Hiustyylit miehelle

  • Viestiketjun aloittaja Pessimisti
  • Ensimmäinen viesti
"vieras."
--pressed like-button :)

Palstalaisten miehen pitää olla komea, mutta siihen ei saa panostaa vaan se pitää tulla luonnostaan :) Hienot vaatteetkin tulee miehelle ihosolukoista koska normi mies ei voi vaatekauppaan mennä "shoppailemaan" koska muuten on homo tai vähän mammoille "ei olis mun makuun".

Samalla logiikalla kai nainen joka juo oluen ja katsoo lätkän MM-ottelun sekä pitää suuseksistä on aika varmasti piilolesbo tai muuten "ihan äijä".
Tosimies saa käydä ostamassa vaatteita, mutta sitähän ei kutsuta shoppailuksi koska se on homomaista. Pitää käydä yksin, koska vain vässykät tarvitsevat vaimon apua vaatteitten ostossa.
Eivätkä miehet (teini-iän jälkeen) ostele kavereittensa kanssa muutakuin auton osia, kaljaa, kalastusvehkeitä, urheiluvälineitä, elektroniikkaa ym. Mikäli siis eivät ole homoja tai ainakin homohtavia.
Ei ainakaan, herranjestas, vaatteita!

Hiukset saa toki käydä leikkauttamassa ja niihin saa laittaa jotain geeliä, muttei hiusten kanssa pidä ylenmääräisesti tuhertaa.

Naamaan riittää peseminen, parranajo ja partavesi.
Miehekäs mies ei läträä pärstänsä kanssa sen enempää. No, jotain perusrasvaa on sallittua laittaa jos naama kuivuu. Mut se pitää tehdä niin, että pursottaa rasvaa kämmeneen, hieroo kämmeniä yhteen ja plänttää sitten ne kämmenet naamaan. On TODELLA hintahtavaa hipsutella kasvoilleen voidetta sormenpäillä!
 
"mies1"
Onpa aika tunkkaista lähestymistä täällä... Eiväthän mammat vain ole seksistejä mies ja ulkonäkö -asiassa? ;) Nähkääs taas niitä sävyjä "paskaa housussa" ja "trendihomo" -akselin välimaastossa :)
 
"wieras"
Suosittelen että menet johonkin trendikkääseen parturiin ja keskustelet siellä asiantuntijan kanssa. Mun mies käy leikkuuttamassa hiuksensa just viimeisimmät trendit tietävässä paikassa ja on tyytyväinen. Maksaahan se tietty, mutta ei se mitään.

Mun mies kuuluu niihin, hui kauheaa, jotka ihan rasvaakin naamaansa laittavat ja ihan rehellisesti tykkää SHOPPAILLA. Mutta eipä nuo asiat kuitenkaan ole pois sulkeneet kiinnostusta autoihin ja muihin teknisiin vempeleihin ;-).
 
Peyote
[QUOTE="wieras";29826294]Suosittelen että menet johonkin trendikkääseen parturiin ja keskustelet siellä asiantuntijan kanssa. Mun mies käy leikkuuttamassa hiuksensa just viimeisimmät trendit tietävässä paikassa ja on tyytyväinen. Maksaahan se tietty, mutta ei se mitään.

Mun mies kuuluu niihin, hui kauheaa, jotka ihan rasvaakin naamaansa laittavat ja ihan rehellisesti tykkää SHOPPAILLA. Mutta eipä nuo asiat kuitenkaan ole pois sulkeneet kiinnostusta autoihin ja muihin teknisiin vempeleihin ;-).[/QUOTE]

Kai nyt kaikki rasvaa naamaansa... Ja voisko olla hassumpaa, että kun mies ei voi shoppailla, joutuu käyttää vaimon ostamii vaatteita. :D
 
"wieras"
"Kai nyt kaikki rasvaa naamaansa... Ja voisko olla hassumpaa, että kun mies ei voi shoppailla, joutuu käyttää vaimon ostamii vaatteita. "

No ei todellakaan rasvaa kaikki naamaansa. Ja jos lukea osaat, niin sanoin että tykkää shoppailla ja kovinkaan moni mies ei todellakaan tykkää. Nopeasti hakevat vaatteensa jostain Dressmannilta tai Tarjoustalosta.
 
Pessimisti
No nyt on uus kuosi kun kävin eilen leikkauttamassa pään 30-luvun natsisaksan muotiin. Tosimies olisi tietysti leikannut itse käyttäen tylsää kirvestä, mutta minä kävin homomaisesti parturissa. Ihan tyytyväinen lopputulokseen.

Kiitoksia vinkeistä!
 
No nyt on uus kuosi kun kävin eilen leikkauttamassa pään 30-luvun natsisaksan muotiin. Tosimies olisi tietysti leikannut itse käyttäen tylsää kirvestä, mutta minä kävin homomaisesti parturissa. Ihan tyytyväinen lopputulokseen.

Kiitoksia vinkeistä!

Saisimpa omankin miehen kasvattamaan hiukset joskus.
Hänelle sopis.

Saa laittaa kuvan poksiin jos tahtoo.
Olis kiva nähä miten muutuit.:)
 

Yhteistyössä