Hippien huumekokoontuminen: "ihailtavaa elämäntyyliä" - sanoo poliisi

  • Viestiketjun aloittaja hippi
  • Ensimmäinen viesti
hippi
- Yhtään humalaista en ole nähnyt. Ihmiset halailevat toisiaan ja poliisi toivotetaan sydämellisesti tervetulleeksi. Toiminta hippien kanssa on sujunut hyvässä yhteisymmärryksessä.

- poliisi
 
hippi
Hippy Rehab.

A E13 E13
When you're feeling negative
A D13 E13
And you've run out of reasons to live,
A A7 D Dm
When your heart is blocked and your feelings are locked,
A E7 A
Get down to some hippy rehab

When your head is full of fears,
And you're neither now nor here,
When you're tearing out your hear and you've forgot how to share,
Get down to some hippy rehab.

E7 A
Oh, you'll get bitten by bugs, You'll get kisses and hugs, D13 E13
Walk everywhere barefeet and say Ommm before you eat

Oh, you can grow your dreads, do you birth chart,
Then go make your bed, out under the stars,

So grab your guitar,
And a bag full of marijuana,
And go with the flow down to the rainbow
And get some hippy rebab. (that's rehabilitation!)
And get some hippy rehab.


 
hippi
Olen Rakkaus (hengitä sisään), Hengitän Rakkautta Ulos, Hengitän Rakkautta Sisään, Hengitän Itseäni (hengitä ulos).

?

Olemme YHTÄ koko UNIVERSUMIN kanssa. ME olemme RAKKAUTTA, ME olemme VALOA, ME olemme ENERGIAA. Näinpä voimma muuntautua ja nostaa VÄRÄHTELY TASOAMME ja LOISTAA niin kirkkaasti kuin AURINKO paistaa.

?

ME olemme TODELLISUUTEMME ARKKITEHTEJÄ.

?

ME olemme MINÄ OLEN KAIKKEUS, JUMALA - tietoisuus. Erillisyytemme on vain tämän dualistisen, kolmiulotteisen todellisuuden luoma illuusio, johonka meidän ryhmätietoisuutemme on tällä hetkellä lukittuna.

?
YKSI on yhtä kuin RAKKAUS.

?

LOVE = Living One Vibrational Energy

?

RAKKAUS on Myötätuntoa
RAKKAUS on Kiltteyttä
RAKKAUS on Voimaa
RAKKAUS on Anteeksiantoa
RAKKAUS on Totuus
RAKKAUS on Nöyryyttä
RAKKAUS on Viisautta
RAKKAUS on Rauhaa
RAKKAUS on Kärsivällisyyttä
RAKKAUS on Itsekontrollia
RAKKAUS on Kiitollisuutta
RAKKAUS on Ymmärtämistä

?

Kaikki liittyy kaikkeen ja mikään ei tapahdu ilman syytä. Ei siis ole sattumaa että elämme tälläisessä maailmassa, joka on täynnä surua ja kurjuutta. Me tulimme oppimaan asioita kärsimyksestä ja unohtamaan todellinen itsemme. Tulimme myös löytämään tien kotiin, takaisin EHDOTTOMASTI RAKASTAVAN LUOJAMME luokse, takaisin Ykseys Tietoisuuteen. Tämä matka pimeyteen on ollut pitkä ja uuvuttava, mutta tien lopussa odottaa uskomattoman hieno palkinto, ASKENSIO.

?

YHTÄ ytimessämme, ryhmä SIELUSSAMME. Tämä näennäisen fyysinen, pelkoon perustuva todellisuus ja sen rajoitteet on mahdollista murtaa RAKKAUDEN VOIMALLA.

?

Me puhumme jokaisen yksittäisen SIELUN äänellä tällä planeetalla. Kaikki meistä haluaa Aitoa Vapautta itsellemme ja GAIALLE, Maailman Rauhaa, Harmoniaa, Rajatonta Runsautta, Kaikkien Elävien Olentojen Veljeyttä & Ykseyttä.

?

OLEN RAKKAUS

?

RAKASTAN KAIKKIA tietoisia olentoja Maan Päällä kuin myös koko UNIVERSUMISSA.

?

RAKASTAN KAIKKIA ei-tietoisia asioita Maan Päällä kuin myös koko UNIVERSUMISSA.

?
RAKASTAN KAIKKIA asioita joita mieleni ei edes pysty ymmärtämään.

?

YHTENÄ olemme liittyneet ÄITI MAAN energiaverkostoon, chakra systeemiin lähettäen EHDOTONTA RAKKAUTTA SYVÄLTÄ SYDÄMISTÄMME. Yhdessä ME NOUSEMME ja EVOLVOIDUMME VALON OLENNOIKSI, yli tämän todellisuuden TAIVAALLISIIN.

?

Yhdessä me LUOMME UUDEN EEDENIN PUUTARHAN.

