Huhtikuun hurmurit 2016 *lokakuussa*

Moikka! :) Pippuri123; joo, pikku poika sieltä syntyiun veljelle ja hänen vaimolleen, oli ihan ylisöpön näköinen kun näin kuvia!oon ihan rakastunut ja oman vauvan odotus vain lisääntyy, noin 5kk saa oman pikkuisen syliin!:love:

Ja mulla kns on nyt ummetusta ja rinnat kasvaneet, yleensä C75 ja nyt luulen että koon isommat! :ROFLMAO:

Täällä on nyt herkuteltu ja pakkailtu.Ens viikol se muutto!
Hyvää pyhäinpäivää ja la iltaa kaikille! :)
Kohta Putous!
 
Mies on saunaillassa, ja minä täällä kukun pirteänä ylhäällä ja aattelin just ruveta hiuksia värjäämään. Voisin tuossa puolenyön jälkeen meille uuden pinon väsäillä valmiiksi.. Vajaa 20 nimeä olen nyt pudottamassa listalta pois,joista ei tässä kuussa kuulunut mitään. Mukava porukka meitä on täällä kirjoittelemassa :)
-Katjuska rv 17+2
 
Pähkinäpuu, mä saan kaukalon kiinni suoraan rattaisiin ja käytän sitä alkuun kauppareissuilla ja esim ostoskeskuksissa. Kotona ulkoillessa sitten käytän vaunukoppaa. Meillä siis britaxin kaukalo sekä rattaat. En usko, että kaukalo mahtuisi vaunujen tavaratilaan.
Tarkoitat varmaan jotain pitkänmatkan busseja? Tai siis kun lähiliikenteessä riittää, että työntää vaunut bussiin/junaan, ja siellähän tuo vauva matkustaa. Varmasti voi olla myös kantoliinassa.
 

Yhteistyössä