Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Moi ihanuudet pitkästä aikaa!

Babies, miljoonasti onnea pojasta!! Miten teillä on lähtenyt menemään?

Pinkullekin onnittelut lähestyvistä häistä! On ne vaan niin ihanat juhlat :)

Imoen, on hieman erikokoinen teidän jälkikasvu, meidän prinsessa oli 3 kk neuvolassa 59 cm ja 5300 g. Pieni sirpukka.

Melargialle pahoittelut.. On se vaan niin epäreilua..

Kultapuro, mä kyllä uskon akupunktioon. Oon eri asioiden takia sitä hyödyntänyt ja nyt tän vauvan kaa käytiin vyöhyketerapiassa ja se toimi. Mä kävin itsekin vyöhyketerapiassa ihan huvikseen ja jumatsukka kun seuraavat kaksi päivää oli joka ikinen lihas kipee kropassa.

Nypylle kanssa tsemppiä!

Kuten nytkin, kirjoittaminen jäi kesken. Elämää on mieletöntä hulinaa, oon tosi väsynyt jatkuvasti, vauva syö 1,5-2h välein. Tossa pari viikkoa se nukkui jo 4h pidemmän pätkän, mutta nytten taas ollaan palattu normaaliin. Ja esikoinen herää sit seiskan jälkeen, joten vähillä unilla ollaan. Hullua kyllä, vielä se kolmonen on mielessä..

Omaa aikaa ei ole yhtään, nytkin luen Muumeja tässä samalla olkani yli. En oo käynyt täälläkään varmaan kahteen kuukauteen, netissä ylipäätänsä.

Te olette kyllä mielessä, hyvää kesää tulin toivottelemaan!

Viola ja kaksikko 2,5 v ja 3 kk
 
  • Tykkää
Reactions: Pinkku-84 ja Nyppy
Voi Melargia olen niin pahoillani puolestasi. Toivottavasti saat pikku hiljaa taas elämästä kiinni ja pystyt viettämään kesän muihin asioihin keskittyen. Ja tietysti vielä nauttimaan siitä. Suuren suuri hali sinne. :hug:

Viola oli kiva kuulla kuulumisiasi. On siellä teillä sitten kunnon hulina päällä! Kiva kuulla, että sullakin on akupunktio ja vyöhyketerapia toiminut.

Kuinkas pitkä aika Pinkulla on vielä häihin? :)

Nyppy joko on testissä vilahtanut plussa? :p
 
Kiitos Viola :heart: Olipa ihana kuulla teidän kuulumisia :) Hyvää kesää teillekkin sinne ja jaksuja kiireen keskelle :hug:

Tillu satuin vahingossa huomaan sun postauksen tuolla toisaalla, paljon voimia :heart: :hug:

Pinkku tsemppiä ens viikkoon ja käyhän sitten kertoon kuulumisia!

Kultapuro mitkä dpot sulla nyt menossa? Meinaatko testata? d:)b


).( Ovis tuli kuin tulikin, PASaika varattu keskiviikolle. Toivottavasti alkio/alkiot selviää sulatuksesta ja lähtis jakautuu sisaruksiaan paremmin.

Hyvää viikonloppua kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pinkku-84
Lääkäri taas tarkasti tilanteen. perjantaina oli kanavaa 1,9cm ja nyt enää 0,8cm.. paikat auenneet vaikka kuinka paljon lisää. Hippu oli kääntynyt perätilasta raivotarjontaan ja nyt saatiin otettua mitat paremmin painoarviota varten. 1,2kg saatiin nyt tulokseksi,kun viikko sitten oli vaan 700g. mitoiltaan vastasi 28 viikkoista. en kyl tiedä miten se on mahollista,kun tiedetään kuitenki tarkka ikä päivälleen.
Kyllä taas jännäksi menee ja lauantaita kovasti taas tavoitellaan,et saatas se 27 viikkoo kasaan.

