Hormonikierukasta huolimatta raskaana?

hormonikierukasta huolimatta raskaana?
Onko jollain kokemusta asiasta? Testiä en ole tehnyt .
Oireina päänsärkyä koko ajan , rinnat turvoksissa ja menkkoja odottelen tuleviksi. Pientä ruskehtavaa vuotoa oli vkloppuna, mutta veristä vuotoa ei missään vaiheessa ole ollut. Tänään varsinainen menkkojen alkamispv, muutaman kerran ovat nyt tulleet säännöllisesti. Kierukka laitettiin helmikuussa 2009.

Mielellään lukisin jos jollain omakohtaisia kokemuksia?
 
Mulle laitettiin hormonikierukka viime joulukuussa ja sen jälkeen parit menkat mutta sen jälkeen ei olekaan veristä vuotoa tullutkaan vaan nimenomaan tuota rusehtavaa tuhruvuotoa. Mullakin rinnat turpos ja oli kipeet. Muitakin oireita oli ja r-testinkin tein kun rupesi epäilyttämään. Noi oireet kuuluu vaan siihen kierukkaan. Välillä mulla oli hiljanen jakso ettei mitään ollut mutta taas nyt on rinnat arat ym oireita. Luotan kuitenkin vempeleeseen kun lukujen mukaan se olisi tehokkaampi kuin sterilisaatio. Toki kierukkalapsia syntyy mutta itse rupean vasta siinä vaiheessa testailemaan kun alan oksennella. :LOL:
 
On äärimmäisen harvinaista että hormonikierukan aikana raskautuisi. Hormonikierukka itsessään kun sisältää paikallisesti vaikuttavaa hormonia saattaa aiheuttaa jotain sivuoiretta mutta se ei tarkoita raskautumista.

Mutta raskaustestin teko on aina paikallaan joka tapauksessa koska jos sattuisi että kierukkalapsi olisi pitää kierukka poistaa. Siihen taas liittyy pieni keskenmenon riski.
 

Yhteistyössä