HUH HUH...

Olinpa tänään kaupassa ja sattuipa siinä pistämään silmään se, että alle vuoden vanhalla tytöllä oli korvikset korvissa :eek: Siis älyhoi kuka oikeesti laittaa niin pienelle reiät korviin?? Toki jokainen äiti saa tehdä mitä haluaa mutta itse en kyllä omalle tytölle laittas ennen 6v päivää josko silloinkaan...
 
matami-mutkula: pakko on kyyä että onko ne korva reiät mitenkään venyny kun niin pienestä asti on korvikset ollu? ehkä kuulosti tyhmältä kysymykseltä mut ite otin ekan korviksen n.7 vuotta sitten ja tuntuu nyt jo että se on ihan löysä..
 
mulle on pistetty korvikset kun olin alle 2v eikä ne mitenkään kyl eroa noista toisista mitkä ite pistin viereen muutama vuosi sitten (on siis vierekkäin kaks kummallakin puolella nyt). Ei oo siis venyneet yhtään eikä mua ollenkaan haittaa että oon jo niin pienenä saanut ne =)

Ite en kyllä pistäis vauvalle tulehdusvaaran ja muun sellaisten takia.
 
tytölle laitoin alle vuoden ikäisenä,nyt 11 vee ja eipä tuolle ole traumoja jäänyt :whistle:
nyt laittoi toiset reiät,halusi itse.
eli vastauksena kysymykseesi,ap,minä ainakin olen laittanut :wave: :p
 
täällä yksi kauhean kamala äiti kyselee, että missä suostuivat laittamaan noin pienelle (olis itselläkin suunnitelmissa)


Alkuperäinen kirjoittaja Sire:
tytölle laitoin alle vuoden ikäisenä,nyt 11 vee ja eipä tuolle ole traumoja jäänyt :whistle:
nyt laittoi toiset reiät,halusi itse.
eli vastauksena kysymykseesi,ap,minä ainakin olen laittanut :wave: :p
 

Yhteistyössä