Hoi isomahaiset vapunviettäjät!

Siis te näkyvästi raskaana olevat :D Onko kukaan lähdössä keskustaan tms. juhlimaan vappua? Itse pohdiskelen että viittiiköhän sitä lähteä mahoineni tonne pyörimään, ei siis todellakaan mikään pieni maha enää. Muutenkin kun kaupungilla tuijotetaan tarpeeksi, niin viittiköhän sitä sinne väenpaljouteen lähteä. Mites siis te?

Pakko joo lisätä vielä että ihan simalinjalla mennään, ettei siitä tarvitse tulla vikisemään :D
 
Kyllä minä ainakin kävin ulkona kavereiden kanssa esikoista odottaessani. Nykyään kun ei baareissa saa edes polttaa niin eipä siitä mitään haittaa oo jos ulos lähtee. Katseita pömpöttävä massu kyllä kerää mutta se on kestettävä.
 
:wave:
Täällä yksi iso-raskausmahalainen vapun viettäjä. Ajateltiin vaan miehen kanssa olla kotona ja odottaa josko sitä nyt pääsis jo kättärille lähtemään. Minnekään toreille ei olla menossa, kun kävely tekee niin kipeää.
Ja minnuukin raivostuttaa ne mahan tuijottajat! Joo mie tiedän, että se on ISO |O
viikkoja mulla 41+3, huoh.
 
No en todellakaan.
Mutta jos mulla olisi jonkinlaista mielenkiintoa ylipäätään lähteä lyllertämään minkään kylän tai kaupungin keskustaan, lähtisin ihan varmasti miettimättä hetkeäkään, mitä joku muu on siitä mieltä.
 
Heliht, oi, toivotaan että saisitte lapsosenkin jo vappua sitten viettämään :) Itellä olis vielä kuukaus laskettuun :whistle:

Nii, ja kun ihmiset kuitenkin suurin osa hyvässä humalassa niin jos hukkuis sinne väenpaljouteen tai ettei ihmiset mua edes huomais :D
 
Odottakaapas kun niitä nousuhumalaisia taputtelijoita tulee. "Täälläkös se köllöttelee..." (taputtaa vatsaa) "Täältäkös se tulee ulos..." (kouraisee haarovälistä ) "Näistäkös se ryystää maitoa..." (pyörittelee rintoja)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kanelinkukka:
mut sä voit sanoa et oot pukeutunu vappupalloksi :D
ja hei, kyllä kehtaa :hug:
Joo kavereiden kanssa ollan puhuttu että voi sitoo muhun narun kiinni ni olen sitten vappupallo :D

Jos sitä sitten viittis lähtee :) Ku ei nyt huvittais jäädä yksin kotiin vaan sen takia kun on raskaana, ja hölmöähän se varmaan oliski.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Protarchaeopteryx:
Odottakaapas kun niitä nousuhumalaisia taputtelijoita tulee. "Täälläkös se köllöttelee..." (taputtaa vatsaa) "Täältäkös se tulee ulos..." (kouraisee haarovälistä ) "Näistäkös se ryystää maitoa..." (pyörittelee rintoja)
Yök. Vähä nousis paineet! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Protarchaeopteryx:
Odottakaapas kun niitä nousuhumalaisia taputtelijoita tulee. "Täälläkös se köllöttelee..." (taputtaa vatsaa) "Täältäkös se tulee ulos..." (kouraisee haarovälistä ) "Näistäkös se ryystää maitoa..." (pyörittelee rintoja)
Noinkin vois oikeesti käydä :x :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Protarchaeopteryx:
Odottakaapas kun niitä nousuhumalaisia taputtelijoita tulee. "Täälläkös se köllöttelee..." (taputtaa vatsaa) "Täältäkös se tulee ulos..." (kouraisee haarovälistä ) "Näistäkös se ryystää maitoa..." (pyörittelee rintoja)
Hyh, en ole vastaavasta kuullu ja toivottavasti ei tule vastaan. Jos tulee, niin saa sitten tuta pallomahaisen ja sen kaverien raivon :)
 
kesävauva
Mulla on pari kuukautta esikoisen laskettuun, ja ollaan vappuna miehen kans kahdestaan kotosalla, koska a) miehen kans kahdestaan oleminen, ruuanlaitto ja hellittely on ihaninta mitä tiedän, ja b) koska en voi sietää ketään kännistä lähelläni silloin kun en itse ota :D:D
 
