. Nyt on eka puikko tuikattu sisuksiin. :)
Mullakin uusinut hiivatulehdus aivan jatkuvasti! Toivon että nämä aineet toimisi.
 
Kuulostaa tutulta..
Mulla oli vuoden hiiva kerran kuussa. Nyt ei oo ollu 4 kuukauteen (koputa puuta).. En tiiä mistä johtu eikä lääkäritkään ja kokeilin aivan kaikkea, mitä keksin. Kävin varmaan 10 kertaa lääkärissä ja vaihdoin lääkäriäkin pari kertaa. Ootko minkä ikäinen? Joillakin naisilla voi kai liittyä hormooni toimintaan. Itse olen vähän päälle 20 nii se saattoi olla yksi syy. Onko sulla menkat? Alkoiko ennen tai niiden jälkeen? Veri on hyvä alusta hiivalle kasvaa ja mulla uusi se aina menkkojen aikaan. Jos sulla on väli vuotoa niin se voi olla osa syyllinen.

Mie vaihdoin kuukuppiin, että siteet tai tampoonit ei ärsyttäs pillua. Aloita C vitamiini kuuri ja juo paljon karpalomehua. C vitamiini tekee pissasta hapanta ja se auttaa ehkäisemään hiivaa. Jätä sokeri mahdollisimman vähälle ja ala vetämään maitohappobakteereja(apteekissa myydään sellaisia jotka ehkäisee hiiva tulehdusta), piimää ja rasvatonta jugurttia. Ne tekee hyvää suoliston bakteereille (hiivahan lähtee sieltä). Rasvaa joka päivä canesten rasvalla, nyt kun on tulehdus päällä. Se auttaa kutinaan ja tulee velpompi olo. Jos syöt e-pillereitä ne pitää ehkä vaihtaa toisiin. Nuku ilman housuja, että pillu saa hengittää. Voit myös kokeilla pestä paikat apteekin intiimialueen saippualla, mutta se saattaa vain ärsyttää sitä lisää. Pitää vähän koeilla millainen pesu ja kuinka usein itselleen toimii.

Olikohan muuta :D tätä kaikkea ite kokeilin :D lisäksi lääkäri määräs sellasen kuurin niitä hiiva lääkkeitä et söin kerran viikossa yhen tabun, kolmen kuukauden ajan.

Ja noita ohjeita ei siis tarvi noudattaa loppu elämää mut sen aikaa et saat hoidettua hiivan kunnolla helevettiin!

Toivottavasti saat sen nopiaa kuntoon :)
 

Yhteistyössä