homoseksuaali opettaja alakoulussa

Piti oikein tuon toisen ketjun innoittamana nostaa tämä aihe esiin. Siellä kun kauhisteltiin kuinka homoseksuaali ihminen on päästetty maajussiksi telkkariin, niin ei enää voi lasten antaa ohjelmaa katsoa.

Itse kommentoin asiaa näin:

Kannattaa pitää ne siis myös poissa koulusta, jossa itse ainakin opettajana opetan, että homous on oikeinkin luonnollista ja sallittua, eikä keneltäkään pois.

Vähän niinkuin siellä suomen laissakin todetaan.

ai ja tosiaan, opettajakollegani opettaa päivisin, ja 'homostelee' kaupungilla käsi kädessä elämänkumppaninsa kanssa iltalenkillä iltaisin. :stick:


Eli nyt vaan lisää ahdasmielisyyttä kehiin, niin saadaan tämäkin päivä pilattua.
 
Muistan kun ekaa kertaa osallistuin Helsinki Pridea tapahtumaan, limudiskoon, joka oli tarkoitettu alle 25-vuotiaille. Paikalla oli myös yksi opettajaksi opiskeleva. Joka hätääntyi, kun joku nuorisosta tunnisti hänet koulussansa toimineeksi sijaiseksi :/

Setan foorumilla onkin suljettu alue LGBT-opettajille. Siellä on muistaakseni pyörinyt n 100-200 henkilöä. Homofobiselle näitä ihmisiä ei tietenkään ole olemassa.
 
Mielestani se olis jotenkin niin ,etta periaatteessa seksuaalisella orientationilla ei liene suurtakaan merkitysta niin kauvon kun se pysyy siella vapaa-ajassa ja pois tyosta. tarkoitan tietysti, etaa se tyo on muuta kuin homaouden korostusta , tai jotain sinnepain.
 
minmin
Eipä mua ole ennenkään kiinnostanut lasteni opettajien seksielämä, eikä varmasti kiinnostaisi vaikka tietäisin jonkun heistä olevan homo. Mua kiinnostaa se miten hyviä opettajia he ovat.
 
Guggi
Näissä tapauksissahan on usein vaarana mm. se että opettaja näyttää oppilaille kuinka anus sheivataan. Esikoululaisille tämä voi tuntua vieraalta. Kannattaa rukoilla Räsäseltä armoa ettei näin pääse käymään.
 
Mun yläasteen yksi opettaja oli homo, samoin lukion eräs opettaja, myös amiksessa on ollut minulla homoseksuaali opettajana ja koulukaverina montakin.....ai niin, yläasteen koulun opettaja meinas saada potkut asian tähden kun se tuli julki mutta kaikki koulun oppilaat laitto hanttiin ja opettaja jäi taloon :heart:
 
mikä koulu
Piti oikein tuon toisen ketjun innoittamana nostaa tämä aihe esiin. Siellä kun kauhisteltiin kuinka homoseksuaali ihminen on päästetty maajussiksi telkkariin, niin ei enää voi lasten antaa ohjelmaa katsoa.

Itse kommentoin asiaa näin:

Kannattaa pitää ne siis myös poissa koulusta, jossa itse ainakin opettajana opetan, että homous on oikeinkin luonnollista ja sallittua, eikä keneltäkään pois.

Vähän niinkuin siellä suomen laissakin todetaan.

ai ja tosiaan, opettajakollegani opettaa päivisin, ja 'homostelee' kaupungilla käsi kädessä elämänkumppaninsa kanssa iltalenkillä iltaisin. :stick:


Eli nyt vaan lisää ahdasmielisyyttä kehiin, niin saadaan tämäkin päivä pilattua.
seksuaalinen suuntautuminen tulee oppilaille tietoon? Onko se edes luvallista?
 
homous on sairaus
Muistan kun ekaa kertaa osallistuin Helsinki Pridea tapahtumaan, limudiskoon, joka oli tarkoitettu alle 25-vuotiaille. Paikalla oli myös yksi opettajaksi opiskeleva. Joka hätääntyi, kun joku nuorisosta tunnisti hänet koulussansa toimineeksi sijaiseksi :/

Setan foorumilla onkin suljettu alue LGBT-opettajille. Siellä on muistaakseni pyörinyt n 100-200 henkilöä. Homofobiselle näitä ihmisiä ei tietenkään ole olemassa.
Huh, onneksi ei!!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja mikä koulu;23575063:
seksuaalinen suuntautuminen tulee oppilaille tietoon? Onko se edes luvallista?
Ei mun lasteni kaikki opettajat ainakaan missään huitsin nevadassa asuneet vaan samassa lähiössä kuin oppilaatkin. Näkihän noita opettajia puolisoineen kaupassa, iltakävelylle, omien lastensa kanssa leikkipuistoissa jne.
 
mikä koulu
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23575147:
Ei mun lasteni kaikki opettajat ainakaan missään huitsin nevadassa asuneet vaan samassa lähiössä kuin oppilaatkin. Näkihän noita opettajia puolisoineen kaupassa, iltakävelylle, omien lastensa kanssa leikkipuistoissa jne.
Siitäkö se " Vitun homo" lasten huulille on tullut?
 
jah
aika harvoin opettaja kuitenkaan oppilailleen omasta elämästään kertoo...outoa olis jos äkkiä tuntisi tarvetta kertoa esim.ekaluokkalaisille että kuulkaas nyt kun opettaja on homo...what? miks kertois ees sitä että on hetero tai ylipäätänsä mitään omasta puolisostaan...
 

Yhteistyössä