Hinnoitteluapua...

Paljon viittis pyytää hintaa Carena double swing-tuplista?
Ne on ostettu uutena kesällä -08, käytössä olleet ehkä muutamia kertoja viikkoon, joskus pitkiäkin taukoja..

Uutena makso 279?.


Vikoja ainoastaan:
musta kumi(?) mitä on siinä kohdassa mihin lapsen jalat tulee, niin nurkasta revennyt vähän.. Pari haaleaa tahraa...

Ja en siis ole niitä täällä myymässä, en yritä kaupitella tai mainostaa, vaan kohtuullista hintaa koitan keksiä =)
 
Pyydä 170e, ole valmis tinkimään 20-30e. Itselleni ainakin aina tärkeää, että on hiukan tinkivaraa, antaa jotenkin paremman mielen ostajalle, kun saa vähän halvemmalla kuin mitä pyynti on.
 
Maisa
Alkuperäinen kirjoittaja :
Pyydä 170e, ole valmis tinkimään 20-30e. Itselleni ainakin aina tärkeää, että on hiukan tinkivaraa, antaa jotenkin paremman mielen ostajalle, kun saa vähän halvemmalla kuin mitä pyynti on.
Minä en usko että kukaan on valmis maksamaan yli 150e kaksi vuotta vanhoista ( vaikkakin hyväkuntoisista ) Carenan rattaista.
 
Maisa
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Pyydä 170e, ole valmis tinkimään 20-30e. Itselleni ainakin aina tärkeää, että on hiukan tinkivaraa, antaa jotenkin paremman mielen ostajalle, kun saa vähän halvemmalla kuin mitä pyynti on.
Minä en usko että kukaan on valmis maksamaan yli 150e kaksi vuotta vanhoista ( vaikkakin hyväkuntoisista ) Carenan rattaista.
Lisäys: Siis minusta noin kolmasosa tuosta ostohinnasta olisi ok. 150e:kin on liikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Pyydä 170e, ole valmis tinkimään 20-30e. Itselleni ainakin aina tärkeää, että on hiukan tinkivaraa, antaa jotenkin paremman mielen ostajalle, kun saa vähän halvemmalla kuin mitä pyynti on.
Aika kova hinta :eek:
Ei mun mielestä. Jos kärryt hyvässä kunnossa, ja vähän käytetyt, niin käypä hinta. Tuplista pyydetään pljon, useita satoja euroja jopa paljon käytetyistä, puoli homeisista aataminaikasista kärryistä. Itse voisin maksaa kyseisen hinnan kyllä. Siis noin 140-150e. Maksoin itse omista tuplistani 250e, niiden alkuhinta 399e, ja todella siistit olivat.

 
Okei, katellaan mitä hinnaksi laittas =)

Käyttöön nuo otettiin vasta myöhemmin, ostettiin valmiiks... Varsinaisessa käytössä olivat 1v7kk, ja tosiaan saattoi mennä joskus muutama viikkokin ettei tullut noilla lähdettyä liikkeelle..
 
Maisa
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=C&classification=0&stype=A&tits=Carena*%20double*%20swing*&sprice=&eprice=&s_ltime=0&e_ctime=0&seller=&location=&bidder=
Huh. Kyllä ihmiset maksavat AIVAN liikaa KÄYTETYSTÄ! Uskomatonta. Laittaisi vähän lisää, niin saisi uudet!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=C&classification=0&stype=A&tits=Carena*%20double*%20swing*&sprice=&eprice=&s_ltime=0&e_ctime=0&seller=&location=&bidder=
Huh. Kyllä ihmiset maksavat AIVAN liikaa KÄYTETYSTÄ! Uskomatonta. Laittaisi vähän lisää, niin saisi uudet!
Tää on totta! Vaikka hinta ois muuten ok, tulee postikulujen jälkeen samoihin hintoihin uuden kanssa... Siks itekin aikoinaan ostin nuo uutena...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=C&classification=0&stype=A&tits=Carena*%20double*%20swing*&sprice=&eprice=&s_ltime=0&e_ctime=0&seller=&location=&bidder=
Huh. Kyllä ihmiset maksavat AIVAN liikaa KÄYTETYSTÄ! Uskomatonta. Laittaisi vähän lisää, niin saisi uudet!
Niinpä. Itse ostin tänään hyvät Peg Peregon Plikot hintaan 70e,uutena n.300e. Ja niitäkin yön yli mietin :ashamed: Huutonetissä niistäkin huudetaan aikamoisia summia :snotty:
 

Yhteistyössä