Tillu&Hippu 26+2 :heart:
 
Voih, ei ole helppoa Tillu teidän perheellä :hug: Hippunen on kyllä tosi hienosti viikossa kasvanut :heart: Toivottavasti pieni vielä malttaa nauttia kohdun lämmöstä mahdollisimman pitkään. Voimia! :hug:
 
Kultapuro: 2kk 5pv Häihin, miten niin tarkkaan ilmoitettu ;)

Nyppy: Tänään oli sitten se lääkärin reissu ja 9mm johto folli löytyi (ottaen huomioon että menkat loppu edellispäivänä, lääkäri epäili sen irtoavan ensi viikolla joten silloin olisi se PAS :) mun laskujen mukaan se saattaa mennä just perjantaihin. Mutta maanantaista lähtien pitää tikuttaa ovista ja tiistaina mulla taas uus ultra varmuudeksi. Jos ovista ei oo sitä ennen tullut.

Lääkäri ei muuten sanonut montako löyty noita folleja, mutta ei sen väliä kun se johtofollin sai mitattua.

Oliko joku muuten laittanu keltarauhasia tabuja, sillä hiivan tikulla.......tolla sormella sorkkiminen oli hankalaa meinaan.
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa Pinkku! Mahtava juttu, että pääsittekin PASsiin jo nyt, eikä siirtynyt syksyyn, kyllä sitä kovin ihmettelinki ensin
Tsemppiä oviksen metsästykseen!
Tillu kertoi sillon luget laittaneensa sillä asettimella ja homma toimi kuulemma paljon paremmin.

Täällä nyt sitten yksi valiosissi mukana kengurupussissa :heart: Hän meni täydellisenä pakkaseen ja jatkoi täydellisenä siirtoon saakka, päinvastoin kuin olkisisaruksensa, joka menetettiin :( Hyvä fiilis ja toiveet korkealla siitä, että pieni täydellinen rakkauspakkaus jatkaa samaa rataa seuraavat 9kk ;)
Saatiin eka kertaa noi lutinukset kokeiluun ja niitä laitetaanki sitte 3 x pv, kun aiemmin lugeja se 2krt. Noissa muuten näytti asetin olevan mukana.
 
Voi Nyppy mahtavaa, että sait valioyksilön kyytiin, nyt sitten vain joka ikinen sormi ja varvas pystyssä, että hän tosiaan pysyy mukana menossa kokonaiset 9kk! :p

Pinkku teillähän on sitten kesä täynnä tohinaa ja jännitystä muullakin saralla kuin piinailusaralla! Häiden järjestäminen oli ainakin omalla kohdallani ainutlaatuista ja ihanaa aikaa, ota siitä ilo irto! Ja hienoa, että PASiin kuitenkin vielä alkukesästä. Hirmuisesti tsemppiä siihen!

Tillulle kovasti jaksamista ja kärsivällisyyttä :hug:

Täällä elellään taas toooodella pitkiä päiviä. Olen päättänyt testata lauantaina, jolloin oviksesta on 14 vrk. Rinnat olivat alkuviikosta tosi kipeät ja turvonneet ja nyt enää vain turvonneet. Muita oireita ei juuri ole, ainakaan sellaisia mitä mulla ei normistikin tähän aikaan kierrosta voisi olla. Silti jatkuvasti ajatukset pyörii sen ympärillä ollako raskaana vai ei ja mieskin on mun kimpussa koko ajan kyselemässä tuntemuksia. Eli voi olla, että lauantaina tiputaan taas korkealta ja lujaa.

Mäkin sain tähän kiertoon Lutinuksen käyttöön. Se on tosiaan ihan kiva kun niissä on se asetin mukana, mutta nyt täytyy käyttää 2x vrk:ssa kun lugeja oli vaan kerran. Huono puoli näissä lääkkeissä on et niistä ei saa mitään kela-korvausta, eikä niitä lasketa siihen 700 euron lääkekattoon mukaan. Mulla se ois just menny rikki ja nyt piti kuitenkin maksaa kokonaan itse.
 
Kultapurolle hirmusti Tsemppiä testaukseen! d:)b Voi kunpa vain se tulos olis just mitä pitääkin :whistle:

Täällä pp2 ja testata saan "jo" viikon päästä :x En halua! Tällä hetkellä päällä vain lutinuksen aiheuttama väsymys.. eikä mitn muuta : / Ihana elää pilvilinnoissa, että nyt olis pienoinen kiinnittyny. Mietin tuossa, et olis parempi ku polilta eivät sanois mitään noista alkioiden laadusta, koska kyllä nyt tiputaan aika korkealta jos ei Toppikaan kiinnity :ashamed: Voe rähmä.... onneks on kiireinen viikonloppu tulossa, niin ei ehdi mietiskeleen liikaa...


