Hoitoalan huonot palkat???

  • Viestiketjun aloittaja mä vaan
  • Ensimmäinen viesti
mä vaan
Lähihoitaja vajaa 2300e, en mun mielestä se nyt mikää älyttömän huono ole etenkään sillä koulutuksella
http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2009/06/26/katso-mita-hoitaja-tienaa-nyt/200915180/12
 
hoitaja
en tiedä mistä ne repii nuo palkat, mutta viime vuonna lähihoitajan töitä tehdessäni palkkani oli 1640e ja hilut päälle. lisiäkään ei todellakaan tullut niin paljoa, että ne olisivat palkkaa tuonne nostaneet. hyvällä tuurilla lisiä tuli muutama kymppi per kk, reilusti alle satasen jäin kuitenkin. nyt työskentelen sairaanhoitajana leikkausyksikössä, ja saan palkkaa 2050e. ei lisiä, kun on päivätyö. että en menis kehumaan.
 
Ja helvata kun tosta PUUTUUUU osastonsihteerin palkka, mikä taitaa olla talon huonoin |O |O |O |O

1700!!!

Ja vastuukin hiton kiva. :snotty:

Että on lähetteet tehty, oikeat proteesit tilattu ajoissa, oikeat lääkkeet kuultu sanelusta jne jne! Grrrr...

Joo ammattia ei oo vaikee arvata ;)

Onneks mun sivuduunista tulee lisäliksaa ;)
 
Helposti tulee 2300e. Peruspalkka melkein 1800e, plus lisät. Riippuu tietysti työpaikasta, minkä verran on viikonlopputöitä. Mulla keskimäärin 1/3 vkonloppu vapaa. Mahdolliset yötyöt vielä. Juhannuskin kun oli kivasti, jää ensi kuussa käteen paritonnia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Ja helvata kun tosta PUUTUUUU osastonsihteerin palkka, mikä taitaa olla talon huonoin |O |O |O |O
Ei oo...me lähetit tienataan vielä vähemmän :xmas:
(tai enhän mä mikään lähetti oo, mutta palkkakuitissa lukee että lähetti/arkisto)
 
hoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
en tiedä mistä ne repii nuo palkat, mutta viime vuonna lähihoitajan töitä tehdessäni palkkani oli 1640e ja hilut päälle. lisiäkään ei todellakaan tullut niin paljoa, että ne olisivat palkkaa tuonne nostaneet. hyvällä tuurilla lisiä tuli muutama kymppi per kk, reilusti alle satasen jäin kuitenkin. nyt työskentelen sairaanhoitajana leikkausyksikössä, ja saan palkkaa 2050e. ei lisiä, kun on päivätyö. että en menis kehumaan.
niin ja mulla on molemmista ammateista tutkinto, joten saan/sain ihan tyäden palkan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
en tiedä mistä ne repii nuo palkat, mutta viime vuonna lähihoitajan töitä tehdessäni palkkani oli 1640e ja hilut päälle. lisiäkään ei todellakaan tullut niin paljoa, että ne olisivat palkkaa tuonne nostaneet. hyvällä tuurilla lisiä tuli muutama kymppi per kk, reilusti alle satasen jäin kuitenkin. nyt työskentelen sairaanhoitajana leikkausyksikössä, ja saan palkkaa 2050e. ei lisiä, kun on päivätyö. että en menis kehumaan.
Ettekö te päivystä?

Eli se on sitten joku päiväkirurginen pkl yms =)
 
hoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
en tiedä mistä ne repii nuo palkat, mutta viime vuonna lähihoitajan töitä tehdessäni palkkani oli 1640e ja hilut päälle. lisiäkään ei todellakaan tullut niin paljoa, että ne olisivat palkkaa tuonne nostaneet. hyvällä tuurilla lisiä tuli muutama kymppi per kk, reilusti alle satasen jäin kuitenkin. nyt työskentelen sairaanhoitajana leikkausyksikössä, ja saan palkkaa 2050e. ei lisiä, kun on päivätyö. että en menis kehumaan.
Ettekö te päivystä?

