Hitsi..miehellä ei seisonut ja olen syyttänyt tästä itseäni..plaah..

  • Viestiketjun aloittaja tosityhmäkysymys
  • Ensimmäinen viesti
tosityhmäkysymys
joo o..
miettinyt jos olenkin liian läski jne ettei seis yms..
raskausa arvet komistavat ja olenhan 4 lasta synnyttänyt..
no joo..
tässä ekan kerran kun tapahtui saimme peräti samana yönä 3 kertaa harrasettua sitä..hän oli ottanut silloin ja kuten nytkin..väliä 2 viikkoa..
noihin voi vaikuttaa ihan mikä vaan mutta onko teistä pöljää jos kysyn ihan suoraa tuosta?kuten pitääkin vai onko tuo jotenkin miehen itsetunnolle?
jos nyt tänään toimiikin kun tulee mun luokseni yöksi..
 
4 lasta synnyttänyt yh
Minulla on samanlaisia oireita eli syytän itseäni siitä kun miehelläni ei seiso. Ajattelen olenko lihava tai jokin muu minussa mättäis. Mieheni on pariin otteeseen lipsauttanut että minulla on iso peppu (mutta tykkää isoista pepuista) ja että olen isoin puoliso joka hänellä koskaan on ollut. Nyt sit ku harrastetaan seksiä, niin ensimmäinen kerta sujuu moitteetta mutta toisella kertaa pitää olla pitempi tauko tai sitte koitetaan veltolla häärätä ja siitä hän ei kun itellekin nouse vitutus päähän.

Mua vaan vaivaa se että mieheni on maininnut ulkonäkööni liittyvistä asioista ja sit ku ei toisella seiso niin mistä se johtuu. On maininnut että exänsä kans seksi sujui ja pysty useita sessioita peräkkäin, mutta mun kaa ei. =(
 
aloittajaketjun
Sori kun aloitus tuli moneen kertaan ja pätkii tämä nettitikku niin hurjasti.
kirjoitin aloituksen 5 kertaa ennenkuin sain sen julkaistua joten voi olla hieman sekavaa.anteeksi.
en tiedä miten.kun kuitenkin tuntuu olevan mussa jatkuvasti kiinni.
halailee,suutelee yms muutenkin roikkuu ja hokee tykkäävänsä,ikävöineensä.
Jotenkin vain en tiedä..tuli kuitenkin jos mussa onkin jotain vikaa hänelle..
 
"vieras"
Hitsi, miehellä ei seisonut ja olen syyttänyt tästä itseäni..plaah.
Olen miettinyt jos olenkin liian läski jne ettei seiso yms.
Raskausarvet komistavat ja olenhan 4 lasta synnyttänyt.
No joo..
Tässä ekan kerran kun sekstailu tapahtui, saimme 3 kertaa samana yönä harrastettua sitä.
Hän oli ottanut silloin alkoholia ja niin viimeisemmällä kerrallakin, sekstailujen välissä 2 viikkoa aikaa.
Noihin voi vaikuttaa ihan mikä vaan, mutta onko teistä pöljää jos kysyn ihan suoraa tuosta?
Vai ottaako jotenkin miehen itsetunnon päälle?
Jos nyt tänään toimiikin, kun tulee mun luokseni yöksi..

Vähän parempi?
 
aloittajaketjun
Alkuperäinen kirjoittaja 4 lasta synnyttänyt yh;28401559:
Minulla on samanlaisia oireita eli syytän itseäni siitä kun miehelläni ei seiso. Ajattelen olenko lihava tai jokin muu minussa mättäis. Mieheni on pariin otteeseen lipsauttanut että minulla on iso peppu (mutta tykkää isoista pepuista) ja että olen isoin puoliso joka hänellä koskaan on ollut. Nyt sit ku harrastetaan seksiä, niin ensimmäinen kerta sujuu moitteetta mutta toisella kertaa pitää olla pitempi tauko tai sitte koitetaan veltolla häärätä ja siitä hän ei kun itellekin nouse vitutus päähän.

Mua vaan vaivaa se että mieheni on maininnut ulkonäkööni liittyvistä asioista ja sit ku ei toisella seiso niin mistä se johtuu. On maininnut että exänsä kans seksi sujui ja pysty useita sessioita peräkkäin, mutta mun kaa ei. =(
Kiitos kun kerroit kokemuksesi.
olen kanssa meistä se lihavempi eli painan 88 ja mies varmaan paina kuin 65,eli huomattavasti hoikempi..

Oletteko te puhuneet noista asioista miehesi kanssa?
juuri mietin jos otan puheeksi tuon miehen kanssa niin selviäisi onko vika missä..
ja tietää miten edetä..
tuntuu vain jotenkin pöljältä..
 
Yhtälailla miehillä on ongelmia seksin kanssa kuin naisillakin. Ja ottaa muuten ihan varmasti miehen itsetunnolle. Elä nyt ainakaa kovin radikaalisti mene töksäyttämään, ehkä asiasta voi varovasti ja hienotunteisesti keskustella? Tuskin vika sinussa, ap, on. Eksän kanssa oli sama juttu loppuvaiheessa, mutta hänen elämäntilanne oli sillon kovin sekava ja stressaava. Ehkä tässäkin tapauksessa on stressi takana? Ja alko vaikuttaa hyvin usein ei toivotusti.
 
aloittajaketjun
Yhtälailla miehillä on ongelmia seksin kanssa kuin naisillakin. Ja ottaa muuten ihan varmasti miehen itsetunnolle. Elä nyt ainakaa kovin radikaalisti mene töksäyttämään, ehkä asiasta voi varovasti ja hienotunteisesti keskustella? Tuskin vika sinussa, ap, on. Eksän kanssa oli sama juttu loppuvaiheessa, mutta hänen elämäntilanne oli sillon kovin sekava ja stressaava. Ehkä tässäkin tapauksessa on stressi takana? Ja alko vaikuttaa hyvin usein ei toivotusti.
Kirjoitat kyllä asiaa..
Minä tänään seurailen miten käy ja tiedän että hänellä on ollut paljon stressiä jotta jos oliskin vain sellaisesta kyse.
 

Yhteistyössä