Huhtikuun hurmurit 2017

On tää odottavan aika kyllä pitkä.. Kai tää tästä helpottuu kun sais varmuuden siitä mitä sisällä tapahtuu. Ite saa olla siinä mielessä onnellinen ettei ole kohdannut vuotoja. Tsemppiä kaikille omien ongelmien kanssa ja toivotaan parasta!

Viime yönä pärähti tännekin flunssa. Et oo yksin eveli90. Harvemmin ite oon flunssassa, nyt sit tietenkin kun vastustuskyky alenee ja kroppa panostaa pikkuseen ni iskee. Lämpö ei oo noussu ja harvemmin se mulle nouseekaan. Ennen raskautta mun peruslämpötila oli tosi alhainen. Kävin tänään ostaa sit raskaille tarkoitettuja monivitamiineja, jos ne auttaisi jotain :) . Munkaan ei tee mieli makeaa,tai oikeastaan mitään mut nälkä on silti! Tosin hiilihydraatit leivän ja murojen muodossa uppoo hyvin. Iltapäivisin väsyttää kunnolla ja aamulla ei. Nukkumaan meen suht ajoissa mut saatan pyörii sängyssä tai heräillä vessaan. Pahaa oloa ei oo ollu ku parina edellisenä päivänä ihan orastavasti ja hajut ehkä herkempiä. Muuten ei mitään ihmeellisempiä oireita. Se on jännä kun kokoajan seuraa ja toivoo jotain oireita ja sit tavallaan ei toivo. Ehkä ne tulee vielä. Aika menee niin hitaasti! Tää eka kolmannes taitaa vaan olla tätä. Ehkä pitää vaa antaa ajan kuluu rauhassa. Huoh.
T. Friid 4+6
 
Minttumar, mä en tajua mikä mua valvottaa. :D Mulla jo ennen plussaa oli sitä et heräsin intopiukeena 2 h ennen herätystä testaamaan tulisko plussa. Silloin jo harmitti, ku tuli herättyä ennen herätystä. Mutta jos oisin tiennyt pian olevan tällaista, niin olisin ollut tyytyväinen :D ja siis mulla siinä on sama kuin sulla, eli muakin väsyttää kyllä. :) ja haha toivotaan, että se kultainen keskitie löytyy molemmille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Meillä oli tänään varhaisultra :love::love:
Kaikki oli hyvin, tyyppi liikku jo paljon ja sydän pamppaili kovastikin. Viikkoja olikin mahdollisesti hiukan enemmän eli tänään 7+3. Olo on niin onnellinen!!

Ensimmäinen neuvola onkin ensviikolla.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mila84
Tervetuloa uusille! :)

Erityistsempit avantasialle ja heettaselle, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin! (y) Ja ihana kuulla hyviä ultrakuulumisia, Trillian ja Mollama! :love:

Unettomuutta on ollut täälläkin, just tollasta mitä tekin kuvailitte, eli uni ei tahdo tulla illalla ja sitten heräilen vähän väliä. Ja päivällä kuitenkin väsyttää.. :cautious:

Oireita mullakaan ei vielä pahemmin ole, tissit on isot ja nännit kipeät, ja jotenkin tuntuu siltä, että unohtelen asioita tavallista enemmän. Tai sitten vaan kuvittelen. :D

Neuvolan olen varannut, 9.9. on aika sinne ja 7.9. käyn äitiyspolilla oletettavasti ultrassa. Tai ainakin gynen tarkastuksessa, ja aikaa varatessa laskivat viikkoja sellaiseen kohtaan, että sydänäänet kuuluvat. Eli kai ne sitten ultraa? :ROFLMAO: Mulla on siis perussairaus, jonka takia olen "erityistarkkailussa".

fabula & puolukka 4+6
 
Oskama ja Eveli90 täällä myös unettomuutta. Menee pitkälle aamuyöhön, että saa unta ja aamulla muutaman tunnin yöuinien jälkeen ei jaksaisi herätä. Koko päivän kauhea väsymys, mutta silti illalla ei saa taas unta :( Toivottavasti menee ohi piakkoin..

