Hirveä ongelma...Millä muistaisi lapsen opettajaa jouluna, kun se

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Meillä muksu vie miespuoliselle opettajalleen mukin ja kahvisekoituksen, jonka nimi on Isännän kahvi.
Tää on hyvä idea. :wave: Katotaa sitte näkyykö joulujuhlassa opettajan pöydällä kaks mukia missä Isännän kahvia. :whistle: :LOL: Mistä muutes ostit tuon kahvin ? (vielä kun tietäis, että juoko se opettaja edes kahvia)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja ope itsekin:
punaviinipullo. ei lapselta, vaan vanhemmilta vaikka sellaisessa pakkauksessa, ettei kaikki paheksuvat äidit heti näe mitä siellä on.
Jotenkin mä en osaa tällästä viedä opettajalle vaikka ystäville kyllä punaviinejä annankin...
luulen ettà kaikilla suomalaisilla on myòs noita mukeja (kaikki eripariA) kaapit tàynnà, miuluummin jotain "hàviàvàà".
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Meillä muksu vie miespuoliselle opettajalleen mukin ja kahvisekoituksen, jonka nimi on Isännän kahvi.
Tää on hyvä idea. :wave: Katotaa sitte näkyykö joulujuhlassa opettajan pöydällä kaks mukia missä Isännän kahvia. :whistle: :LOL: Mistä muutes ostit tuon kahvin ? (vielä kun tietäis, että juoko se opettaja edes kahvia)
Pentikiltä. Aika moni suomalainen juo kahvia, uskalsin yleistää sen verran...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja ope itsekin:
punaviinipullo. ei lapselta, vaan vanhemmilta vaikka sellaisessa pakkauksessa, ettei kaikki paheksuvat äidit heti näe mitä siellä on.
Jotenkin mä en osaa tällästä viedä opettajalle vaikka ystäville kyllä punaviinejä annankin...
luulen ettà kaikilla suomalaisilla on myòs noita mukeja (kaikki eripariA) kaapit tàynnà, miuluummin jotain "hàviàvàà".
No, totta tämäkin. :| :/
 
vieras
Mieheni on opettaja ja yleensä lahjaksi tulee konvehtirasiaa, joulukukkia ja turhaa pikkusälää. Joulukukat ilahduttaa ainakin vaimoa. :) Konvehditkin menee, mutta ongelmia tulee, jos rasioita on tuhottoman monta. Muumimukit on ihan jees, mutta muutaman euron markettimukit on aivan turhia. Samaten kaikenlaiset joulupukki/enkeli/tms koristeet on turhia. Juustot ja viinit ilahduttaisi ainakin minun miestäni. Myös muut jouluherkut kuin konvehdit; kuivatut hedelmät + pähkinät-lajitelma esimerkiksi. Tässä nyt yhden miesopettajan mielipiteitä...
 
Mä vien näitä: http://www.maustemekka.net/cat/product_catalog.php?c=21 muksujen päiväkodin tädeille. Ja sedille. Eli maustekahvia, teetä, makeisia ja pähkinöitä. Ainakin pähkinät on miestenkin mieleen. Ja miksei nuo suklaamantelitkin ym. Ei ehkä sydänmarmeladit.
 

Yhteistyössä