Hiusten vaalennus apua!! Mulla on nyt tossa tollanen garnierin värinpoisto ja...

  • Viestiketjun aloittaja tyhmä jo nyt
  • Ensimmäinen viesti
sinisilmä
tuotas noin... :D kokemusta löytyy tuosta blondauksesta ja kaikille kellä on ohuet tai vaikka hauraat hiukset tai ei halua että tulee sellaiset kun blondaa niin suosittelen että käytät värinpoiston vain kerran ja sen jälkeen yhden tosi vaalean kestovärin ja sitten vaalennat pikku hiljaa noin kk välein raidoilla. mulla on ainakin hiukset aiemmin tippunut kun olen yrittänyt vaalentaa mustasta ja laittanut päähäni usean väripoiston/vaalennusvoiteen/vaalennusaineen!

nut on todella vaaleat ensimmäisen kerran ja hiuksiakin päässä (noudatin noita ohjeita mitkä tuohon kirjoitin) :)

huom! hiuksethan kärsii aina kun laittaa värinpoiston tai muun vaalennuksen... otathan huomioon että kestoväri on täysin eri kuin vaalennusaina tai vaalennusvoide....

ONNEA VAALENNUKSEEN :)
 
Minä Vaan
eka mulla oli tumman ruskeet. Tein värin poiston tuli kuparit päältä vaaleemmat laitoin päälle taas värin poiston tuli aikas vaalet vähän oranssit. Nyt taas ostin raidoitus värin ja tänään värjään. Siis värjäsin niin että päältä on vaalet ja alta oma väri.
 
mmrrr
Mulla on ihan tummanruskeat hiukset, ja nyt haluaisin ne vaaleammaksi. Aion ottaa kampaajalla yhden vaalennuskäsittelyn ja sitten yritän värjätä siihen päälle kuparinsävyisellä kevytvärillä. Lopulta haluaisin taas nähdä oman hiirenharmaan värini, ja jos se on edelleen yhtä valju, jatkan mainitsemallani kevytvärillä värjäilyä (kevytvärit toimivat minulla hyvin ja haalistuvatkin aika nätisti).



 
hmp
Alkuperäinen kirjoittaja sekoilija:
paljon etuu on tästä että mullakin on oikeesti vaaleet hiukset mutta menimpä ruskeeks värjään ;(
juu mulla kans oma väri aikas vaalea ja menin värjäämään tummaks :/ ja nyt tekee perjantaina mieli vetää vaaleeks. huoh.. saas nähä mitä tapahtuu kun vejän kaks purkkii väripoistoa hiuksiin.. tätä tummaa pitää olla kuukauden välein värjäämässä, mutta vaaleeta värjäsin 3kk-4kk välein eli haluan vaaleta niin säästän rahaa. Kun ihminen on kokeilunhaluinen ja tyhmä niin siintä kärsii..
 
dffg
Alkuperäinen kirjoittaja ne:
taas yksi värinpoisto takana (tein kotona) ja on ehkä jopa entistä oranssimpi kuin ennen? :D
nää on nyt tämmöset oranssit, keltaset. vähänku olis ollu oranssi väri päässä joka nyt haalistunu. en kehtaa mennä minnekkään. hiuksetki jo ihan hirveessä kunnossa, märkänä vaan venyy ja paukkuu. :/ :D noh... kai ne tästä haalistuu. luotan siihen että kesä tulee ja vaalentaa :D
fddff
 
Satu
Mulla ois kans aluillaan tämmöinen projekti, kuin oma väri takaisin. Oma väri on siis jotain vaaleaa, tumma blondi tai todella vaalea ruskea :D "maantie"..Jotain tuonne suuntaan.

Ongelmana vain, että päässä on kuparinruskea ja vuoden punaiset värit. Noiden punaisten alta löytyy sitten monen vuoden mustat hiukset.
Vuosi sitten tein värinpoiston parturissa, eikä tää lasitukka ottanut sitä ihteensä, väriä irtosi, mutta tukka oli yhtä lasinen ja liukas, kuin aina ennenkin.
Nyt sitten vaan ajattelin lähteä kotivärinpoistolla ja katsoa, mitä sitä saa aikaan. Voihan se olla, että tulee jotain nättiä..tai sitten jotain todella rumaa, mutta omapa on pääni jota kannan.
Kunhan saisi edes juurista lähemmäs omaa väriä, ni vois sit leikata latvoista itsepäisisimmät värit pois..Kasvaahan se tukka takaisin ;)

Tarkoitus myös värjätä värillä, joka oli mahdollisimman lähellä omaa väriä, mutta korostaisiko se sitten oranssia sävyä? Toisaalta se oranssi vois sopia minun tyyliin ihan hyvin :p

Yritän kai kysyä, että miten voisin häivyttää sitä mahdollista oranssia? väreillä tai aineilla?

http://kiksu.irc-galleria.net/j/images22/00/92/93/57/72130647.jpg?h=941dc2cf5093ee17574d670be1a204a968175282&t=1249897381

Tässä olisi tavoite.
Nyt harmittaa, kun en tuolloin tajunnut antaa olla, kun juurikasvua oli noin reippasti (melkein leukaan asti!!!)
 