Eli se on sitten joku päiväkirurginen pkl yms =)
muut päivystää, minä en vielä pitkään aikaan.. mutta ei niilläkään kuulema rikastu.
 
Minun peruspalkka on 2179 euroa, siihen päälle kokemuslisät ja henkilökohtainen lisä eli peruspalkkani nousee 2461.92euroon.Siihen päälle vuorotyölisät (Olen siis sairaanhoitaja) eli aika paljon myös vaikuttaa tuo onko esim kokemuslisä ja teetkö päivä vai vuorotyötä
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Ja helvata kun tosta PUUTUUUU osastonsihteerin palkka, mikä taitaa olla talon huonoin |O |O |O |O
Ei oo...me lähetit tienataan vielä vähemmän :xmas:
(tai enhän mä mikään lähetti oo, mutta palkkakuitissa lukee että lähetti/arkisto)
Jo helpotti. :D

No ei vaiskaan, MUTTA mun mielestä meijen pitäs saada enenpi.

Lähetitkin juoksee pitkin taloo ja hoitaa asiat ajallaan. PAD:t ja ea:lle kenties potilaskansiot jne jne, saati normiposti.

Ja ettiivät hukassa olleita asioita, johon mun hermo ei riitttäis :D
 
hoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Minun peruspalkka on 2179 euroa, siihen päälle kokemuslisät ja henkilökohtainen lisä eli peruspalkkani nousee 2461.92euroon.Siihen päälle vuorotyölisät (Olen siis sairaanhoitaja) eli aika paljon myös vaikuttaa tuo onko esim kokemuslisä ja teetkö päivä vai vuorotyötä
Missä sä oot töissä kun saat noin hyvää peruspalkkaa?
Tosin, mä hämmästyin kuullessani, että leikkurin palkka on pienempi kuin ea:n tai valvontayksikön palkka.. ei kuulema ole niin vaativaa kuin noissa se työ. Se ei mene mun jakeluun millään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
en tiedä mistä ne repii nuo palkat, mutta viime vuonna lähihoitajan töitä tehdessäni palkkani oli 1640e ja hilut päälle. lisiäkään ei todellakaan tullut niin paljoa, että ne olisivat palkkaa tuonne nostaneet. hyvällä tuurilla lisiä tuli muutama kymppi per kk, reilusti alle satasen jäin kuitenkin. nyt työskentelen sairaanhoitajana leikkausyksikössä, ja saan palkkaa 2050e. ei lisiä, kun on päivätyö. että en menis kehumaan.
Ettekö te päivystä?

Eli se on sitten joku päiväkirurginen pkl yms =)
muut päivystää, minä en vielä pitkään aikaan.. mutta ei niilläkään kuulema rikastu.
No ei tietenkään rikastu. =)

Meillä joutuu kaikki päivystää vuorollaan, osatonhoitajakin.
(Kaikki paitsi sihteerit heh)
 
vieras
olen lähihoitaja ja peruspalkka on n1810e, "ikälisät" n.200e ja vuorotyölisät n. 200-400e/kk, joten kyllä kuulostaa ihan oikeilta lähihoitajan tuloilta tuo 2300e, ei kyllä minusta hyvä palkka työmäärään ja vastuuseen nähden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Minun peruspalkka on 2179 euroa, siihen päälle kokemuslisät ja henkilökohtainen lisä eli peruspalkkani nousee 2461.92euroon.Siihen päälle vuorotyölisät (Olen siis sairaanhoitaja) eli aika paljon myös vaikuttaa tuo onko esim kokemuslisä ja teetkö päivä vai vuorotyötä
Missä sä oot töissä kun saat noin hyvää peruspalkkaa?
Tosin, mä hämmästyin kuullessani, että leikkurin palkka on pienempi kuin ea:n tai valvontayksikön palkka.. ei kuulema ole niin vaativaa kuin noissa se työ. Se ei mene mun jakeluun millään.
Psykiatrisella puolella (Tehyn korotuksia tullut eli peruspalkka parempi kuin esim vuosi sitten)
 

Yhteistyössä