Eveli90 luin vanhoja uskomuksia lapsen sukupuolesta ja niiden mukaan poikaa odottavat himoitsevat suolaista ja raskasta ruokaa, kun taas tyttöä odottavat makeaa ja kevyempää ruokaa ;) Mahtaakohan olla poikavauva masussa :D

Tänään oli ensimmäinen neuvolakäynti ja ultra aika ensi keskiviikkona, jolloin selviää vihdoin virallinen laskettuaika :love:
 
Oskama ja Eveli90 täällä myös unettomuutta. Menee pitkälle aamuyöhön, että saa unta ja aamulla muutaman tunnin yöuinien jälkeen ei jaksaisi herätä. Koko päivän kauhea väsymys, mutta silti illalla ei saa taas unta :( Toivottavasti menee ohi piakkoin..

Eveli90 luin vanhoja uskomuksia lapsen sukupuolesta ja niiden mukaan poikaa odottavat himoitsevat suolaista ja raskasta ruokaa, kun taas tyttöä odottavat makeaa ja kevyempää ruokaa ;) Mahtaakohan olla poikavauva masussa :D

Tänään oli ensimmäinen neuvolakäynti ja ultra aika ensi keskiviikkona, jolloin selviää vihdoin virallinen laskettuaika :love:
Eihän siellä mainittu mikä mahdollisesti ois tulossa, jos tekee mieli sekä kevyttä ja raikasta (hedelmiä, minitomaatteja, vissyä jne.) että suolaista ruokaa (ei varsinaisesti roskaruokaa, vaan lähinnä kotiruokaa). :ROFLMAO: Makeaa ei tee mieli yhtään, vaikka ennen herkkuja on mennyt parhaimmillaan useammankin kerran viikossa ennen raskautta. :ROFLMAO:
 
Minulla alkoi taas tänään verinen vuoto. Olen jotenkin ihan väsynyt tähän. lauantaina viimeksi ultrattiin ja lääkärin mukaan kaikki oli hyvin. Minulla on ollut ihan kamalaa pahoinvointia viikonlopusta lähtien ja tänään ensimmäistä kertaa pystyin olemaan kunnolla jalkeilla...ja sitten alkoikin tämä vuoto. :( Tuntuu, että ei tästä tule mitään, jotenkin olen ihan luovuttanut koko raskauden suhteen ja välillä tuntuu, että haluanko edes olla raskaana, kun tämä on tämmöistä vuotamista vähän väliä. Mies yrittää tsempata ja olla tukena, mutta mua vaan väsyttää tämä kaikki :(
 
Täälläkin tänään huono päivä. Iltapäivästä alkoi päänsärky ja paha olo ja äsken oksensin ne pienetkin ruat mitä alas sain. Ja taas jouduin turvautumaan rauhoittavaan, oksentaminen on ainakin mukavampaa ilman pakokauhua :confused:
Miehelle itkin etten kestä tätä oloa montaa viikkoa:cry: tuntuu välillä että tekis mieli perua koko juttu.
 
Täälläkin tänään huono päivä. Iltapäivästä alkoi päänsärky ja paha olo ja äsken oksensin ne pienetkin ruat mitä alas sain. Ja taas jouduin turvautumaan rauhoittavaan, oksentaminen on ainakin mukavampaa ilman pakokauhua :confused:
Miehelle itkin etten kestä tätä oloa montaa viikkoa:cry: tuntuu välillä että tekis mieli perua koko juttu.
Voi ei, kylläpäs siun olotila kuulostaa inhottavalta.. :unsure: Kukaan tuskin voi ahdistustasi ymmärtää täysin, ellei saman asian kanssa paini itse, mutta uskon, ettei ole ollenkaan mukavaa. Tsemppiä! Toivottavasti saat apua ahdistukseesi, että pääsisit nauttimaankin raskausajasta. :love:
 
Eihän siellä mainittu mikä mahdollisesti ois tulossa, jos tekee mieli sekä kevyttä ja raikasta (hedelmiä, minitomaatteja, vissyä jne.) että suolaista ruokaa (ei varsinaisesti roskaruokaa, vaan lähinnä kotiruokaa). :ROFLMAO: Makeaa ei tee mieli yhtään, vaikka ennen herkkuja on mennyt parhaimmillaan useammankin kerran viikossa ennen raskautta. :ROFLMAO:
Ei tainnut olla mainintaa :)
En löytänyt enää samaa juttua, mutta
tässä linkki vau.fi juttuun, josta voi leikkimielellä katsoa mitkä asiat vaikuttavat lapsen sukupuoleen http://www.vau.fi/raskaus/Poika-vai-tytto/Oletko-saamassa-todennakoisemmin-tyton-vai-pojan-Nain-teimme-testin-/

Meillä toiveissa tyttö kun kaksi poikaa jo ennestään :love:
 
Moi!
Uusi odottaja ilmoittautuu tuskin osaan enää käyttää tätä paikkaa joten en tiliä minne tämäkin viesti kolahtaa. Mistäs järjestyksessä noi tiedot piti täyttää, en nää enää tossa sitä alkua ... Eli synnytyssairaala HYS, lapsi on neljäs, ite olen 32, LA 25.4. Ja viikkoja nyt siis 4+2.

