Hrrr..miten sitä nuorempana tarkenikin juoda pussikaljaa puistossa

Se se on käsittämätöntä... Mekin jossain nuorisotalon lähellä rakennustyömaalla juotiin vodkalimeä lantrattuna kokikseen ja pakkasta oli 25 astetta! Hulluja on oltu ja tosi "viinan tuskissa". Eikä tietenkään kilsareita saatika pipoa...toppi takin alla.... :x
 
Oi niitä aikoja, kon puoli pulloa törkeen paskan makuista kotiviiniä kilahti nuppiin ja kylille oli pakko päästä notkumaan vaikka mittari olis tosiaan näyttänyt sitä -kahtakymmentä.

Paitti, jotta oletteko huomanneet; Kännissä ei ole koskaan kylmä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Kummallisia tuo nuoriso.. :D
Ja minähän en pussikaljaa ole juonut, en.
Se oli Marlinin omenaviiniä, tai Pink Cattiä. *yrks*
:LOL: :LOL: Kuulostaa tutulta!Tai sitten jotain Ofelian vadelma-,mansikka-,tai muuta viiniä :x
Hyi! Sitä Ofeliaa! Ja imelää Pink Cattia. Sit onneks älysin Leijona-viinan 16-vuotiaana :LOL: Tietenkin appelsiinimehun kanssa. Ei mee muuten se appelsiinimehu vieläkään alas niiden aikojen takia!
Kamalinta oli että meidän hakija oli joku kerta tehnyt oharit ja jouduttiin pöllimään mummolta mesimarja-likööriä ja konjakkia. Eikä ollu edes tyhjiä pulloja joten tyhjennettiin clerasil-pullot ja niihin pantiin mummon viinat ja vettä pulloihin tilalle!
Sit kerran ostettiin uusia viinipullon korkkeja ja otettiin jokaisesta minun vanhempien viinipullosta puoltoista desiä viiniä omaan käyttöön ja vettä tilalle ja uudet korkit paikalleen. Sit kun meillä oli vieraita ja isä tarjos heille sitä kotiviiniä, äiti maistoi sitä ja sano et "Minä arvasin et se viini vesittyy kellarissa". Meillä oli naurussa piteleminen vaikka vähän sydänalaa kylmäs :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Kummallisia tuo nuoriso.. :D
Ja minähän en pussikaljaa ole juonut, en.
Se oli Marlinin omenaviiniä, tai Pink Cattiä. *yrks*
:LOL: :LOL: Kuulostaa tutulta!Tai sitten jotain Ofelian vadelma-,mansikka-,tai muuta viiniä :x

kuin myös täällä juotiin omppua tai ofeliaa!!! nykyään kun ihan työni takia kiertelen tuolla kylillä vähän tsiigailemassa porukkaa niin kaljaa näyttäävät kaik juovan. tai sit jotain omia sekotuksia


mut myö meinattiin yhen kerran miu kaverin kanssa että vuokrataan asuntoauto ja sit lämmöt sinne ja ajetaan niihe nuorien eteen ja sit vaa hulahameissa kurkistetaan (taustalla inner circlen sweat a-la-la-la-la-long) ja kysellään et onks kylmä.... no tuosta ideasta on kyl aikaa.. ehkei kuitenkaan niin julmia.
 
kinuski
Juu mä mietin ihan samaa tossa äsken röökillä käydessä ja koiraa pissattamassa. Mua ei nyt sais kirveelläkään tonne johonki pusikkoon istumaan perse jäässä ja juomaan jotai pussikaljaa tai omppupomppua.... YÖK!
 
Ja silloin oli vielä NIIIN paljon laihempi, että luulis nyt tarkenevan näiden kerrosten alla... Mutta nykyään on ihan horkassa jos koiran pissitysreissulla |O Ehkä se oli se 'harrastamisen' into mikä haihdutti kylmän B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Juu mä mietin ihan samaa tossa äsken röökillä käydessä ja koiraa pissattamassa. Mua ei nyt sais kirveelläkään tonne johonki pusikkoon istumaan perse jäässä ja juomaan jotai pussikaljaa tai omppupomppua.... YÖK!
Mjam, Omppupomppuu...*yäks ja puistatus*
 
Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Ja nyt kun lämmöllä muistelee omia pussikaljan juomisia ja kattelee noita nuoria jotka jo yhden pullon jälkeen ovat tyyliä naamat :whistle: ei voi kun nauraa.. :LOL:
Eikö sulle tule fiilistä, että sitä kumminkin nauraa vain itselleen :whistle:
 

Yhteistyössä