hiusten värjäyksestä

aika monet tuolla toisessa ketjussa kirjoitti hiusten värjyystä kampaajalla...
tuli mieleen että mikä on oma (alunperin) hiustesi väri? Ja mikä väri nyt?
Ja millon hiuksesi ovat viimeksi olleet "omassa värissä"?

Mulla "oma väri" tummahko ruskea, aika mitäänsanomattoman värinen.
Nyt punainen, missä vähän mustia raitoja..
Ja viimeksi oma väri ollut ehkä yläasteella
 
Mulla on luonnostaan ruskeet, mutta ei mitenkään kaunis ruskee, ehkä vaan tumma . Viime vuosina on tullut jo harmaita hiuksia päälle (suvussa paljon harmaa hiuksisia) ja sen takia olen alkanut laittamaan vaaleita raitoja.

Nyt ne raidatkin on taas kasvaneet ulos ja harmaata taas päälaella eli hiukset on kaameet :eek: Menen parin päivän päästä parturiin ja värjyytän kahdella värillä ja annan parturin miettiä mitkä ne värit on. Toivottavati saan jotain piristystä nuppiin =)
 
Lapsena vitivalkoinen, josta muistona edelleen valkoiset kulmat ja ripset. Aitona blondina säilyin pitkään, vasta 30 v. jälkeen alkoi pikkuhiljaa tummeta. Sit esikoista odottaessani 35v. hius meni aivan yhtäkkiä sellaiseksi tumman toffeen väriseksi ja silloin otin ekat vaalennusraidat. Eikä ole paluuta enää... :whistle:
 
Mulla oma väri aina...en värjää... vuosi sitte kokeilin niillä pesussa pois lähtevillä enkä tykänny...
nyt on semmonen punanen miten vesi on sen värjänny..... ensin kun on aurinko kesällä polttanu huonoks ja sitte ku oon pessy tolla meiän rautasella vedellä joka värjää kaiken ni se on sitte siinä :LOL:
 
Maantienvärinen, keväisin auringon ansiosta vähän punertava. Pikkuisena olin punapää. Välillä käyn kampaajalla niin harvoin, että näytän ihan tylsän värittömältä :ashamed: Nyt punertava, jossa jokunen raitakin seassa.
 

Yhteistyössä