Hiivatulehdus ;(

Mulla ei oo pitkään aikaan ollu.. eilen kävin jo apteekissa, mutta en typeryyttäni ostanu hiivalääkkeitä.. nyt sit kutisee, kutisee, kutisee :headwall: odottelen että päivystävä apteekki aukee ja pääsen hakeen lääkkeet... ku ei vaan iho kerkeis mennä rikki.. mulla niin tapahtui nuoruudessa aika useasti :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:
Mä pidän aina jemmassa Canesten-rasvaa, kun aina hiiva iskee pahimmilleen sillain kun on apteekit kiinni!
Mulla ei oo vuosiin ollu.. enkä siis ollu varautunu.. enkä typerys eilen tajunnu ostaa sitä lääkettä ku ajattelin ettei tää oo hiivaa vaan jotai muuta :headwall: noh, nyt on pakko odottaa että apteekki avautuu.. täytyy sit saada kunnon lääkkeet että huomenna voi töihin mennä. Onko tuo Canesten hyvää? Voisin sitä ostaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Löytyykö kaapista maustamatonta jugurttia, piimää tms jolla vois hautoa siihen asti että apteekit aukeaa?
Viiliä löytyis.. mut kyll uskon että pärjään.. ostin eilen jotai maitohappobakteereja, joita olen nyt 3 laittanu. Sit ostin Bebanthenia, että sain iholle, jos ei menis iho rikki... mut kiitti vinkistä, katon jos pitää sitä viiliä alkaa laittamaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja tilda:
Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:
Mä pidän aina jemmassa Canesten-rasvaa, kun aina hiiva iskee pahimmilleen sillain kun on apteekit kiinni!
Mulla ei oo vuosiin ollu.. enkä siis ollu varautunu.. enkä typerys eilen tajunnu ostaa sitä lääkettä ku ajattelin ettei tää oo hiivaa vaan jotai muuta :headwall: noh, nyt on pakko odottaa että apteekki avautuu.. täytyy sit saada kunnon lääkkeet että huomenna voi töihin mennä. Onko tuo Canesten hyvää? Voisin sitä ostaa...
Mä en ole muuta koskaan kokeillut. Yhdistelmäpakkausta suosittelen. Itse yleensä ostan sen missä on vaan yksi puikko. En jaksa monena päivänä "puikottaa" :LOL: Hyvin on tehonnut.
 

Yhteistyössä