Olo on aivan epätodellinen vaikka oon tehnyt kasan erilaisia plussatestejä, muttakun ei oireen oiretta. Ikinä en ole testannut näin aikaisin raskautta, vasta silloin kun on ollut kasapäin oireita eli aikaisintaan viikolla 5. Pelottaa kaikenmaailman tuulimunat sun muut... Outoa menkkamaista kipua hyvin hailakkaa on saattanut olla ja pikkuvihlaisuja. Siin kaikki. En tajuu voiko näin aikaisin testatakaan...
 
Moi!
Uusi odottaja ilmoittautuu tuskin osaan enää käyttää tätä paikkaa joten en tiliä minne tämäkin viesti kolahtaa. Mistäs järjestyksessä noi tiedot piti täyttää, en nää enää tossa sitä alkua ... Eli synnytyssairaala HYS, lapsi on neljäs, ite olen 32, LA 25.4. Ja viikkoja nyt siis 4+2.

Olo on aivan epätodellinen vaikka oon tehnyt kasan erilaisia plussatestejä, muttakun ei oireen oiretta. Ikinä en ole testannut näin aikaisin raskautta, vasta silloin kun on ollut kasapäin oireita eli aikaisintaan viikolla 5. Pelottaa kaikenmaailman tuulimunat sun muut... Outoa menkkamaista kipua hyvin hailakkaa on saattanut olla ja pikkuvihlaisuja. Siin kaikki. En tajuu voiko näin aikaisin testatakaan...
Ja mä en ainakaan puhelimella osaa ite noita tietoja etusivulle laittaa näköjään...
 
Laskettu aika huhtikuussa 2017, liity mukaan!

Tiedot muotoon: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys

1.4.
Trillian / 33 / OYS / 2. lapsi
tina_hki / 31 / ? / 1. lapsi
tinjuska / 24v / KAKS / 2.lapsi

2.4.
iiel / 26 / k-sks / 1. lapsi
Kath / 32 / OYS / 4.lapsi

3.4.
Mollama / 22 / HYKS / 1.lapsi

4.4.

Ikuinen laihduttaja / 34 / tays / 4. lapsi
Akkuporakone / 34 / 3. lapsi
poppana92/24/KOKS/1.lapsi
Ellie_88 / 28v / SEKS / 2.lapsi

5.4.
Crabapple / 26 / Tays / 2. lapsi
Snowmamma82 / 34 v. / Oys / neljäs
Eveli90 / 25 / TYKS / 2.lapsi

6.4.
Anna_85 / 30v. / ksks / 2. lapsi
eemiliah / 25 / HUS / 2.lapsi

7.4.
Hipppu 29 v, K-SKS, 1. lapsi

8.4.
Avantasia / 29v / ksks / 4. lapsi
koovee88 / 28 / ? / 3.lapsi
Muikeroinen / 19 / ? / 1. lapsi

9.4.
m.a.m / 30 v. / HUS / 1. lapsi
rriude / 25v / KYS / 1.lapsi
Orvokki_ / 25 / .. / 1. lapsi

10.4.

Bosch / 30v. / KOS / 2. lapsi
pumpuli15 / 2. lapsi
Äitineljälle81 / TYKS / 5. lapsi /

11.4.
Iinaelina / 35 / KOS / 2. lapsi
sintssa/ 23 / JS / 2.lapsi
suselii / 23v / ksks / 1. lapsi

12.4.
Madddde / 27v. / TAYS /1.lapsi

13.4.

CaiMike / 34.v / khks / 5.lapsi
heettanen / 32v / OYS / toinen

14.4.
anskubansku81 / Phks / 2. lapsi
elanor85 / 31 / Tays/ 2. lapsi
mippis / 29 / k-sks / 3. lapsi
Korhis / 28 / KYS / 1. lapsi
aurora* / 33 / HUS / 2

15.4.
kenke / 28/ PS / 2. lapsi
krrrstaa / NKL / 23v / 3. Lapsi
norbba / 28 / JS / 2.lapsi

16.4.

