Huhheijaa kun naurattaa kotiäidit, jotka eivät ole koskaan olleet töissä.

  • Viestiketjun aloittaja ei tsiisus
  • Ensimmäinen viesti
ei tsiisus
Kehtaavat vielä väittää, että työssäkäyminen helpompaa kuin kotona oleminen lasten kanssa, vaikka eivät ole koskaan olleet töissä. Aika kumma sellaista väitää jos ei kokemusta:0
 
ap
Tunnen montakin sellaista, olleet kotona kauan ja kun mies tulee töistä niin vinkuvat miehelleen että on ollut töissä lomailemassa ja valittavat kuinka raskasta taas on ollut. Mä en kehtais suoraan sanottuna. Ja kyllä vaan vinkuvat minullekin kun töistä kotiudun, että voi kuinka kivaa olla töissä kun on kahvitauot ja kaikki. Ihan kuin kotona ei ehtisi kahvia ryystää? :0Kyllä harmittaa välillä, mutta näkevät sitten kus joskus töihin menevät.
 
niin
Mun mielstä on outoa jos ei ole koskaan ollut töissä. Minkä ikäisiä äitejä oikein ovat? kai jokainen joskus sentään töissä on ollut?Miten ne muuten on penskansa elättänyt?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lämpöhalvaus:
Siis ei ikinä-koskaan töissä vaan pelkästään kotiäitinä? Onko sellaisia olemassakaan?
On. Elelee miehen rahoilla tai sitten saa sossusta yms. Yksikin tuttu tehnyt neljä lasta tasaisin väliajoin, ollut 10v kotona. Eikä ole kiirettä omien sanojen mukaan töihin.

 
vierailija
Ei kaikki käy töissä. jotkut elättää lapsilla ittensä. Jos tekee kolm,en vuoden välein pennun niin ei taatusti tartte töihin mennä. ja jos ei ole ammattia niin työkkäri ei patistele töihin.
 
No mulla on ainakin todella helppoja päiviä töissä, verrattuna siihen mitä kotona joskus oli.. En voi sanoa että olisin ollut töissä ennen lapsia, vaikka jotain pientä tuli tehtyäkin joskus :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tunnen montakin sellaista, olleet kotona kauan ja kun mies tulee töistä niin vinkuvat miehelleen että on ollut töissä lomailemassa ja valittavat kuinka raskasta taas on ollut. Mä en kehtais suoraan sanottuna. Ja kyllä vaan vinkuvat minullekin kun töistä kotiudun, että voi kuinka kivaa olla töissä kun on kahvitauot ja kaikki. Ihan kuin kotona ei ehtisi kahvia ryystää? :0Kyllä harmittaa välillä, mutta näkevät sitten kus joskus töihin menevät.
Ja toisilla ne ukot tulee sieltä töistä, asettuu sohvalle ja olettaa palvelun pelaavan, ruoka valmiina, kahvihetki, pyykit pestynä ja viikattuna kaapissa ja vaimo aina niin iloinen ja hymy kasvoilla kuuntelemassa, kuinka siellä töissä oli niiiiin raskasta (mitä ehkä olikin, mutta kotiäiti se vaan saa maleksia päivät pitkät eikä väsymyksestä tietookaan..) :whistle:

Eiköhän sitä ihmiset valita puolin että toisin väsyneenä, tarviiko noista nyt niin ärsyyntyä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei tsiisus:
Kehtaavat vielä väittää, että työssäkäyminen helpompaa kuin kotona oleminen lasten kanssa, vaikka eivät ole koskaan olleet töissä. Aika kumma sellaista väitää jos ei kokemusta:0
Montako lasta sulla on, millaisilla ikäeroilla ja kauanko olet itse ollut kotona lasten ollessa pieniä?
Kun ei se ole mikään kakkupala se kotiäitiyskään... Katsohan, kun turha puhua, jos ei ole kokemusta.
 
elisa
Alkuperäinen kirjoittaja Lämpöhalvaus:
Siis ei ikinä-koskaan töissä vaan pelkästään kotiäitinä? Onko sellaisia olemassakaan?

Hahah, joo on, minä esimerkiksi :D valmistuin ammattikoulusta masu pyöreänä ja nyt toista vauvaa odotellaan syntyväksi, koko ajan kotona olen ollut :)
Meinattiin vielä kolmas putkeen, jossain välissä! Mikäs tässä ollessa kun mies tienaa sen verran että pärjätään ja lapset saa kasva kotona!
Oikein mukavaa :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Ap, oletko sä kokeillut kotiäitiyttä?
Olen neljän vuoden ajan. Oli helppoa hommaa verrattuna työssäkäymiseen.
Itsekin olen ollut kotiäitinä 7v, ja nyt töissä sen jälkeen jo reilun 3v. Mun mielestä molemmissa on hyvät ja huonot puolensa. Nyt en kyllä enää työssäkäyntiä vaihtaisi kotiäitiyteen :D
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja ei tsiisus:
Kehtaavat vielä väittää, että työssäkäyminen helpompaa kuin kotona oleminen lasten kanssa, vaikka eivät ole koskaan olleet töissä. Aika kumma sellaista väitää jos ei kokemusta:0
hyvä, että sullakin edes joskus on hauskaa
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Juups, on näitä nähty. Ketuttaa kyllä kun tekee pitkää päivä ja toiset lorvii vuosikaudet kotona sossun tai kelan rahojen turvin.
Tätä mä oon ihmetellyt, kun tämän tästä kuulen jokun sanovan, että lorvitaan kotona KELAN rahojen turvin..! Kaikille kuuluu kelan rahat, toiset saa ehkä vähän enemmän, jos miehen tulot pienet, mutta kuitenkin. Kaikki saavat kotihoidontukea ja lapsilisää.
Onko tässä taas kateus takana, kun toisilla on mahdollisuus ja halu olla kotona kotiäitinä (lorvimassa)!?
Kaikilla ei katos ole tapana lorvia kotona, vaan tehdään kotona hommia lasten ja kodin eteen.

 

Yhteistyössä