Huh, tota Idolsin Alia

  • Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti
fbb
[QUOTE="vieras";23387450]Ei ole, kun Adam Lambertin jälkeen kukaan ei ole enää mitään.[/QUOTE]

Adam on toki parasta mitä siellä on koskaan nähty. Ainakin minun mielestä! Nyt on kuitenkin taso huimaava, ei tietenkään Adamia ole voittanutta :)
 
...
[QUOTE="tiina";23387446]kyllä toi Ali siellä jenkkien Idolsissakin pärjäis, on sen verran hyvä ja suloinen.[/QUOTE]

No heh heh, varmaan. Nuotin vierestä meni niin että kohisi ja muutenkin aika eri kastissa kuin usan kilpailijat. Ihan perusmanne-tasoa oli tuo laulu, tosin plussaa oli se, että uskalsi käyttää kunnolla ääntään eikä piipittänyt niin kuin osa.
 
jkd
Minusta tuo biisivalinta oli vaan taas äänestäjien onkimista. Esim. Juuri tuo Kristian Meurmanhan lauloi itsensä monen sydämeen juuri noilla hitaammilla, suomalaisuuden lauluilla! Minusta tuo oli selkeää matkimista ja ihan turhaa sellaista! Minuun ei kolahtanut yhtään, ei yhtään. Ja mitä tulee amerikan versioon niin siellä on oikeita laulajia. Ihan huippulaulajia. Ja ikä tyyliin 17-vuotta. Ihan uskomattomia suorituksia.
 
Minusta tuo biisivalinta oli vaan taas äänestäjien onkimista. Esim. Juuri tuo Kristian Meurmanhan lauloi itsensä monen sydämeen juuri noilla hitaammilla, suomalaisuuden lauluilla! Minusta tuo oli selkeää matkimista ja ihan turhaa sellaista! Minuun ei kolahtanut yhtään, ei yhtään. Ja mitä tulee amerikan versioon niin siellä on oikeita laulajia. Ihan huippulaulajia. Ja ikä tyyliin 17-vuotta. Ihan uskomattomia suorituksia.
Minusta taas on moneen kertaan tullut ilmi, että Ali inhoaa Lady Gagaa ym. vastaavia nykyajan suosittuja laulajia ja kuuntelee itse aivan erilaista musiikkia. Ei mielestäni mitenkään äänestäjien kalastelua jos laulaa niitä lauluja, joista tykkää.
 
njr
Minusta taas on moneen kertaan tullut ilmi, että Ali inhoaa Lady Gagaa ym. vastaavia nykyajan suosittuja laulajia ja kuuntelee itse aivan erilaista musiikkia. Ei mielestäni mitenkään äänestäjien kalastelua jos laulaa niitä lauluja, joista tykkää.
Lady Gagan biisien ja Karjalan kunnailla välimaastossa ei varmaan ole mitään järkevää idolille sopivaa biisiä.

Eikä ainakaan mitään persoonallista.
 

Yhteistyössä