Hormoni kierukka!?

Mä oon aatellu että haluaisin ottaa hormoni kierukan.
Kertokaapas nyt sellaset ihmiset jotka sen on ottanu, sattuuko sen laittaminen?
Hinnaksi olen kuullut 120 eur, onko näin?

Ärsyttää noita pillereitä ostella ja aina muistaa ottaa.... Ja sit kun oon kuullu että kierukalla saattas jäädä menkat pois niin sekin olis aika hyvä juttu :D

Mutta kokemuksia siis!!! :attn: :attn:
 
Salama McQueen
Hui, älä vaan itseesi sellaista kammotusta tuikkaa. Ei satu laittaminen, mutta suositella en voi.

Jatkuvat vatsakivut, supistukset, mielialamuutokset, päänsärky ja KOHTUTULEHDUS.

Ja hintaa tällä kolmen viikon lystille tuli 165 euroa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Hui, älä vaan itseesi sellaista kammotusta tuikkaa. Ei satu laittaminen, mutta suositella en voi.

Jatkuvat vatsakivut, supistukset, mielialamuutokset, päänsärky ja KOHTUTULEHDUS.

Ja hintaa tällä kolmen viikon lystille tuli 165 euroa.
Pientä yleistystä.. kuitenkin SUURIN osa käyttäjistä on tyytyväisiä ja oireettomia... jos sulle ei käy, ei se tarkoita ettei kenenkään kannata sitä laittaa...
 
Jokaiselle vissiin oma kohtainen kokemus tuleeko siitä mitään tai ei....
Mutta tuo on tosi inhottavaa jos noin käy et noin pahat oireet tulee :'(

Meidän kaupungissa eka tavallinen kierukka ilmainen, mutta hormooni kierukka pitää maksaa ite.... :kieh:
 
THA
Hormonikerukan laittaminen ei satu,korkeintaan tuntuu pienen hetken epämiellyttävältä. Mulla jääneet menkat kokonaan pois, pillereistä aiheutuneista mielialavaihteluista ei ole tietoakaan, seksihalut paranivat kierukan myötä huomattavasti.
Parasta on kuitenkin ehkäisyvarmuus ja se, ettei koko kapineen olemassa oloa tarvitse miettiä eikä muistella.
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Hui, älä vaan itseesi sellaista kammotusta tuikkaa. Ei satu laittaminen, mutta suositella en voi.

Jatkuvat vatsakivut, supistukset, mielialamuutokset, päänsärky ja KOHTUTULEHDUS.

Ja hintaa tällä kolmen viikon lystille tuli 165 euroa.
Pientä yleistystä.. kuitenkin SUURIN osa käyttäjistä on tyytyväisiä ja oireettomia... jos sulle ei käy, ei se tarkoita ettei kenenkään kannata sitä laittaa...
Tottakai se on yleistystä! Kokemuksia kysyttiin ja niitä annettiin. En ole ensimmäinen enkä viimeinen, kelle ei sovi. Ja siksi minäkin sen aikanani laitoin, toivoin sen sopivan. Saiko tähän vastata vai ne, joille se on ollut unelmaehkäisy? Sitten erehdyin. Mä henkilökohtaisesti en sitä härveliä suosittele k-e-n-e-l-l-e-k-ä-ä-n.
 
kokemuksia
Mulle tuli valtaisa akne, mikä oli kamalaa, kun olin ollut posliini-ihoinen aina-jopa teininä. Iho ei palautunut ennelleen kokonaan, vaikka kävin 2kk välein kosmetologilla ja otatin kierukan pois puolen vuoden jälkeen, kun isot, paiseiset finnit alkoivat levitä kasvoista selkään ja peppuunkin.

Ystävälläni tuli rykelmä kystia kohtuun.Ne leikattiin, kun kierukka oli poistettu, koska olivat kipeitä ja suurikokoisia.

 

Yhteistyössä