Lumirinsessa / 20 / 1. lapsi / KAKS
Sniff / 36 / 3.lapsi / HUS
isabel 32 / 31 / kos / 2.lapsi

17.4.
Kapsukka / 23.v / 2.lapsi / JS
vauvaonnea / 30v / TYKS / 2.lapsi
Heliaana / 28v. / hys / 2.lapsi
Tinttimaija / 27v. / Tyks / 4.lapsi

18.4.

Jaanel / 26 / Jorvi / 3. lapsi

19.4.
Reese / 31 / KOS(/H) / 1. lapsi

20.4.

Friid / 31v / JS / eka
fabula / 30 v. / - / 1. lapsi

21.4.
oskama / 21v / kätilöopisto / 1. Lapsi
Emelie85 / 31 / HYS/ 3.lapsi
Jose85 / 31v / KYS / 3. Lapsi

22.4.

minttumar / 21v / P-KKS / 1. lapsi

23.4.

kamno / 27 / TYKS / 1.lapsi
Nelisa / 25 / TYKS / 5.lapsi

24.4.
Syssy^^ / 29 / Tays / 2. lapsi

25.4.

Haidih / 32 / HYS / 4. lapsi

26.4.

27.4.

hymynaama95/20v/JS/1.lapsi

28.4.

29.4.

30.4.



Synnytyssairaalat:


E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala
Laskettu aika huhtikuussa 2017, liity mukaan!

Tiedot muotoon: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys

1.4.
Trillian / 33 / OYS / 2. lapsi
tina_hki / 31 / ? / 1. lapsi
tinjuska / 24v / KAKS / 2.lapsi

2.4.
iiel / 26 / k-sks / 1. lapsi
Kath / 32 / OYS / 4.lapsi

3.4.
Mollama / 22 / HYKS / 1.lapsi

4.4.

Ikuinen laihduttaja / 34 / tays / 4. lapsi
Akkuporakone / 34 / 3. lapsi
poppana92/24/KOKS/1.lapsi
Ellie_88 / 28v / SEKS / 2.lapsi

5.4.
Crabapple / 26 / Tays / 2. lapsi
Snowmamma82 / 34 v. / Oys / neljäs
Eveli90 / 25 / TYKS / 2.lapsi

6.4.
Anna_85 / 30v. / ksks / 2. lapsi
eemiliah / 25 / HUS / 2.lapsi

7.4.
Hipppu 29 v, K-SKS, 1. lapsi

8.4.
Avantasia / 29v / ksks / 4. lapsi
koovee88 / 28 / ? / 3.lapsi
Muikeroinen / 19 / ? / 1. lapsi

9.4.
m.a.m / 30 v. / HUS / 1. lapsi
rriude / 25v / KYS / 1.lapsi
Orvokki_ / 25 / .. / 1. lapsi

10.4.

Bosch / 30v. / KOS / 2. lapsi
pumpuli15 / 2. lapsi
Äitineljälle81 / TYKS / 5. lapsi /

11.4.
Iinaelina / 35 / KOS / 2. lapsi
sintssa/ 23 / JS / 2.lapsi
suselii / 23v / ksks / 1. lapsi

12.4.
Madddde / 27v. / TAYS /1.lapsi

13.4.

CaiMike / 34.v / khks / 5.lapsi
heettanen / 32v / OYS / toinen

14.4.
anskubansku81 / Phks / 2. lapsi
elanor85 / 31 / Tays/ 2. lapsi
mippis / 29 / k-sks / 3. lapsi
Korhis / 28 / KYS / 1. lapsi
aurora* / 33 / HUS / 2

15.4.
kenke / 28/ PS / 2. lapsi
krrrstaa / NKL / 23v / 3. Lapsi
norbba / 28 / JS / 2.lapsi

16.4.

Lumirinsessa / 20 / 1. lapsi / KAKS
Sniff / 36 / 3.lapsi / HUS
isabel 32 / 31 / kos / 2.lapsi

17.4.
Kapsukka / 23.v / 2.lapsi / JS
vauvaonnea / 30v / TYKS / 2.lapsi
Heliaana / 28v. / hys / 2.lapsi
Tinttimaija / 27v. / Tyks / 4.lapsi

18.4.

Jaanel / 26 / Jorvi / 3. lapsi

19.4.
Reese / 31 / KOS(/H) / 1. lapsi

20.4.

