Hiusongelma- onko ammattilaisia paikalla?

Olen aikaisemmin aina leikkauttanut tukan 3 vko välein ja se on siis ollut jo vuosia sellainen tosi lyhyt kynittymalli. No nyt sitten olen kasvattanut hiuksia ja käynyt viimeisen 4 kk aikana vain kerran kampaajalla. Tällä hetkellä hiukseni yltävät korvan puoliväliin asti ja ovat sellaiset ryhdittömät lättänät. Menevät jonkin verran laineille ja ovat jotenkin kaikinpuolin aivan hirveät.

Mitä näille voisi tehdä vai voiko mitään? Haluan vielä kasvattaa, mutta missä vaiheessa näihin voisi leikata jonkin mallin? Jotakin "sähäkkyyttä" todella kaipaisin, menee muuten hermot B)

Kiitos jos viitsit vastata jotain :flower:
 
Kippuravarvas
Aika lyhyet on...voisitko ajatella pidennystä? Sinetit voisi auttaa sut ohi siitä tuskaisimmasta kasvatusvaiheesta. Tai sitten kun saat kasvatettua tuohon korvan alle niin hiuksiin saisi sellaisen melki-polkan, niskasta jää vähän vajaaksi mutta se ei haittaa, ja sitten kerrostusta päälle joten hius nousisi hiukan.
 
Ehkä ihan idiootti kysymys, mutta eikö tässä nyt käy minun tapauksessani niin, että nuo latvat kasvavat sellaisiksi ohuiksi "hiirenhänniksi" ja päältä hiukset ovat paljon paksummat?

Paljonko tuollainen pidennys maksaa ja miten se laitetaan ja miten se hius sitten siinä samalla kasvaa (siis eikö sitä leikata aina pois vai miten)?

Ihan kohta kyllä luovutan....ku ei hermot kestä.
 
Kippuravarvas
Ei välttämättä käy niin, sitähän pitää sitten muutella mallia sen mukaan kun kasvaa.
Pidennysten hintoja en nyt osaa antaa, mutta kalliitahan ne on.
Esim. sinetti laitetaan sinne tyveen kiinni ja kun hius kasvaa niin sinetti tietty liikkuu ja sitä pitää nostaa taas tyveen päin, eli huoltojakin vaatii. Mutta pidennys "piilottaa" ne omat hiukset ja ne kasvavat ikäänkuin salaa. Vaikea selittää nöin kirjottamalla...
Ja laittamistakin vaatii aika paljon kun on lyhyeen hiukseen laitettu pidennys, mutta mahdotonta se ei ole.
 

Yhteistyössä