*hormonivuodatus* (semiturhis...)

Ekaks mainitsisin että oon kuudennen viikon lopulla raskaana, joten hormoneilla on tässä aikamoinen osuus :) Neuvola ei ole auki ja mies töissä, joten pakki kirjottaa tänne koska äiti sanois vaan että oletpa höpsö!! Kuten varmaan olenkin :LOL:

-Miksei minun 8kk 1vko vauva ole kiinnostunut ryömimisestä??? Hän pyörii napansa ympäri ja nostaa peppua kovasti ilmaan, muttei tunnu kiinnostuvan oikein mistään tarpeeksi että jaksaisi vaivautua yrittämään eteenpäin. Pilasinko mä sen, kun tyttö viihtyi niin kovin sitterissä (ihan) pienenä??

-Ja MIKSI muut äidit on niin kovia ihmettelemään että "noin iso, eikä vieläkään konttaa?? Meidän minttumartti jo käveli tuossa iässä!!!"
-vielä parempi kysymys, miksi annan sen vaikuttaa niin kovin... kamalat paineet, enkä edes tiennyt kilpailevani!!!

-Pelottaa, alkuraskauden ultra perjantaina, en millään malttaisi odottaa............

-Miksi tyttö nukkuu niin levottomasti?? Ensi yönä kokeillaan nukkua eri huoneessa... (ei vielä siirretä tyttöä omaan huoneeseen koska on miehen työhuone, enkä kokeilematta tahdo pientä vierestäni pois...) Mä EN TAHDO nukkua eri huoneessa vauvani kanssa :(((((((((( Mut kai se on pakko, jos nukuttais kaikki sit paremmin....

Sanokaa joku että tää helpottaa :)
 
äippä
meillä on kanssa piei 9kk eikä myöskään vielä halua ryömiä. ei tykkää edes olla vatsallaan lattialla kauaa joten sisarrukse nostavat aina istumaan hänet.... ei kaikki edes ryömi eivätkä konttaa kunnolla. osa kun oppii suoraan konttaamaan ja samaten siitä heti ylös ja kävelemään.. meillä yksi lapsista ei koskaan ryöminyt eikä kontannut ollenkaan, neuvolakortissa lukee että etenee omalla tyylillään kun meni istuvaltteen eteenpäin ja siitä pönkes seisomaan ja sitten jo käveli pian.
 

Yhteistyössä