Friid / 31v / JS / eka
fabula / 30 v. / - / 1. lapsi

21.4.
oskama / 21v / kätilöopisto / 1. Lapsi
Emelie85 / 31 / HYS/ 3.lapsi
Jose85 / 31v / KYS / 3. Lapsi

22.4.

minttumar / 21v / P-KKS / 1. lapsi

23.4.

kamno / 27 / TYKS / 1.lapsi
Nelisa / 25 / TYKS / 5.lapsi

24.4.
Syssy^^ / 29 / Tays / 2. lapsi

25.4.

26.4.

27.4.

hymynaama95/20v/JS/1.lapsi

28.4.

29.4.

30.4.



Synnytyssairaalat:


E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala
 
Minulla alkoi taas tänään verinen vuoto. Olen jotenkin ihan väsynyt tähän. lauantaina viimeksi ultrattiin ja lääkärin mukaan kaikki oli hyvin. Minulla on ollut ihan kamalaa pahoinvointia viikonlopusta lähtien ja tänään ensimmäistä kertaa pystyin olemaan kunnolla jalkeilla...ja sitten alkoikin tämä vuoto. :( Tuntuu, että ei tästä tule mitään, jotenkin olen ihan luovuttanut koko raskauden suhteen ja välillä tuntuu, että haluanko edes olla raskaana, kun tämä on tämmöistä vuotamista vähän väliä. Mies yrittää tsempata ja olla tukena, mutta mua vaan väsyttää tämä kaikki :(
Tiedän tunteen. Mulla vuotelee edelleen, ja olen kyllä ihan henkisesti valmistautunut ja varma että tämä oli tässä. Ihan samalla tavalla vuotaa kuin aiemmassa keskenmenossakin. Melkein samana päivänäkin alkoi. Menkkamaista nipistelyäkin on, eli todennäköistä km on. Ja jostain syystä mä en halua mennä yksityiselle. Tavallaan jotenkin olen päässyt sinuiksi tämän asian kanssa, niin turhaanpa sitäkään rahaa tuhlaa, kun on muutenkin tosi tiukkaa just nyt. Mutta roikun täällä vielä, kunnes todennäköisyys muuttuu varmaksi. Tsemppaan teitä muita! :)
 
Moikka, täällä yksi uusi mukaan, tiistaina tuli tehtyä plussatesti! :) Toista lasta odotan. Olisin tuosta facebook-ryhmästä kysellyt, oliko jollakin tietoa, onko olemassa vain tuo yksi Huhtikuiset 2017, vai löytyykö myös salainen ryhmä? Eli nyt on vain suljettu ryhmä, jonka kaikki voivat löytää ja jonka jäsenet myöskin kaikki näkee. Löytyykö siis salaista ryhmää, jota ei haulla löydy?
 
Moikka, täällä yksi uusi mukaan, tiistaina tuli tehtyä plussatesti! :) Toista lasta odotan. Olisin tuosta facebook-ryhmästä kysellyt, oliko jollakin tietoa, onko olemassa vain tuo yksi Huhtikuiset 2017, vai löytyykö myös salainen ryhmä? Eli nyt on vain suljettu ryhmä, jonka kaikki voivat löytää ja jonka jäsenet myöskin kaikki näkee. Löytyykö siis salaista ryhmää, jota ei haulla löydy?
Meidän ryhmä on salainen, ei siis tuo haulla löytämäsi :) jos mukaan haluat, niin laita mulle yv:llä linkki sun fb-profiiliin tai nimi ja kuvaus millainen sun profiilikuva on.
 
Koovee88 ja heettanen, tuntuu kurjalta teidän puolesta :( ei taida tsemppailut paljoa mieltä lämmittää.. Koittakaa jaksaa! :unsure:

Flunssaan tuli mukaan vielä yskä, vatsalihakset kipeänä saa kröhiä :unsure: toivottavasti viikonloppuna helpottaisi jo... Syöminen aiheuttaa kyllä ahdistusta :mad: olisi nälkä, mutta mitään ei saa alas/tee mieli ja siitä seuraa heikko ja huono olo ja sitten tekee vielä vähemmän mieli mitään, Huoh. :cautious:

Neuvolakin tuli varattua ensi viikolle, tekee raskaudesta jotenkin todellisemman :rolleyes: neuvolatäti ohjeisti syömään foolihappoa, mikä tuli mulle uutena asiana. Onkohan sitä tarpeeksi niissä raskausajan monivitamiineissa, vai pitääkö sen lisäksi vielä ostaa erikseen purkki sitä foolihappoa? o_O
 
