~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

Heippa

Täällä poksutaan eli rv 14+0. Kyllä se aika vaan menee ja toisaalta toivoo että menis vielä nopeempaa mutta nautitaan nyt tästä ajasta kun todellakin tiedän että ikävä tulee taas liikkeitä ja ihanaa vauva masua vaikka muut kivut kyllä unohtuu tosi nopeesti eikä ikävä todellakaan tule.

Meillä lauantaina Tiituksen 1.v synttärit kun herra eilen vuoden täytti. Oli niin ihanaa muistella synnytyssä missä oikeen kiire tuli kun koko synnytys kesti 1h42min mistä 10min kerettiin olemaan sairaalassa kun herra syntyi ja ponnistus vaihekkin vaan 2min ja olo oli kun ei ois synnyttänytkään. Eipä tuo esikoisenkaan synnytys kestäny kun 3h9min eli nopeita tapauksia on ollut.

Tiukuliina ja papunen rv 14+0
 
Vauvis Ihana maha :). Itsekki kyl haaveilen jo masusta. Pitää sit ottaa myös ite kuvia ku on jotai kuvattavaa oikeesti.

Mukavia ja jännittäviä ultrahetkiä kaikille! Tänne vaan sit kertomaan kuulumiset. Niitä kiva lukea. Varsinki ku itellä on seuraava neuvolakäynti vasta ens kuun 25.pv.

Vitsi ku ihanaa kun alkaa potkut tuntumaan selkeesti. Sitä odotellessa (mä kyl valitettavasti sorrun siihen, ett odotan koko ajan sueraavaa etappia enkä toistaiseks nauti vain tästä ja nyt).

Ihanaa kun meidän perheessä alkoi viikonloppu jo tänään. Vaikka yhtä "lomaa" on kyllä ollu, ku oon tän viikon kotona ja ens viikostaki osan.

Jeps, jos menis syömään päiväruuan :)

Mukavaa viikonloppua kaikille ja laittakaahan masuista kuvia :)

Marimi ja pikkuinen 13+4
 
Ihana pömppis vauvahaaveita <3

marimi, mitä tököttiä oot käyttäny naamaan ettei kuki? Vinkkejä otetaan vastaan :p

(.) Ajatus ei oikeen kulje. Hirveesti piti kirjottaa jotain, mut ööööö, päässä lyö tyhjää :D. Pikkuinen välillä antaa kuulua itsestään. Nautin näistä pienistä hipaisuista kun kohta taas vedetään sellasta rallia että kylkiluut soi.

Tässäpä mun pienoinen pömppis 12+1 eli noin viikko sitten.


katso liitettä 13900


Adalmis ja Kerttu 13+0 (jes! vihdoinkin voi ehkä ottaa vähän rennommin :))
 
  • Tykkää
Reactions: vauvahaaveita
Onnittelut hyvistä ultrakuulumiista ja sydänäänistä :)

Mä kävin tänään värjyyttää ripset ja kulmat, nyt on hianot :) Eipä tänne muuten mitään, tytöllä on alkanut lääke purra ja ehkä huomenna jo kerhoilee :)

Minä oon tuntenut hipaisuja silloin jokin aika sitten, mutta st on llut taukoa (olikohan ne sit edes niitä sikiön liikkeitä??) Mut eilen istuin koneella ja selvä tönäisy tuli oikealle puolen, ei siis mikään hipsu vaan sellainen töytäisy :) Mut siihen ne on jäänyt, odotan myös kovasti että alkaisin tuntea kunnolla vauvan liikkeet..

rv 12+4:heart:
 
Vauviksen massu on kyllä tosiaan ihana! Tollanen pyöreä. :heart:

Itellä ihan samat päivät, mutta oma vatsa näyttää ennemmin kaljamahalta kuin raskausmahalta. Ei pelkoakaan, että vielä kukaan asiasta tietämätön tuttu kehtais mitään kysyä. Mielenkiintoista, että laihtumista voi kommentoida ja raskauttakin, kunhan se on näkyvä, mutta kukaan ei muuten uskalla mitään sanoa lihomisesta. :D

felina + pikkupulla 13+2
 
Vauvis Mut voi poistaa listalta.
Eilisessä np-ultrassa havaittiin epäsymmetrinen pää sikiöllä.
Menen tänään tarkempaan ultraan Tyksiin mutta tulos on luultavasti ihan sama.
Keskeytykseen menen vielä tänään jos vaan pääsen.

Hyvää odotusta kaikille!

M1n1 ja Toivo 11+5
 
M1n1: :'( Otan osaa. Koit sen pahimman, mitä kaikki pelkää, kun ultraan menee. Lohduttavia sanoja ei ole. Ainut mitä eilen mietin, kun hellin pientä ystäväni lasta, että kaikki ne vaikeudet, joita heillä oli ennen kuin saivat nyytin syliinsä, oli sen takia että he saivat juuri tämän erityisen murun perheeseensä. Voimarutistuksia, olet mielessä:hug:
 
Voi ei M1n1:':)'( Kauhea uutinen - ja teillä kun on jo ihan tarpeeksi ollut surua:'( Paljon toivon teidän perheelle voimia ja olen niin kovin pahoillani :hug:

Eipä tosiaan nyt oikein tee mieli hehkuttaa omaa raskauttaan. Elämä tuntuu joskus niin epäoikeudenmukaiselta:'(

Tiijona
 
M1n1, olen tyrmistynyt. Sulle kävi meidän kaikkien painajainen...

Itse olen vielä odottavalla kannalla, et jotain vastaavaa kuitenkin sattuu, eihän tämä odotus nytkään voi onnellisesti edetä. Ultralla katsottu viikolla 9+, ensi viikolla sit virallinen nt-ultra, jota kauhunsekaisella jännityksellä odotan.

Miksi raskausasioiden pitää mennä joskus niin hankalan kautta, en ymmärrä.
 
M1n1 Suru on varmasti suuri ja en usko, että osaan sanoa mitään mikä auttaisi. Toivotaan, että aika auttaa.

Itse kaikkien epäonnistuneiden hedelmöityshoitojen jälkeen sytytin kynttilän menetetyn raskauden muistolle ja näin sain hetken surra kynttilän palaessa. Kerran keskemenon kokeneena pystytimme tälle vauvalle puun, jonka kasvua seuraan - välillä seuraaminen on tuskallista, mutta kuitenkin puu auttaa jotenkin - en ainakaan unohda. Voimia.
 
Liityn joukkoonne

LA 29.4. Katrin*32*SeKS*ensimmäinen

Eilen eka neuvolakäynti ja ihanaa oli kuulla sydänäänet =)

Melko "vähäisillä" oireilla oon porskuttanut menemään, pahoinvointia ei ollenkaan; ihan alkuvaiheessa oli etomista, mutta nyt tuskin ollenkaan. Väsymys on välillä valtavaa, mut se menee ohi vain lepäilyllä.. Rinnat arat ja vatsa pömpöttää varsinkin iltaisin ja vatsalla maatessa alavatsassa tuntuu "jotain".

Katrin

 

Yhteistyössä