Värinpoisto -> sama asia kuin vaalennus, kun lähdetään vaalentamaan hiusta, vaalennuspohja on järjestyksessä punainen, oranssi, keltainen, vaaleankeltainen ja siitä riippuen sitten pitäis laittaa sellanen väri päälle joka taittaa ei-toivottua sävyä, tekemättä sitä kuitenkaan tunkkaisen väriseksi tai muuta ihanaa. Kannattais kuitenkin mennä kampaajalle :whistle:
 
Satu
Minäpä tykkään tästä oranssista :D

On jo 2 värinpoistoa takana, eikä hiukset näytä olevan moksiskaan.
Voisi kuitenkin ostaa tuon hopeashampoon ja katsoa, miten se vaalentaisi tuota oranssia, on nimittäin jo aika lähellä tuota juurikasvun väriä.
Oikealla puolella on latvoissa vielä jotain tummaa (todennäköisesti sitä mustaa), se ei lähtenyt edellisessäkään värinpoistossa silloin vuosi sitten, mutta siihen voin hädän tullen käyttää saksia.
 
katsu
vähän yli vuosi sitten halusin vaaleat hiukset ja juuri keltasuutta peläten suuntasin kampaajalle, mutta huhhuh kui keltaset tuli! lähtökohta oli raidotetut ruskeat. Vähän aikaa kattelin auringon vaalentamia hiuksiani ja iskin takasi ruskeeksi, nyt ikävä vanhoja vaaleita, mutta pelko tosta kampaajalle menosta:D
 
:((
mulla on muuten ihan platinablondit hiukset, ja musta juurikasvu tunki esiin joten vaalensin liven absolut platinalla ja tuli ihan oranssi juurikasvu :( kaikkialla muualla lukee, että ihan täydellisesti vaalensi juurikasvun ja mulla meni ihan päin kuusta. auttaiskohan hopeashampoo
 
anana
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä jo nyt:
garnierin ultra kirkas tuhkanvaalea väri ja lähtökohta on ruskea.
Elikkäs ensin vetäsen ton värinpoiston mutta tossa värin kyljessä lukeee ettei saa käyttää heti värinpoiston jälkeen.
Monta päivää mun sitte pitää oottaa?
Huii ku jänskättää että tulee tipunkeltanen ja tai tippuu tukka päästä.
Tein eka värinpoiston ja sitte garnierin erittäi kirkas tuhkanvaalealla värjäsin päälle eikä mitää tarttunu, nyt ihan oranssit hiukset enkä oikee tiiä mitä tekis...
 
Brunetista blondiks kiinostunut
Mulla on aika tumman ruskeet luonnonkiharaiset ja aika heikossa kunnossa olevat hiukset. Hiukset on melko pitkät alle olkapäiden. Hiuksii lähtee harjatessa ja pestessä. Uskaltaiskohan blondata? Mun hiukset kasvaa tosi hitaasti. Jotain 1cm per vuos, enkä haluais et hiukset jäis blondaamisen jälkee harmaiks. Kokemuksia?
 
;D
Elikkä aikomuksena ois blondata hiukset. Oikea värini on blondi mutta nyt mulla on punaset. Tavotteena ois ihan kunnon blondit et en haluu mitää keltasii tai oranssei. Mietin et pitäskö mennä kampaamoo ku jos se ei onnistu rahat menee hukkaa;S
 
Mustasta blondiks kiinostunut
Mulla on nyt mustat hiukset jotka itse olen kotona värjännyt Live-hiusvärillä. Mutta nyt haluisin blondit hiukset. Mulla on Garnierin värinpoisto paketti hankittu, mutta mietin vaan että minkäs lainen lopputulos siitä tulee?..
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Brunetista blondiks kiinostunut:
Mulla on aika tumman ruskeet luonnonkiharaiset ja aika heikossa kunnossa olevat hiukset. Hiukset on melko pitkät alle olkapäiden. Hiuksii lähtee harjatessa ja pestessä. Uskaltaiskohan blondata? Mun hiukset kasvaa tosi hitaasti. Jotain 1cm per vuos, enkä haluais et hiukset jäis blondaamisen jälkee harmaiks. Kokemuksia?
Ei kellään kasva noin hitaasti hiukset. Sehän on luonnonlakien vastaista :) En ymmärrä miksette mene kampaajalle, koska kyllä se loppupeleissä tulee melkein samanhintaseksi, kun ostelee 3 kertaa värinpoistoja ja pari kertaa kestoväriä siihen vielä päälle. Ja säästää aikaa ja vaivaa! Ja jos hiukset on jo alunperin huonossa kunnossa ja tippuu päästä, niin eikö järki sano, että ei ne ainakaan parane kun niihin lyö vetyperoksidia tms.. Ja jos on pitkät hiukset, niin napsasee ne oranssi latvat vaan pois.
 
seija
Elikkä aikomuksena ois blondata hiukset. Oikea värini on blondi mutta nyt mulla on punaset. Tavotteena ois ihan kunnon blondit et en haluu mitää keltasii tai oranssei. Mietin et pitäskö mennä kampaamoo ku jos se ei onnistu rahat menee hukkaa;S
Mulla on just sama onkelma...hiukset oikeesti luonnonvaaleet, nyt on punaiset ja haluaisin takaisin blondiksi..mietin jos kokeilis itse värinpoistolla tai vaalennusaineella ja sitte jos tarttee niin jollain vaalealla värillä? kampaajalla maksaa vissiin paljon tommoset

 

Yhteistyössä