Huhtikuun mammat 2013

Täälläkin helsingistä 23v mamma odottelee esikoistaan:) nyt viikko 23+0 menossa ja la 12.4. Teillä on vissiin tää keskustelu hiljenyt täällä viime aikoina=/ Oisin kuitenkin kiinnostunut kuulemaan, että onko teillä menny kaikki ihan mutkitta tähän asti vai onko ollut ongelmia/vastoinkäymisiä raskaudessa?
:)
 
Meillä nyt menossa 24. viikko, itse asiassa vaihtuukin huomenna viikkoon 25 ja kaikki mennyt erinomaisesti. Vieläkin pelko persiissä, että jotain tapahtuu, mutta muksu potkii ja pyörii niin kovasti, että tietää ainakin siitä kaiken olevan hyvin. Jännityksellä odotellaan ensi vuotta, välillä aika menee niiiin hitaasti, mutta kohta ollaan jo kuitenkin huhtikuussa =D
 
Moikka!

Täällä olisi yksi odottava äiti lisää. LA olisi 28.4, esikoinen olisi tulossa. Oma odotukseni on tähän asti ollut erittäin helppo, ei ole ollut minkäänlaisia pahoinvointeja. Ainut asia mikä on vaivannut tähän mennessä on migreeni, murrosiän jälkeen migreeniä on minulla ollu enää näin 5 krt vuodessa ja viime viikolla oli kolmena päivänä. Eikä ne mitään mietoja ole kyllä olleet.
Harmi, kun tämä keskustelu on hiljentynyt, olisi ollut mukava saada teiltä muilta kokemuksia ja tietoja siitä miten teidän raskautenne on edennyt. :)
 
Heippa!

Mulla on esikoisen LA 15.4! Harmittelen myös, että on päässyt näin hiljenemään tämä ketju. Varsinkin kun odotan ensimmäistäni, olisi tosiaan mukava kuulla muidenkin kokemuksia odotusajasta.
Oma odotukseni on sujunut ilman sen kummempia harmeja. Alussa oli vähän kuvotusta sekä vähän enemmän väsymystä ja nyt on lonkkaa särkenyt, mutta ei mitään sen ihmeempiä. Vähän huonommin tulee nukuttua yöt, koska maha kasvaa hirveetä vauhtia ja asukas on todella aktiivinen. :)
 
Täällä menossa rv 29+0 ja mulla on ongelmana suonenvedot. Magnesium-lisä ei tunnu auttavan, mut onneksi noita tulee vaan aamuöisin ja on lieviä, ainakin vielä... Toisena ongelmana on kylkikipu, sekin yleensä alkaa vaivaamaan aamuyöstä ja menee ohi, kun nousee ylös ja venyttelee. Mutta yöunet saattaa jäädä melko lyhyiksi, ku muksu potkii ensin puolille öin ja aamuyöstä alkaa uudestaan ja noi vaivat vielä päälle...=) Nyt aloitin vielä työtkin ja äippälomaan asti pitäs jaksaa...
 

Yhteistyössä