Aurinkoista ja lämmintä viikonloppua kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Nyppy tsempeistä!

No, niinhän siinä kävi, etten sitten kuitenkaan pystynyt odottamaan huomiseen vaan ryntäsin vessaan testi kädessä heti töistä tultuani. Olin muutenkin aika sekavassa mielentilassa, koska mulla oli tänään raskaana olevan pomoni kanssa kehityskeskustelu ja sen jälkeen kun oltiin puolet ajasta puhuttu hänen raskaudestaan niin hän kysyi että onko meillä suunnitelmissa perheenlisäys. Aloin siinä sitten itkemään vaikka kuinka yritin kerätä itseni ja mutisin vain että se on mulle vähän arka aihe. Sen jälkeen itse kehityskeskustelu meni ihan puilleen enkä kyennyt enää keskittymään aiheeseen. Pomo yritti varmaan jotenkin pelastaa tilannetta kertomalla tarinaa ystävästänsä, joka oli vuosia sitten kokenut lapsettomuutta ja suositellut pomoani tekemään lapsia vielä kun mahdollista, mikä oli ärsyttänyt pomoani suunnattomasti. Eli tämä oli hänen stoorinsa lapsettomuuden kokemuksesta. Ei jotenkin onnistunut saamaan mun mieltä paremmaksi.

No mutta siis tein testin ja negaahan se näytti. Olin äsken jo heittämässä testin pois, kun huomasin siinä jonkun pienen pienen haamun. Onko se nyt taas kemiallinen vai vahveneeko viiva vielä siitä?? Jälleen kerran: ei todella auttanut mitään, että testailee ennen aikojaan...! Huomenna siis uusiksi..
 
Kultapuro kuinka kävi jatkon? :O Toivottavasti viiva vahvistui/vahvistuu! :heart: :hug:
Onpas sulla ollut varsinainen kehityskeskustelu :( Voisin kuvitella, että pomosi on häkeltynyt tilanteesta ja harmitellut sanomisiaan itsekseen... usea ihminen ei tiedä mitä sanoa lapsettomalle ja kokee silti, että "jotain pitää sanoa", sitten töksäyttävät jotain ehkä sopimatontakin. Varmasti pomosi on kokenut vielä esimiesasemassa, että hänen täytyy jotenkin tukea. Jaksuja :heart: älä jää miettimään asiaa sen enempää jookos kookos?


Täällä pp4. Olo ei sen kummempi kuin negapasseissa aiemmin.
Olen tässä itsekseni pohdiskellut lugestronien ja lutinuksien eroa. Ehkä mulle nää sopii paremmin ja kroppa pystyy paremmin hyödyntään lääkkeen :confused: No en mä tiedä, mutta nyt naama kukkii enempi eikä vatsa ole samalla tavalla sekaisin... voisi siis kuvitella ainakin, että vastetta on enempi. Jossain vaiheessa puhuttiin tuos kivasta "valumisesta", niin kyllä sitä on ton lutinuksenki kans ja vaikka kui käyttää asettia :p Ainakin mulla näin.

Lisäksi olen pohtinut tuota polin määräystä testata ens pe. Mä en en ymmärrä polonen, et miksi ne on muuttanu käytäntöään niin radikaalisti; ennen 14pv ja nyt 10pv. Mun mielessä pyörii vain Islan reilun vuoden takainen testaaminen... eiks sulla plussa tullut myöhemmin ku pp10 ja siihen asti näytti negaa? Muistanko väärin?
MIKSI siis tämä muutos :confused: ei voi ymmärtää :p
Vähänkö pelottaa ajatus, että pitäisi testata viiden päivän päästä, eikä ole oireen oiretta :headwall:

Pinkulle tsemppiä jännään viikkoon ja tikutteluun!

Eiks oo ihanaa, kun aurinko on taas vähän meitä hellinyt :cool:
Valitettavasti vaan tänne ainakin löysi ensimmäiset hyttyset tiensä.... ja heti suurella joukolla. Aika taistelua jos meinaa ne pitää loitolla varsinki iltaisin



Mukavaa sunnuntaita kaikille! :)
 
Nyppy voiko se olla että ne ois siellä polilla laskenut sen sun testauspäivän vaan väärin? Oudoltahan tuo kuulostaa, että yhtäkkiä pitäisi testata aiemmin kuin aina ennen. Mä olin kans vähän yllättynyt kun Lutinus-kuuri määrättiin aloittamaan 2vrk myöhemmin tässä kierrossa kuin aiemmissa kierroissa. En kuitenkaan aloittanut myöhemmin, koska aattelin niiden vaan epähuomiossa määränneen näin.