Eveli90, jos sulla on käytössä joku raskausajan monivitamiini, niin siinä on foolihappo jo valmiiksi. Raskausaikana tarvitsee D-vitamiinia ja foolihappoa ja molempia on noissa raskausajan monivitamiineissa, niin ei tarvitse monesta eri purkista popsia :)
 
Täällä uusi odottaja. Viikko sitten tuli hento viiva, joka lauantaina vahvistui. Äskenhän piti testata uusiksi, ja viiva on vahvempi kuin aluksi, mutta ei silti tarkastusviivan kanssa ihan yhtä vahva. Ennen hentoa viivaa oli valekuukautisetkin, mutta uusi tiputteluvuoto ja rintojenkipeytyminen sai sitten testaamaan. Uskottava kait se on, tosin epäilyksiä herättää kokoaikainen pieni vuoto. Tiistaina kramppasi kunnolla vatsa, mutta se meni ohi eikä ainakaan vuoto lisääntynyt. Neuvola 2.9., jolloin laskujen mukaan viikkoja pitäisi olla 9+6.

1.4. (oletetun hedelmöittymisajankohdan mukaan, saa nähdä muuttuuko vielä) / khe2017 / 35 / OYS / 3.
 
Tervetuloa kaikille uusille :) Lisää vauvoja, ihanaa!

Mulla oli eilen ihan uskomattoman hyvä olo pahoinvoinnin suhteen. Olin liikenteessäkin koko aamupäivän, eikä juurikaan mitään. Ihan iltamyöhään oli vasta pientä huonoaoloa. Olipas kivaa (y) Tosin se kiva ei kauaa kestänyt, kun tämä aamu alko yrpällä. Ja sen jälkeen oonkin vaan sohvalla lojunu. Mulla siis oireet ainakin vaihtelee aika paljon päivästä toiseen. Mites muilla toi oireiden vaihtelu?
 
Tervetuloa uudet! Ja isosti tsemppiä kaikille, joilla vuotelee.. Epävarmuus on tosi raastavaa. Peukkuja meille kaikille, että sintit pysyy kyydissä.

Voimia myös avantasialle ahdistukseen. Mun mies kärsii ahdistuksesta ja masennuksesta myös, joten teemat mulle hyvinkin tuttuja. Onko sulla hoitosuhde olemassa ja olet avun piirissä? On tärkeää ymmärtää, että sun ei tarvitse elää ahdistuksen ja paniikin kanssa. Niitä ei tarvitse sietää ja apua on olemassa sua varten. ❤

Onko kellään muulla jatkuvaa päänsärkyä? Tää on häiritsevämpää kuin itse pahoinvointi, kun ties kuinka monetta päivää putkeen päässä jyskyttää.

Mulla on neuvola varattu 1.9 mutta aion mennä sitä ennen varhaisultraan. Jos sitä ens viikolla menisi, kun seitsemän viikkoa tulee täyteen. :)

Norbba ja hämis 5+5
 
Minuakin tuo varhaisultra nyt kiinnostaisi (lähinnä tieto, mistä vuotaa). Ekan kohdalla kävinkin, toisen en. No, jospa vielä malttaisin. Muutakin käyttöä on sille rahalle nyt.

Saapa nähdä, ollaanko samalla synnärillä yhtä aikaa Kathin ja Trillianin kanssa. :)
 
Ei hitto... :( Oon yrittäny nyt kaikin keinoin omalla toiminnallani välttää kaikkea, mikä mahdollisesti vois olla riski keskenmenolle... Nyt sitten kaupasta ostin mitään ajattelematta 80 gramman lakritsipatukan, ja just äsken söin sen. Vasta kun olin syöny sen, niin rupesin miettimään, että lakritsihan on nykysuosituksen mukaan kielletty raskaana olevilta (isoina annoksina voi aiheuttaa mm. turvotusta, verenpaineen nousua, sikiön kehityshäiriöitä, keskenmenoriskiä ja ennenaikaisuutta). Ja ennenkinhän se suositeltu turvallinen maksimiannos päivässä on ollut 40g... Oonkohan nyt voinut aiheuttaa mahassa elelijälle jotain haittaa... :(

minttumar ja mini 4+5
 

Yhteistyössä