hobby hall laittanu laskun perintään..

ja tää puhelin on ostettu vuonna 06
yhtään muistutusta ei oo tullu.
tohon laskuun on eritelty muistutus laskuja mutta yhtään ei oo tänne tullu. ja osote on ainakin ihan oikee hobbarin sivuilla.
voi vittu sentään.. kiva lähtee selvittää.
mulla ei oo mitään käryä mikä pankki mullon ollu sillon käytössä et mistä oon maksellu niitä eriä. ja näkeekö noin vanhoja ees mistään?
 
:eek: no ei ole eka kerta kun Hobbari sekoilee. Mulla oli siellä jostain syystä kaksi asiakasnumeroa, karhusivat toisen kautta toiselle asiakasnumerolle tilattua tavaraa. Ei onneksi ehtinyt mihinkään perintään asti mennä.
 
Onhan sinulla tiliotteet? Pankistakin ne saa, mutta se taitaa maksaa jonkun verran, ja nettipankista et saa noin monen vuoden tiliotteita tulostettua.

Mieti nyt ekaks se pankki, mikä on ollut, et kai sinä montaa kertaa ole vaihtanut!?
 
koitin äsken kattoo sampopankista kun muistelin et sitä käytin aikasemmin. mutta ei nää niin pitkälle tilitapahtumia.
jos mullon jääny joku erä maksamatta ni luulis että siitä ois tullu muistutuksia.. tai perintään jo ainakin vuosi sitten!
mä rupeen ny soitteleen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mä en oo sen jälkeen hobbarista tilaillut yhtikäs mitään kun alkoi kuulumaan näitä juttuja niiden mitä ihmeellisimmistä sekoiluista.Pysyn kyllä kaukana kyseisestä puljusta vastedeskin. :|
en mäkään ole. tää tosiaan onkin jo 3 vuotta vanha ostos..huh huh!
 
Itse jos hobbarista jotain haluan menen sen suoraan hakemaan ja maksan käteisellä jotta tietoni ei missään nimessä jää heille.
Minä maksoin myös muutaman laskun aikoinaan niille uudestaan kun väitti ettei se ollu maksettu ja en enään löytän tilitiedoistanikaan niitä,mutta olin ihan 100%varma että olin sen maksan.
No enään en sieltä tilaa koska ne sekoilee tuon laskutuksensa kanssa,vai lieneekö liian vähän asiakkaita joten rahat jostain saatava :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mä en oo sen jälkeen hobbarista tilaillut yhtikäs mitään kun alkoi kuulumaan näitä juttuja niiden mitä ihmeellisimmistä sekoiluista.Pysyn kyllä kaukana kyseisestä puljusta vastedeskin. :|
en mäkään ole. tää tosiaan onkin jo 3 vuotta vanha ostos..huh huh!
Kannattaa varmaan nyt ottaa jostain paremmin selville mutta...
Kaverille kanssa kävi näin että joku firma karhusi jotain muka maksamatonta monen vuoden takaata,no eihän hällä enään ollut kuitteja tallessa:(
Oli sitten ottanut lakimiehen itselleen kun oli aina vaan rahaa karhuttu,ja silloin oli ainakin lakimies sanonut sinne firmaan ettei yli 2vuotta vanhoja laskuja vaikka ne olisikin maksamatta voida periä jos nyt yhtä äkkiä tulee vasta siis yli 2vuoden päästä ensimmäinen ilmoitus.
Olivat sitten vähän jotain vikisseet sietä firmasta mutta ystäväni siis ei tarvinnut maksaa mitään sinne.

Eli jos sinulla on vaikka joku lakia opiskeleva tuttu lakimies tai joku kuka tietää laista siis paremmin niin varmistappa nyt asia (vaikka kuluttaja asiamieheltä) voihan tuo laki olla jo muuttunutkin
 

Yhteistyössä