höh,mikä mun pienelle on tullu...

lopetti syömisen noin viikko sitten,eli ei kiinteitä,jo se että poikasen laittaa syöttötuoliin ni alkaa huuto ja raivoominen.ainoo mikä kelpaa on tissi.nyt ku on tilanne et mun pitäs rupee vähän vierottaa tissiltä tulevaa työelämää varten ni sit on tää tilanne.onko se vaan kesä syömishaluttomuus vai mikä...poika täyttää ens viikolla 1v.
 
voipi olla,niitä on jo 7...mut mut....höh,sais syödä,mikään kylmäkään ei mee,jätskiäkin tarjosin ku oli lämpöset ilmat,mut ei.kyl tiiän et poskihampaat sattuu vissiin enemmän ja ku noi helpot on jo esillä...raskasta,ku pelkään et jätkä on nälissään ja mä tuputan entistä enemmän ruokaa ku toinen ei syö,edes piltti hedelmää.
 
tod
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;26748599:
lopetti syömisen noin viikko sitten,eli ei kiinteitä,jo se että poikasen laittaa syöttötuoliin ni alkaa huuto ja raivoominen.ainoo mikä kelpaa on tissi.nyt ku on tilanne et mun pitäs rupee vähän vierottaa tissiltä tulevaa työelämää varten ni sit on tää tilanne.onko se vaan kesä syömishaluttomuus vai mikä...poika täyttää ens viikolla 1v.
Meille tää syömättömyys on tosi tuttua.. Tyttö painoi just ja just 10kg kun oli 1v.... NYt täyttämässsä 2 ja paino on reilu 12 kg. Syömästtömyys jatkui muutaman päivän tai viikon jaksoissa ja sitten rupes syömään ja sitten taas.. Ota rennosti ja kyllä se sitt syö kun on nälkä :) Päiväkodissa kun aloitti n. 1v 8kk nii siellä söi joka toisella aterialla lautasen tyhjäksi ja joka toisella aterialla ei syönyt yhtään mitään :)
 

Yhteistyössä