Hormonikierukasta

Kuinka kauan teillä on tullut noita menkkakramppeja kierukan laiton jälkeen? Mulla on tullut niitä joka päivä ja kierukka ollut jo yli 2 viikkoa. Ohjeessa luki että kaksi viikkoa saattaa tulla noita kramppeja. Eli eikös kaiken järjen mukaan ne ois jo pitänyt loppu? Menee hermo kun joka päivä joutuu syömään kipulääkkeitä kun noi kivut ei ihan lieviä kuitenkaan ole... :kieh:
 
vieras
kannattaa otta lääkäriin yhteyttä.mulla oli kans joskus toi hormonikierukka ja kivut oli kamalat ja menin lääkäriin niin eka sain 2 antibiootti kuurii päällekkäin tulehdukseen. oksentelin ja olin kipeä.joten lopuksi se poistettiin ja vielä yhden kuurin jouduin antibiootteja syömään.ikinä en sitä kapistusta enää takaisin halua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kannattaa otta lääkäriin yhteyttä.mulla oli kans joskus toi hormonikierukka ja kivut oli kamalat ja menin lääkäriin niin eka sain 2 antibiootti kuurii päällekkäin tulehdukseen. oksentelin ja olin kipeä.joten lopuksi se poistettiin ja vielä yhden kuurin jouduin antibiootteja syömään.ikinä en sitä kapistusta enää takaisin halua!
Hui! Pitänee soittaa neuvolaan... :/
 
vieras
Mulla noita kramppeja esiintyy välillä vieläkin vaikka laitosta kohta jo vuosi.Koskaan ikinä ennen kierukan laittoa ei ole tuollasia ollut.Menkat myös tulee miten sattuu,välillä kahden viikon välein ja välillä ovat kuukausia poissa.
 
kaalis
mulle laitettiin heinäkuussa...kipuja ei ole ollut ollenkaan mutts vuotoja sen edestä..tänä 3kk aikana ollut yhteensä 2viikkoa vuodottomia päiviä muuten vuotanut koko ajan.. ei mitään tiputtelua vaan kunnon vuotoa tullu. kerran jo käynyt sen takia lääkärissäkin
 
äitiliini vm.-61
Hormonikierukka pelasti pulasta, aiemmin runsasta vuotoa ja erittäin kovia kipuja. Kivut loppuivat ja vuoto niin niukkaa että tuskin huomaa. Vaikutus ehkä yksilöllistä mutta itselläni toimii hyvin.Laitettu 2 v. sitten ja kolmen vuoden kuluttua se sitten poistetaan.
 
3äiti
Mulla kans vuosi ensin 3kk, sitten alko menkkakivut/krampit ja vuodot tulee miten sattuu kierto 14-58vrk, vuoto kestää 3-14 vrk. Ja ne krampit on ihan järkyttäviä. Meni hermot ja halusin kierukan pois. Kesällä piti poistaa tk:ssa, mutta eivät saaneet pois, oli langat hävinneet. Kävin naisten polilla, eivät saaneet sielläkään pois. Nyt menen ensi viikolla kohtuontelon tähystykseen ja nukutuksessa poistavat kierukan. En todellakaan suosittele kenellekään omien kokemusten takia. :( Toiset kehuvat, mutta kaikille se ei näemmä sovi.
 

Yhteistyössä