Tosiaan kyl se kehityskeskustelun tilanne oli varmaan sille pomollekin vähän vaikea ja sen piti pitää puhetta yllä, kun mä menin itkuiseksi, mutta on se muutenkin sellainen ihminen, joka ei paljoa omaa napaa pidemmälle näe..

Mä en ole yhtään viisaampi omasta tilanteesta kuin perjantainakaan. Eilen aamulla testasin negan, joka vasta 10min jälkeen muuttui haamuksi. Tänä aamuna tein kaksi eri testiä, tässä kuva, ylemmän sillä samalla herkällä millä olen koko ajan tehnyt ja alemman Prisman testillä, mikä ei ole yhtä herkkä.
Tiedetään, että eihän se ylemmän haamu vahva ole, mutta sen erottaa kumminkin. Nyt on dpo 15 meneillään joten johan sen viivan pitäisi selvästi näkyä tai edes vahvistua, jos olisi näkyäkseen?! Toisaalta silloin viime kierron kemiallisessa se herkkäkin testi muuttui selkeästi negaksi jossain vaiheessa ja tuota ei nyt ehkä ihan selkeäksi negaksikaan voi vielä sanoa..

Entäs onko teillä kokemusta siitä, että voiko kuukautiset alkaa vaikka olisi Lutinukset (tai Luget) käytössä. Normaalistihan ne ois jo tässä vaiheessa alkaneet ja siksi tästä yksi päässä pyörittelyn aihe lisää. Pureskelen kynsiä ja revin hiuksia täällä jo valmiiksi. Grrrr!
 
Viimeksi muokattu:
Nyppy: aika outoa että sun pitää testata niin aikasin (???)

Kultapuro: kyllä toi eka ihan selvä viiva on, ei tarvinnut ees siristää silmiä.

Mulla oli sitten POLTTARIT lauantaina 9.6 ja ihan läpi meni jäynä.
Oltiin tyttöjen kanssa menossa "Helsinkiin" juhlistaa toisen kaason synttäreitä. Minäpä sitten lauantaina pakkailin ja kirosin kun ei oo mitään päällepantavaa ja sitten kun sain pakattua tytöt tuli fivtari tyyliset Fuksia huivit päässä.
Siinä vaiheessa tajusin ettei me mihinkään hesaan mennä vaan viettää polttareitani.
OLI MAHTAVA kokemus, sai pään nollattua kokonaan. Koska samaisena yönä olin jo nähnyt painajaisia meidän tulevista häistä, että kaikki meni perseelleen.
Nyt on paikat jumissa tankotanssista, mikä muuten oli ihan hemmetin hauskaa, mutta tikutin eilen kuitenkin ja alkaa ovis viiva vahvistua, epäilen edelleen että Keskiviikkona olis se ovis sitten.

Ihanan aurinkoista viikkoa kaikille
 
Kultapuro Iiiiihana haamu :heart: voi jospa sä vaan kuulutkin niihin naisiin joilla hcg nousee hitaasti d:)b Kovasti ainakin toivon niin ja peukutan, että viiva vahvistuisi. Mulla on vuoto alkanut PASseissa ainakin lugeista huolimatta, lienee sekin aika tapauskohtainen. Toivottavasti sulla ei ala! Ei ainakaan seuraavaan vuoteen :whistle: Onko noi testit muuten minkä merkkisiä? Herkkyys? Joskushan herkät testit antaa aika hailakoita viivoja, vaikka hormonia oliskin reippaasti.

En usko että ovat laskeneet väärin, nimittäin mulla suu tais loksahtaa auki |O ja kysyin et "niin aikasin?" ja hoitaja toisti sanomansa. Ehkä selvii myöhemmin miks näin.

