Homous ei ole normaalia!

  • Viestiketjun aloittaja kummastunut
  • Ensimmäinen viesti
Live and let live
Otan osaa, on varmasti raskasta elää luokitellen ihmisiä normaaleihin ja "epänormaaleihin". Oletko ajatellut että naapurustossasi saattaa elää homoseksuaalien lisäksi myös vasenkätisiä, eri uskontoa tunnustavia, eri puoluekantaa edustavia tai muuten vaan eri tavalla elävia ihmisiä kuin sinä? Taannoin Saksanmaalla kukoisti kansanliike nimeltä natsismi josta olisit varmasti löytänyt sielujen sympatiaa, mutta kas kummaa, taidatkin olla nykyään aika yksin rajoittuneisuutesi kanssa.
Pistää vihaksi moinen ajattelutapa - ei ole ihan normaalia!
 
Keittiönoita
Ihminen ei ole luonnon kannalta millään tavalla normaali. Ei homo eikä hetero. Tuhoaa mokoma olio vaan koko maapallon ahneudellaan ja välinpitämättömyydellään. Jos ihmiskunnassa luonnon kannalta jotain fiksuja olentoja on, niin ne ovat juuri ne, jotka eivät lisäänny.
 
Annuska
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
muistakaa!
Miksi pitäisi?
Millä lailla tämän asian pitäisi minua hetkauttaa.
Minä tiedän olevani hetero ja olen naimisissa tuon miehen kanssa, mutta mitä joku muu tekee, on aika herttaisen yhdentekevää, kunhan ei sotkeudu puolustuskyvyttömiin.

Miksi asia kaivaa sinun napaasi noin suunnattomasti? Onkohan se ihan tervettä?

 
Keittiönoita
Homoseksuaalisuutta ja lajien välistä jörnimistä esiintyy myös muillakin eläimillä kuin ihmisillä. Homoseksuaalisuus ei todellakaan ole normaalia kristittyjen keskuudessa, mutta ei kristinuskoisuuskaan ole mitenkään erityisen normaalia. Yksi uskomustapa muiden joukossa.
 
jill
No ei teilläkään säteile, jotka näihin juttuihin lähdette mukaan.Tästäkin näkee selvästi,että tarkoitus on saada akat hiiltymään-ja onnistui. Kauhea tarve tuoda esille että 'minä ainakin olen suvaitsevainen, olen siis sinua parempi ihminen'. Suvaitsevaisuus kylläkin on kaukana semmoisesta ihmisestä joka ei toisten mielipiteitä hyväksy, eikö totta? Hyväksykää siis myös se, ettei kaikki ole homoudestakaan kanssanne samaa mieltä.Esimerkiksi minä.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja jill:
No ei teilläkään säteile, jotka näihin juttuihin lähdette mukaan.Tästäkin näkee selvästi,että tarkoitus on saada akat hiiltymään-ja onnistui. Kauhea tarve tuoda esille että 'minä ainakin olen suvaitsevainen, olen siis sinua parempi ihminen'. Suvaitsevaisuus kylläkin on kaukana semmoisesta ihmisestä joka ei toisten mielipiteitä hyväksy, eikö totta? Hyväksykää siis myös se, ettei kaikki ole homoudestakaan kanssanne samaa mieltä.Esimerkiksi minä.
Säkin hiillyit, hassu ;)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja jill:
No ei teilläkään säteile, jotka näihin juttuihin lähdette mukaan.Tästäkin näkee selvästi,että tarkoitus on saada akat hiiltymään-ja onnistui. Kauhea tarve tuoda esille että 'minä ainakin olen suvaitsevainen, olen siis sinua parempi ihminen'. Suvaitsevaisuus kylläkin on kaukana semmoisesta ihmisestä joka ei toisten mielipiteitä hyväksy, eikö totta? Hyväksykää siis myös se, ettei kaikki ole homoudestakaan kanssanne samaa mieltä.Esimerkiksi minä.
Mä hyväksyn ihan kaikki. Jopa kristityt :)

 
Jaahas. On tosi kiva aloitus joo... Suoraan sanottuna jos nyt joku alkaa raamatusta huutelemaan täällä, niin varmaan 99% on tehny "väärää" näistä palstalaisista ja joutaa helvettiin. Eli ala nyt meitä kaikkia moralisoimaan, niin siinä on sulla sit hommaa. :headwall: :headwall: :headwall:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Ai sinäkin koitat nousta meidän tavallisten kuolevaisten yläpuolelle, ja määritellä sen mikä on normaalia..
Eikös tuo ole ihan kristittyjen ominaispiirre? Piirre, mistä heidät tunnistaa? Nostaa itsensä muiden ihmisten yläpuolelle.

 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Ai sinäkin koitat nousta meidän tavallisten kuolevaisten yläpuolelle, ja määritellä sen mikä on normaalia..
Eikös tuo ole ihan kristittyjen ominaispiirre? Piirre, mistä heidät tunnistaa? Nostaa itsensä muiden ihmisten yläpuolelle.
Taitaa olla joo..Ärsyttää vaan.
 
jill
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Ai sinäkin koitat nousta meidän tavallisten kuolevaisten yläpuolelle, ja määritellä sen mikä on normaalia..
Eikös tuo ole ihan kristittyjen ominaispiirre? Piirre, mistä heidät tunnistaa? Nostaa itsensä muiden ihmisten yläpuolelle.
Kun näyttää nyt ihan sille kuin syyllistyisit itse siihen samaan ?!! ;)
 

Yhteistyössä