Hiukset kesäfiiliksellä?

Olettekos ajatellu minkälaista kesälookkia laittaa hiuksiinne?
Itse olen saanut kasvatettua entisen värin pois, kauhea urakka kevytsävytellä jatkuvasti juurikasvun piilottamiseksi.
Oliskohan raidat mitään tänä kesänä? Tämä hiirenharmaus ei ainakaan tuo kesä oloa. :( .
 
Minä kaväsin kampaajalla jokunen aika sitten, kun on pitkät hiukset niin ei tarvii heti mennä uudestaan.
Hiusten väriä olen yrittänyt pestä takaisin oman väriseksi, näillä värihuuhteluilla. Kesällä tosin aurinko vaalentaa taas hiukset blondiksi, kuten joka vuosi.
Ja tänään kävin sitten vihdoin ostamassa suoristinraudan , jotta saisin nämä ihanaiset :/ luonnonkiharat suoriksi.
Eli tässä mun kesä look
 
Joo-o, olispa kiva taas tehdä tälle kuontalolle jotain, mutta taidan tyytyä siihen, että mies leikkaa muutaman sentin latvoista pois. Meillä kun kloorataan tuota vettä niin pirusti, että lähtee päänahka ja samalla hiuksetkin pois, jotan kohta ei ole mitään hiuksia mitä laittaa :headwall: Siis ihan oikeesti!
 
Miulla oli jo kampaajalle sovittu täksi päiväksi aika...vaan sitten perheen aikataulut heitti ympyrää ja mie peruin sen. :/ Nyt ei auta muu, kuin etsiä kalenterista uusi aika...
Ihan on ylipitkät ja raidatkin ovat valuneet jo ainakin 3-4cm liian alas....
 
ens viikolla olis kampaajalle aika, nyt hiukset tuommoinen epämääräinen pehko, hartioille ehkä takaa, edessä jonkinmoinen otsis, loput siltä ja väliltä. Ajattelin vetäistä ihan lyhkäiseksi ja jonkinlaista väriä/raitaa, ans kattoo ny
 
Siis tää ei ole totta! Mie jouduin perumaan jo TOISEN kampaamoaikani! Aina tulee jotain - kuten nyt Tykkimäen reissu - ja niin jää äiti taas kakkoseksi näitten omien asioittensa kanssa....=)
No, koitan ens viikolla uudella ja paremmalla onnella. ( Ottaakohan ne enää miuta tähän liikkeeseen asiakkaaksikaan?? )
 
Kävin kampaajalla leikkaamassa latvat siisteiksi ja ylipitkän otsatukan vilpoisen lyhkäseksi. Sitten ostin aurinkosuoja-aineen hiuksille ja toivon jotta oma kaunis tukanvärini ei haalistu.

Piimaa tuotteet pitää muuten tukan kiiltävänä eikä tarvitsen kiillon takia värjätä hiuksia. Ainakin pitkään tukkaan värjäys maksaa ihan liikaa.
 

Yhteistyössä