Pinkku :D kivan yllärin oli sulle ystävät järkännyt, kuulostaa hauskalta ja varmasti sitä oliki :D Ehkä ne painajaiset johtui vaan siitä, että mietit niin paljon häitä... ja sitäkin mitä voisi mennä vikaan? Eiköhän kaikki mene hyvin lopulta... toivottavasti. Häistä tulee varmasti teidän näköiset ja lopultahan se yhteinen matka on kuitenkin se tärkein :heart: Tsemppiä!


pp5 ja pelkillä lutinusoireilla mennään. Ärsyttää, kun noita finnejä nousee enemmän kuin sieniä sateella ja jos niitä yrittää peittää, pahenee vain


(Muoks. Olo on siis toistaiseksi samanmoinen kuin negapasseissa aiemmin, ei parhaalla tahdollakaan voi uskoa plussaan)

Tilasin eilen testejäkin :ashamed: ihan vain parit liuskatestit ja digitaalisen "varuiksi".. sen käytän vain, jos liuskaan sattuis joskus tulemaan jotain selkeää haamua.
Eilen unohdin laittaa illalla lutinuksen, toivottavasti en kauheesti sillä hallaa saanut aikaan... ei vaan voinu mitää, ku viimeinen ajatus oli "Ai niin, pitäis se lääke laittaa.." ja sitten krooh-pyyh-pzzzzzzz, taju pois :p Olipa kiva herätä aamulla itsensä syyllistämiseen. Minkäs teet kun on unenlahjoilla siunattu.

Ihanaa kun aurinko paistaa :cool: Mukavaa viikkoa Naiset! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Tänään aamulla tein testin ja viiva oli selvästi vahvistunut. Uskalsimme jo miehenkin kanssa iloita asiasta ja olin yhtä hymyä koko aamun, kunnes sitten töissä alkoi vuotamaan oikein kunnolla ja vatsakivut ihan samanlaiset kuin aina menkkojen yhteydessä. Olen niin pettynyt ja vihainen! Miksi vielä samana päivänä pitää saada selkeä plussa kun kuukautiset alkaa?? Tämä on niin epäreilua. Se siitä mukavasta ja onnellisesta kesästä sitten. :'(
 
Kiitos Nyppy! Vaikka kovasti minäkin toivoin, että pieni olisi pitänyt kiinni niin pakko se nyt vain on uskoa ja hyväksyä totuus että ei ollut meillä onni matkassa tällä kertaa. Soitin juuri kiinalaiselle akupunktiolääkärilleni ja käyn tänään taas hakemassa yrttilääkkeitä uutta kiertoa varten. Pakko kai tässä nyt on vaan pysyä positiivisella mielellä, kun oli niistä yrteistä/akupunktiosta selvästi apua ainakin siihen limikseen ja kai nuo haamutkin ovat todisteena siitä, että jotain on kuitenkin tapahtunut. Antaahan se toivoa siihen, että raskaus on vielä mahdollinen tulevaisuudessa. Ja vaikka tämä ei ollutkaan toivottu lopputulos, niin olen silti jotenkin helpottunut, että varmuus tuli asiaan nyt eikä tarvitse enää joka hetki miettiä että ollako raskaana vai ei. Sekin on aika raskasta pidemmän päälle. Mulla ainakin piinaviikot menevät henkisesti niin paljon raskaammin kuin alkukierto.
 
Ai niin piti vielä sanoa, että mulla on Kylmäpuristettu vehnänalkioöljy tuntunut auttavan hormonaaliseen ihon kukkimiseen. Yksi homeopaatti sitä suositteli ja tuntuu, että tosiaan on iho vähän rauhoittunut sen jälkeen, kun aloin sitä ottamaan 2tl päivässä. Sitä saa ainakin isommista ruokakaupoista.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Kultapuro :( Voimia sinulle :hug: Ihailen asennettasi, se kuulostaa juuri oikealta. Ja kiitos paljon tuosta vehnäalkioöljy -vinkistä, olen muistaakseni sen joskus kuullutki siitä, mut unohtanut. Tsemppiä voimien keräilyyn ja jatkoon, minäkin uskon että teille se pysyvämpi plussa on tulossa vielä :heart:


pp6. Onneksi testit ei tullut postissa. Näin piinapäivien kuluessa houkutus testaukseen kasvaa sen plussan toivossa, mutta samoin kasvaa käsi kädessä pelko negasta... niitä on tullut nähtyä riittämiin. Olo ei ole muuttunut suuntaan tai toiseen, korkeintaan oikein tarkkaan kuulostelemalla hetkittäin tuntuu lievää tätioloa. En halua testata, haluan hetken elää pilvilinnoissa ja kuvitella olevani raskaana.... se lienee meidän tapauksessa sallittua eikös? Sisälläni lämpimässähän kuitenkin on yksi Top -luokan alkio :heart: ... vielä pienen hetken saa haaveilla...