MinkuK
Mulla ei maha vielä edes näy, mutta ollaan varmaan kotona. Grillaillaan ja syödään hyvin :D Jos kävin vapputorilla, ehkä. Täällä sataa ja on sumua, niin tuo sää viimeistään saa pysymään kotona. Jos paranee huomiseks niin huomenna lakit päässä terassille, minä limpparilinjalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Heliht, oi, toivotaan että saisitte lapsosenkin jo vappua sitten viettämään :) Itellä olis vielä kuukaus laskettuun :whistle:
D
Kyllä tässä alkaa pikku hiljaa jo kärsivällisyys loppua...

Tuli äsken kauheen paha mieli kun soitin tonne polille ja varasin yliaikaiskontrolliin ajan. Se kätilö sai miut tuntemaan kauheen huonoks odottajaks kun en ole saanu lastani vielä maailmaan näillä viikoilla. Ei se tietenkään mitään pahaa tarkoittanut, mutta tuli sellanen olo, että minunko vika se on, kun ei lähde syntymään.
:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Heliht, oi, toivotaan että saisitte lapsosenkin jo vappua sitten viettämään :) Itellä olis vielä kuukaus laskettuun :whistle:
D
Kyllä tässä alkaa pikku hiljaa jo kärsivällisyys loppua...

Tuli äsken kauheen paha mieli kun soitin tonne polille ja varasin yliaikaiskontrolliin ajan. Se kätilö sai miut tuntemaan kauheen huonoks odottajaks kun en ole saanu lastani vielä maailmaan näillä viikoilla. Ei se tietenkään mitään pahaa tarkoittanut, mutta tuli sellanen olo, että minunko vika se on, kun ei lähde syntymään.
:(
Voi. Varmasti kyllä on rankkaa ku jo noin paljon yli, mut niinhän se valitettavan monella menee että et sä ainoa ole :) Ite yritän kans varautuu et menee yli, kun niin kovasti toivoo et tulis vähän aikasemmin jo, niin ihan varmaan kettuillessaan menee sitte käynnistykseen asti :D Mut eihän ne onneks enää sitä kauaa pidä, eikös ne viikol 42+ viimeistään käynnistelee lähe? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Heliht, oi, toivotaan että saisitte lapsosenkin jo vappua sitten viettämään :) Itellä olis vielä kuukaus laskettuun :whistle:
D
Kyllä tässä alkaa pikku hiljaa jo kärsivällisyys loppua...

Tuli äsken kauheen paha mieli kun soitin tonne polille ja varasin yliaikaiskontrolliin ajan. Se kätilö sai miut tuntemaan kauheen huonoks odottajaks kun en ole saanu lastani vielä maailmaan näillä viikoilla. Ei se tietenkään mitään pahaa tarkoittanut, mutta tuli sellanen olo, että minunko vika se on, kun ei lähde syntymään.
:(
Voi. Varmasti kyllä on rankkaa ku jo noin paljon yli, mut niinhän se valitettavan monella menee että et sä ainoa ole :) Ite yritän kans varautuu et menee yli, kun niin kovasti toivoo et tulis vähän aikasemmin jo, niin ihan varmaan kettuillessaan menee sitte käynnistykseen asti :D Mut eihän ne onneks enää sitä kauaa pidä, eikös ne viikol 42+ viimeistään käynnistelee lähe? :)
maanantaina kontrolli, täti sano puhelimessa että ti viimeistään ke käynnistellään, ehkä jopa sillo maanantaina.
 

Yhteistyössä