Homous EI ole luonnollista

  • Viestiketjun aloittaja en käsitä
  • Ensimmäinen viesti
en käsitä
Miksi maailma menee siihe, että kirkonkin pitää hyväksyä nyt kaikki muoti-ilmiöt hyväksyttävinä? Kaikki outoudet vaan hyväksytään ja mennään sen mukaan miten "pitää" ajatella. Millon kirkko osaa ottaa roolinsa moraalisten arvojen vaalijana? uskaltaa olla vahvasti omaa mieltään vaikka muut ei ymmärrä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Samaa ihmettelen Black Dahlian kanssa. Kaikkihan me ollaan jumalan luomia ja yhtä arvokkaita..

Eiks se niin menny? :whistle: ;)
Ei ole Jumalaa.
Ja onhan se selvää, ettei homous ihan täysin luonnollista voi olla.


Lisäänpä vielä, että oli luonnollista tai ei, mua ei nappaa muiden seksuaaliset suuntutumiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Samaa ihmettelen Black Dahlian kanssa. Kaikkihan me ollaan jumalan luomia ja yhtä arvokkaita..

Eiks se niin menny? :whistle: ;)
Ei ole Jumalaa.
Ja onhan se selvää, ettei homous ihan täysin luonnollista voi olla.
En mäkään jumalaan usko, mutta musta on ihmeellistä, et uskovaiset kumminkin uskoo niin, mutta homot/lesbot ei kumminkaan kelpaa joukkoon.

Ehkä se ei susta ole luonnollista, monesta muusta se voi ollakkin.
 
Hmm. En oikeasti osaa sanoa onko se minusta luonnollista vai ei. Homojen lastensaantihankkeita en pidä luonnollisina, enkä sitä että he kasvattaisivat lapsia.

Ja mitä tulee Jumalan luomisiin, eikö hän myös luonut vapaan tahdon? Näkyykö homous aivoissa erilaisena käyttäytymisenä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Samaa ihmettelen Black Dahlian kanssa. Kaikkihan me ollaan jumalan luomia ja yhtä arvokkaita..

Eiks se niin menny? :whistle: ;)
Ei ole Jumalaa.
Ja onhan se selvää, ettei homous ihan täysin luonnollista voi olla.
En mäkään jumalaan usko, mutta musta on ihmeellistä, et uskovaiset kumminkin uskoo niin, mutta homot/lesbot ei kumminkaan kelpaa joukkoon.

Ehkä se ei susta ole luonnollista, monesta muusta se voi ollakkin.

Totta, ja todella outoa!
Mulla ei ole mitään homoja/ lesboja vastaan, kunhan totesin ettei se kovin luonnolliselta vaikuta :D

 
vieras
hakeudu hoitoon ja pikaisesti!

Ei homous mikään muoti-ilmiö ole, jo antiikin aikana on ollut ihan normaalia olla saman sukupuolen edustajan kanssa puuhissa, et se siitä muodikkuudesta..

Jos luterilainen seurakunta ei vastaa odotuksia moraalin vartijana, uskon sinullekin löytyvän vanhoillisempia kristillisiä vaihtoehtoja. Luterilaisuus vain on aika suvaitsevainen, jopa niin ettei seurakuntalaisten tarvitse naamansa kirkossa näyttää, riittää kun veronsa maksaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Samaa ihmettelen Black Dahlian kanssa. Kaikkihan me ollaan jumalan luomia ja yhtä arvokkaita..

Eiks se niin menny? :whistle: ;)
Ei ole Jumalaa.
Ja onhan se selvää, ettei homous ihan täysin luonnollista voi olla.
En mäkään jumalaan usko, mutta musta on ihmeellistä, et uskovaiset kumminkin uskoo niin, mutta homot/lesbot ei kumminkaan kelpaa joukkoon.

Ehkä se ei susta ole luonnollista, monesta muusta se voi ollakkin.

Totta, ja todella outoa!
Mulla ei ole mitään homoja/ lesboja vastaan, kunhan totesin ettei se kovin luonnolliselta vaikuta :D
Henkilökohtasesti mulle ei naisen kans sänkyyn meneminen olis luonnollista, mut mikäpä mä olen sanomaan ettei se sitä sitten kumminkaan olis.

Yllättävän monelle se kumminkin on. :)
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Samaa ihmettelen Black Dahlian kanssa. Kaikkihan me ollaan jumalan luomia ja yhtä arvokkaita..

Eiks se niin menny? :whistle: ;)
Ei ole Jumalaa.
Ja onhan se selvää, ettei homous ihan täysin luonnollista voi olla.
En mäkään jumalaan usko, mutta musta on ihmeellistä, et uskovaiset kumminkin uskoo niin, mutta homot/lesbot ei kumminkaan kelpaa joukkoon.

Ehkä se ei susta ole luonnollista, monesta muusta se voi ollakkin.
homoudesta on tullut tabu jossain vaiheessa, ja raamattuhan on kuitenkin ihmisen kirjoittama kirja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
tosi "muoti-ilmiö " :LOL:

Homoja on ollut aina, vaikka te ette halua niin uskoakaan.
Mun mielestä homous on muoti-ilmiö siinä mielessä, että siitä uskalletaan nyt puhua, kaikkialla. Heitä on tv-sarjoissa ja elokuvissa ihan kuin kiintiöpaikoilla, ja heidän hyväksymistään toitotetaan joka tuutista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
tosi "muoti-ilmiö " :LOL:

Homoja on ollut aina, vaikka te ette halua niin uskoakaan.
Mun mielestä homous on muoti-ilmiö siinä mielessä, että siitä uskalletaan nyt puhua, kaikkialla. Heitä on tv-sarjoissa ja elokuvissa ihan kuin kiintiöpaikoilla, ja heidän hyväksymistään toitotetaan joka tuutista.
Ehkä se on sit muotia, että maailma alkaa vihdoinkin hyväksymään heidät. Olihan se tossa joku aika sitten tää naisten äänioikeuskin muotia.

 
vieras
Öhöm.. ei varmaan kannata lukea historiaa ajalta ennen raamattua :whistle: Raamatun jälkeen homous, lesbous ja moniavioisuus on tullu pahaksi asiaksi. Ja miksi eläinkunnassakin on homoja.. ihmettelee hän B)
 

Yhteistyössä