Tosin täytyy tunnustaa, että tää haaveilu ei välttämäti ole hyväksi työelämässä. Vaikka kuinka muka omasta mielestään keskittyy töihin, niin mulla on koko viikko mennyt niin kuin dementikolla lääkiksen pääsykokeissa :rolleyes: Anteeksi musta huumori, mutta oikeasti! ..mä en muista minne olin menossa, mitä tekemässä, miten tehdään sellanen juttu, jonka varmasti olen ennenkin tehnyt, pitikö soittaa jonnekkin vaiko kenties viedä jonnekkin jotain?!! Argh! :xmas:

Aurinkoisia ja lämpöisiä päiviä kaikille :kiss:
 
Nyppy saa ja välillä pitääkin haaveilla :p Ne on ne pilvilinnat, jotka auttavat meitä jaksamaan tätä koettelemusta kuukaudesta toiseen! Pidän sulle niin peukkuja, että tämä valioyksilö nyt olisi tarrannut lujasti kiinni ja jaksaa mukana menossa 9kk ajan!

Mistä muuten tilasit testejä? Mä tilasin SME Fertilitystä, jossa 40 herkkää testiä maksoi 3,49 puntaa + postitus eli jotain 8 euroa yhteensä. Epäilyttää tosin hiukan, että voiko noin halvat testit olla hyviä... toisaalta olen aina ennenkin tilannut UK:sta erilaisia testejä ja hyvin ovat toimineet. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pinkku-84 ja Nyppy
Täällä ei päästy Pas:iin ollenkaan. Ovis alkoi tänään ja alkiot on 2 päivän ikäisiä, eli olis sunnuntaina pitäny tehä ja tyksihän ei ole v.loppusin auki ollenkaan. Sanoivat että maanantai on jo myöhäistä.
Eli elokuun v 33 tikuttaa uudestaan ja soitto lääkäriin
 
Kultapuro ihan tuolta rauskauskeijulta testit tilasin, mut kiitti jälleen hyvästä vinkistä... tarvii ehkä joskus itekkin kokeilla mainitsemaas firmaa, jos noin edullista siellä :O

Pinkku voi harmi :( olipas huonoa tuuria teillä tässä kierrossa :hug: Meidän polilla olis vielä käsittääkseni maanantaina siirretty... en kyllä ihan satavarma, mut siellä on sanottu et eka ovisplussapäivä on 0 ja siitä siirto 3-5pv, mut en tosin tiedä milloin meidän alkiot pakastettu :confused: Ne ehkä sit on laitettu kylmään päivän nuorempina ku teillä. Hirmusti jaksuja :heart:


Sitten omaa napaa hitusen.... tänään siis pp9 ja hoitajan määrittelemä virallinen testipäivä.

[URL=http://aijaa.com/0075410370118][/URL]

Järkyttynyt Nyppy 3+6 :O
 
Kiitos Pinkku ja Melargia :heart: Kyllähän tää pelottaapelottaapelottaa :ashamed: piinailu siis käytännössä jatkuu. Ainoa oire mulla on alaselkäkipu ajoittain. Polilta kyllä sanoivat, että se on raskausoire, mut mulla on ollu sitä aiemmissa PASseissakin ja se on loppunut ku seinään vuodon alettua. Eli tätihän voi porhaltaa paikalle silti ajallaan vielä : / Aion kylläki yrittää uskaltaa nauttia, kun piiiiiitkästä aikaa rehellisen plussan kerta sain.
Tajusin senkin, että en tiedä yhtään mitä tehdä nyt.. mä olen niin keskittynyt tekovaiheeseen, etten yhtään ole selvittänyt mitä tehdä, jos jotain oikeasti tapahtuu :p Hetki kerrallaan..... ja ultraa odotellessa.

Nelli - Pidä musta kii with lyrics - YouTube
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pinkku-84

Yhteistyössä