HPV-rokotus, ootteko ottaneet tyttärillenne? Perusteluja vastauksille...

  • Viestiketjun aloittaja mietiskelen
  • Ensimmäinen viesti
Happo-emäs tasapaino,

terveen kehon "takana".


Onko kehosi liian hapan?

Mahdollisia oireita:

päänsärky, närästys, verta vuotavat ikenet, karies, ienkato, hiustenlähtö, sienitaudit, ilmavaivat, peräpukamat, alttius allergioihin, iho-ongelmat, reuma, kihti, nivelrikko, osteoporoosi, migreeni, selluliitti, korkea verenpaine, korkea kolesteriini, verenkiertohäiriöt, suonikohjut, välilevyongelmat, lihassäryt, kolotukset, vatsa- ja suolisto-ongelmat, sappi- ja munuaiskivet, vihreä – ja harmaa kaihi, tinnitus, turvotus, apaattisuus, masennus, ärtyisyys.

Kun syöt ravintopitoista ruokaa, juot riittävästi vettä päivittäin ja autat kehoa poistamaan kuonaa emäksisen kehonhoidon avulla sekä liikut kohtuullisesti – autat kehoasi voimaan hyvin.

RG import Oy | Kehologi
 
vira.s
Koko maailmassa HPV tappaa 250000 naista vuodessa. Suomessa luku on 150 eli sama kun naisten liikennekuolemien määrä.

Rokottamattomalle naiselle jokainen yhdyntä on riski. Riskin voi verrata autolla ajoon ilman turvavyötä.
 
  • Tykkää
Reactions: Äidin blogi
[QUOTE="Jepjep";30237034]Kysykää lääketieteestä, maallikot vastaavat.[/QUOTE]


En menis vähättelemään syövästä paranemisen tiellä olevia tai vaihoehtohoidoista apua saaneita.
Seuraan juuri vierestä henkilöä, jolla tiukka ruokavalio ja vaihtoehtohoidot. Lääketieteestä ei pahemmin ollut yksin apua.

En huutelis.
Olen hiljaa ja toivon että hänen kehonsa immunitettijärjetelmä pelaa ja palautuu.
 
"gekko"
Ottaisin rokotteen itsekin jos saisin. Harmittaa ettei sitä ollut aiemmin tarjolla. Nyt kahden seksikumppanin jälkeen hyöty lienee epävarma. Silti ostaisin sen itselleni mieluusti sitä varaa että vanhemmiten tulee lisää kumppaneita. Nyt asia ei ole ajankohtainen. (Ellei mies petä minua).

Lapseni saa rokotteen varmasti. Uskon että hoitojen väheneminen vähentää keskenmenoja hieman ja ennenkaikkea syöpiä hänen sukupolvellaan. Silloin jos syövät vähenevät, seulontaa vähennetään ja rokottamattomat jäävät huonompaan seurantaan kuin nykyväestö.

Sikapiikin otin myös mutta influenssia en ota vaikka saisin koska ei ole ns. Vakavaa perussairautta.
 
"njaa"
Päättäköön lapset aikuisena haluavatko rokotteen vai ei. He ovat jo onneksi kaikki aikuisia, joten voivat itse tehdä päätöksensä, joten meidän vanhempien ei tarvitse päättää heidän puolestaan. Minä ja mieheni on aloitetyu seksielämä vasta yli 20-kymppisenä ja lapsilla näyttäisi olevan sama vika. Miksi rokottaa sellaista vastaan, mitä ei tarvitse etenkin kun mitään takeita rokotteen hyödystä ei ole.

Luulisi, että roketetta voisi markkinoida nuorillekin eikä vain lapsille, jos se on oikeasti tarpeellinen.
Sen kai saa ilmaiseksi vaan lapsena.
 
"hohhoijaa"
En ottaisi, koska rokotteen hyödystä ja pitkäaikaisvaikutuksista ei ole varmaa tietoa eikä suvussa ole syöpään sairastuneita. En myöskään tunne yhtään kohdunkaulan syöpään sairastunutta.

