Hiusten lähtö?

En ole keksinyt. Sama ongelma oli tässä muutaman kuukauden ajan, ihan järjettömästi lähti tukkaa!! Nyt lähtee aika normaali määrä tukkaa ja harventuneisiin kohtiin kasvaa kovaa vauhtia uutta haituvaa, hassun näköistä :ashamed:
Synnytyksestä hieman yli 5kk.
 
Puoli vuotta synnytyksestä ja kaksi karvaa päässä jäljellä. Siltä se ainakin tuntuu... Joka kerta on hiukset lähteneet, mutta ovat ne sitten kasvaneet takaisinkin. Nyt jo alta hapsottaa lyhyitä karvoja, kun uutta tukkaa kasvaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tikru2:
jokin vitamiinivalmiste tai vastaava hiusteen lähtöön oli muistaakseni, mutta auttaakohan sekään? muistaako kukaan minkä niminen se oli? joku biotiini tai vastaava..
Luulisin että ei auta, koska hiukset tippuu hormonaalisista syistä, ei vitamiinin puutoksen takia.
 
tha
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla auttoi kun leikkasin latvoja säännöllisesti.
Parturi tämän neuvoi

Voisko joku selventää, miten hiusten leikkaus voi mitenkään vaikuttaa hiusten lähtöön tai kasvunopeuteen ym. Kun näin väitetään. Siis miten ihmeessä, en ymmärrä?
 
Muitakin "kohta karvattomia" täälä. Mulla ei käynyt mielessä että hormoonaaliset syyt hiusten lähtöön, ihmetellyt vain tuota karvamäärää mikä lähtee :whistle: selvisi sit sekin mikä sen voipi aiheuttaa =)
(Synnytyksestä on kohta 5kk) kunpa ei kaikki putoisi :p
 
Yksi melkein karvaton täälläkin.
Oma kampaajani juuri selvensi minulle minkä takia niitä hiuksia lähtee synnytyksen jälkeen niin mielettömiä määriä; koska raskausaikana niitä ei lähde lähellekkään normaalia määrää.
Raskausaikanahan hiukset näyttävät yleensä kiiltäviltä ja paksuilta ja kaikin puolin hyvinvoivilta. Tälleen hormonitoiminnan normalisoituessa hiuksetkin siis "palaavat arkeen", jos nyt noin vois sanoo.
Ja mullakin syynnytyksestä reilu 5kk... =)
 
tytönjapojanmamma
Tuskimpa se hiusten laikkaus auttaa hiustenlähtöön, eihän niillä nyt ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Parturit voi neuvoo kaikenlaista...Ehkä ajatus oli parturilla, että hiukset sitten näyttävät paremmilta
 
Alkuperäinen kirjoittaja tha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla auttoi kun leikkasin latvoja säännöllisesti.
Parturi tämän neuvoi

Voisko joku selventää, miten hiusten leikkaus voi mitenkään vaikuttaa hiusten lähtöön tai kasvunopeuteen ym. Kun näin väitetään. Siis miten ihmeessä, en ymmärrä?
En ymmärrä minäkään! Kun hiushan kasvaa juuresta eikä latvasta... :whistle:
 

Yhteistyössä