?

TAIVAS ON IKUINEN. TAIVAS ON NYT. TAIVAS ON TÄÄLLÄ. TAIVAS ON KOTI.

?
 
hippi
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyne Inkeri:
http://yle.fi/alueet/savo/2010/07/sadat_hipit_kokoontuvat_leppavirralla_1846459.html

mees hippi tarkistamaan tilanne äläkä täällä hippeile.
Torstaina on lähtö. Isoimmat bileet on 25 päivä ja kokoontumisen on tarkoitus jatkua pitkälle elokuulle
 
- Aamuöisestä rummun jyskeestä on tullut muutama ilmoitus, mutta eikös sellainen ääni sovikin suomalaiseen kesäyöhön, Haapala miettii.
Lainattu tuosta jutusta.
Juu, no mun mielestä ei todellakaan sovi ja suuttuisin tasan tosissani niin hyvästi että kävisin vaikka takavarikoimassa ne rummut itse jos ei muuten hiljenis.
 
hippi
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
- Aamuöisestä rummun jyskeestä on tullut muutama ilmoitus, mutta eikös sellainen ääni sovikin suomalaiseen kesäyöhön, Haapala miettii.
Lainattu tuosta jutusta.
Juu, no mun mielestä ei todellakaan sovi ja suuttuisin tasan tosissani niin hyvästi että kävisin vaikka takavarikoimassa ne rummut itse jos ei muuten hiljenis.
Minä rakastan sinuakin <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja nii varmaa:
Mutta laskeeko ne pilven huumeeksi. Jotain Hollantilaisiakin tuolla ja niillä se on laillinen, paitsi ei tietty täällä.
No totta mooses... :xmas: Onhan suomessakin viina laillista ja silti täällä on absolutisteja!

Luin aikaisemmin tuon ylen jutun ja mua viehätti kovasti tuollainen yhteisöllisyys ilman kännyköitä jne =)

 
hahaa
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
- Aamuöisestä rummun jyskeestä on tullut muutama ilmoitus, mutta eikös sellainen ääni sovikin suomalaiseen kesäyöhön, Haapala miettii.
Lainattu tuosta jutusta.
Juu, no mun mielestä ei todellakaan sovi ja suuttuisin tasan tosissani niin hyvästi että kävisin vaikka takavarikoimassa ne rummut itse jos ei muuten hiljenis.
Kunnon juntti meininkiä. Kiroilisit ja vaahtoisit kun rummut pauhaa kaiken yötä ja tein lapset ei saa nukutuks.
Hippien lapset vaan nukkuis tyytyväisinä teltoissaan paukkeen keskellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
- Aamuöisestä rummun jyskeestä on tullut muutama ilmoitus, mutta eikös sellainen ääni sovikin suomalaiseen kesäyöhön, Haapala miettii.
Lainattu tuosta jutusta.
Juu, no mun mielestä ei todellakaan sovi ja suuttuisin tasan tosissani niin hyvästi että kävisin vaikka takavarikoimassa ne rummut itse jos ei muuten hiljenis.
Kunnon juntti meininkiä. Kiroilisit ja vaahtoisit kun rummut pauhaa kaiken yötä ja tein lapset ei saa nukutuks.
Hippien lapset vaan nukkuis tyytyväisinä teltoissaan paukkeen keskellä.
Ei vaan menisin ja ottaisin ne hiivatin rummut veks. Ja sillä hyvä. Jos ei poliisi puutu öiseen meluamiseen niin minä puutun.
 
hahaa
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
- Aamuöisestä rummun jyskeestä on tullut muutama ilmoitus, mutta eikös sellainen ääni sovikin suomalaiseen kesäyöhön, Haapala miettii.
Lainattu tuosta jutusta.
Juu, no mun mielestä ei todellakaan sovi ja suuttuisin tasan tosissani niin hyvästi että kävisin vaikka takavarikoimassa ne rummut itse jos ei muuten hiljenis.
Kunnon juntti meininkiä. Kiroilisit ja vaahtoisit kun rummut pauhaa kaiken yötä ja tein lapset ei saa nukutuks.
Hippien lapset vaan nukkuis tyytyväisinä teltoissaan paukkeen keskellä.
Ei vaan menisin ja ottaisin ne hiivatin rummut veks. Ja sillä hyvä. Jos ei poliisi puutu öiseen meluamiseen niin minä puutun.
ok menisit, menisit, yhtä varmasti kun tuolla ei pössytellä.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
onneks en oo! hipit on karvasia. meijän pojat kikattelis hulluna nakuille ihmisille. ja siellähän voi vaikka itikka pistää pippeliin :D
Meilläkin lapset varmaan osottelisivat toisten tissejä ja alapäitä ja nauraa kikattaisivat näkemälleen. Mitähän siitäkin tulis
 

Yhteistyössä