Ehkä olisin asiasta eri mieltä, jos seksikumppaneita olisi useita ja seksielämä olisi aloitettu jo nuorena. HPV on sukupuoliteitse leviävä virus ja silloin rokote voisi olla tarpeellinen.
Niin ethän sinä tai vaikka lapsesi voi sairastua syöpään kun sinä et tunne yhtään sairastunutta...Voi elämän kevät tätä logiikkaa!
 
Vierass
[QUOTE="hohhoijaa";30238355]Niin ethän sinä tai vaikka lapsesi voi sairastua syöpään kun sinä et tunne yhtään sairastunutta...Voi elämän kevät tätä logiikkaa![/QUOTE]
Täällä onkin tullut jo esille, että kyseessä ei ole mitenkään yleinen syöpä. Siihen nähden olisikin ihme, jos tuntisin sairastuneita. Epäilen suuresti, että mun lapsetkaan voisi sairatua kohdunkaulan syöpään, koska he ovat poikia.
 
jelppi
Vaikka poikasi eivät sairastu kohdunkaulansyöpään, heille voi kuitenkin tulla kyseisen viruksen aiheuttama syöpä sukuelimiin. n.5% miehistä sairastaa hpv-viruksen aiheuttaman syövän.
Lisäksi todettujen 160 kohdunkaulasyöpätapauksen lisäksi todetaan hoidettavia solumuutoksia yli 3000:lla.
Ja vielä lisäksi tiedoksi, että ensimmäiset hpv-rokotteet on annettu verrokkiryhmille jo vuonna 1997 eli kohta tulee tuo "maaginen" 20 vuotta täyteen, mutta veikkaan ettei sekään riitä eräille.
 
äip
[QUOTE="näin meillä";30238614]Just allekirjoitin koulusta tulleen lapun ja kielsin rokottamasta tytärtä. En ole vakuuttunut rokotteen tarpeesta, tehosta ja sen turvallisuudesta.[/QUOTE]

Kivaa sitten kun tyttö soittaa ekan papan jälkeen ja itkee CIN3 tulosta.
 
"näin meillä"
Kaikille rokotevastaisille kiihkoilijoille:
Kuvasi ei näy, mutta voin arvata millainen se on...

En ole rokotevastainen. Kaikki rokotteet on otettu tähän mennessä, kausi-influenssarokotteet myös, sekä sikapiikki aikanaan.
Mutta nyt vain tämä HPV-rokote ei ole minua vakuuttanut tarpeellisuudellaan. Myöskin sen sivuvaikutuksia mietin. Miksi Japani kielsi kyseisen rokotteen käyttämisen kokonaan? Olen lähde kritiikkinen, joten kaikki soopa ei uppoa. Mutta tästä huolimatta, se kuudes aisti/vaisto käskee olla rokottamatta. Näillä mennään ja tytär hyväksyy ne. Olen rehellisesti puhunut hänen kanssaan rokotteesta ja tulevasta seksielämästään, sekä hpv:stä.
 
"a.p"
Nyt tuli lopulliset lupalaput ja kaivelin tämän ketjun taas esille... lisäksi etsin lisää tietoa aiheesta.

http://fi.wikipedia.org/wiki/HPV-rokote

Kerrotaan mm että " Vakavampia rokotuksista johtuvia oireita ovat koristelu, MS tauti, kasvohermohalvaus, munasarjavaurioit, veritulpat ja aivovauriot. Yhdysvalloissa rokotteeseen on raportoitu kuolleen yli 140 ihmistä.

Cervarix rokotteessa on myös alumiinia."
 
vie ras
Meillä tyttö halusi itse rokotteen, joten otti sen. Lapussa luki, että voimme vanhempina esittää mielipiteemme asiasta, mutta 12-vuotias päättää itse ottaako. Minä olin vastaan, muttei se vaikuttanut koska tyttö sen halusi. Joten otti sen.

Nyt vaan toivon, ettei rokotteesta ilmene aikaa myöten mitään haittavaikutuksia. Tyttö ei edes ymmärtänyt asiaa, vaikka selitin. Oli vaan kuullut terkalta, että se suojaa syövältä ja hänhän ei mitään syöpää halua. Että sillälailla ne siellä koulussa valisti lapsia.
 

Yhteistyössä