hoitolasten muistaminen

Olen pph ja työsopimus loppuu muutaman viikon päästä. Miten muut hoitajat oletteko lapsille antaneet jotain pientä muistoa ? Itse tässä mietin mitä tekisin ja vinkkejä otan vastaan Mitään kallista en hankkisi, kun on kuitenkin viidelle annettava. =)
 
miu lapsi sai hienon kuvan itsestään jonne taakse oli kirjoitettu kaunis runo. me annetaan omassa puljussa joka kevät lapsille jotain, tänä vuonna oli tytöille prinsessa-juttuja, pojille merirosvojuttuja
 
Minäkin kannatan valokuvaa / valokuvia. Vanhempienkin mielestä olisi varmaan hauskaa nähdä kuvia lapsesta olosuhteissa joissa he eivät normaalisti lasta näe (ts. näkisivät hiukan millainen lapsi on hoidossa silloin kun eivät itse ole paikalla).
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tee "kasvun kansio" jossa on valokuvia, askarteluja, piirroksia ja juttuja vuosien (?) varrelta.
Tää olisi kiva ajatus. Täytyypä pistää muistiin tulevaisuutta ajatellen. Mulla lapset olleet hoidossa 5kk ja aina innokkaasti vieneet kaikki työnsä kotiin, joten kasiosta voisi tulla melko tyhjä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tee "kasvun kansio" jossa on valokuvia, askarteluja, piirroksia ja juttuja vuosien (?) varrelta.
Tää olisi kiva ajatus. Täytyypä pistää muistiin tulevaisuutta ajatellen. Mulla lapset olleet hoidossa 5kk ja aina innokkaasti vieneet kaikki työnsä kotiin, joten kasiosta voisi tulla melko tyhjä.
no eikös tämmönen kasvun kansio jo vaadita, että joka lapsesta täytyy olla sellainen vasun kanssa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tee "kasvun kansio" jossa on valokuvia, askarteluja, piirroksia ja juttuja vuosien (?) varrelta.
Tää olisi kiva ajatus. Täytyypä pistää muistiin tulevaisuutta ajatellen. Mulla lapset olleet hoidossa 5kk ja aina innokkaasti vieneet kaikki työnsä kotiin, joten kasiosta voisi tulla melko tyhjä.
no eikös tämmönen kasvun kansio jo vaadita, että joka lapsesta täytyy olla sellainen vasun kanssa?
Meidän kaupungissa sitä ei vielä ole, ei myöskään vasua. On vasta ohjaajilla suunnittelun alla.
 

Yhteistyössä