*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

Vaunuista vielä... Meinaan ne "täydelliset vaunut" on Brion Singit... Mutta niissä on sellainen juttu, että 2008-mallista ei saa Travel systemiä, mutta 2009-mallista jo saa, joten 2008-malli myydään nyt tietty halvemmalla pois. Normaalisti hinta on 599, niin nyt lähtis 399....
Tietysti, kaikissa vaunumerkeissähän aina syksyisin on alea, ku tulee uudet seuraavan vuoden värit ja tietenkin niitä "vanhaksi" jääviä saa sitten halvemmalla... Mutta mutta... Mä olen aiemminki kattonu Brion vaunuja, silloin tosin Happyja, mut silloin meillä oli auto missä oli oikeesti tavaratila. :LOL: Nyt meillä on siis auto, minkä takaluukun mitat on luokkaa 90x60x30... Ja tuo 60 on 60 vain sillä ehdolla että siitä ottaa jo pois sen tavaratilan kannen. :LOL: Singin rungon ku painaa kasaan, niin sen "korkeus" on 27cm, joka on siis renkaiden halkaisija. Muu runko on vielä matalampi lysyssä. (niiden sivuilla esim sanotaan että ne on taitettuna 32cm, mutta me mitattiin ne kaupassa myyjän kanssa) Mies oli sitä mieltä että menen heti varaamaan vaunut ennen kuin ne tän vuotiset loppuu... Mut ite vähän mietin että onko se hullua. :D Täytyy nyt ainakin käydä miehen kanssa sit sovittamassa niitä autoon ensin. ;)

Luvatkaa ettette kaikki nyt käy varaamassa singejä, että mulle jäis viel yhdet ruskeina. :LOL:

Mä alan olee hiljaksiin taas neuroottinen. Mähän olin reilu viikko sitten siel varhaisultrassa missä kaikki oli mitä mainioimmin...Mut nyt pitäis melkeen päästä jo uudelleen. Mä kun yritän muille selittää että stressataan sit ku on aihetta. Mut mut mut.... äh. Viel 3vk np-ultraan... Miehelle sanoin että jos ei ennen sitä nyt ainakaan esim. varattais niitä vaunuja. MIKSEI SE AIKA JO KULU?! Mahakaan ei kasva (ainakaan riittävän nopeasti. :LOL: ), ja olo on tasasen huono, mutta ei oksettava, joten alkaa vaivaa epäusko (jälleen) että onks siellä jotain elämää. :kieh: No joo, ehkä pitäis välillä vaan keskittyä vaikka tähän koulunkäyntiin.

AI niin... Mun ihana äitini osti mulle eilen lahjaksi odotusfarkkuhameen ku oltiin mm. vaunuja katsomassa. :D Jee.

Laala ja Punkero rv 9+2 (kulu jo aika nopeammin).

ps. sori että tuli pelkkää omanapaa.
 
Vitsi kun en eilenkään päässyt ollenkaan näille sivuille.liekö meidän koneessa vai missä vika....
Ultraan tuli kutsu ensi perjantaiksi, saas nähdä mitä siellä näkyy.Sen jälkeen pitää tosiaan varmaan alkaa kertoilemaan töissä ainakin joillekin.

vaunuja en uskalla edes vielä ajatella,varovasti katselin pieniä bodeja mammuttimarkkinoilla mut en ostanu.Olen vainoharhainen vaikka onkin jo viikot 10+5,jos ei ultrassa muutu.
 
huomenia kaikille!
tänään onkkin aika pika neuvolaan, näin eilen näköhäiriöitä joita oli esikostakin mutta aivan loppu vaiheessa.. ja nyt näillä viikoilla ei pitäisi vielä tuollaisia tulla.. aika on vasta yhdeltä joten aamu päivä menee stressaamalla.. myöskin stressaan np-ultraa joka on reilu viikon päästä, kun emme ole edes varhaisultrassa käyny niin ei yhtään tiedetä asukin tilannetta.. toivon vaan että voisi tänään jo kuunnella sydäntä jos edes kuuluu.. sais edes pientä helpotusta jos kuulis :heart: -äänet..

taas tuli vaan omaa napaa.. :D

unicorn ja masuasukki rv 9+6
 
Eilen ihan unohdin onnitella kaikkia hyviä ultrakuulumisia saaneita!

Neuvolassa käyty ja siellä se pienen sydämen syke kuului :heart: :heart: :heart: Kohtu oli kasvanut hyvin ja lääkärin mukaan kaikki on niin hyvin kun vaan voi olla :heart: Viikon päästä on sitten np-ultra, mutta oon kyllä erittäin rauhallisin mielin nyt. :)

Hb oli taas vaan 129 kun se viikko sitten oli 147... mä en nyt oikein tiedä mihin lukemaan uskoa kun silloin kolmisen viikkoa sitten se oli 128. Verenpaine oli tosi alhainen 112/52 ja paino oli tullut alaspäin 300g :D Sais nyt kyllä pysyäkin samoissa lukemissa vielä hyvän aikaa kun esikoisen jäljiltä on 8kg ylimääräistä.

Niin ja yksi asia minkä takia vierähti oikein kivi pois sydämeltä... mulla esikoisen raskaus laukaisi vuosia aikaisemmin saadun kondylooman joka sitten oli ihan näkyvinä näppyinä koko raskaus- ja imetysajan. Nyt oon pelännyt aktivoiko raskaus sen uudestaan, mutta ei näkynyt merkkiäkään siitä!!!! Viime raskaudessa tässä vaiheessa oli ihan kunnolla jo päällä. :/

hapamperi & Frank 11+1 :heart:
 
AAM
:heart: :heart: :heart: kaikki oli aamulla ok np-ultrassa :heart: :heart: :heart: :D tää ei vois olla enempää häppi tänään... :D :D :D nyt ehkä uskaltaa alkaa nauttimaan raskaudesta eri tavalla.. vaikka se 12 viikkoa ei olekaan vielä takana.. :whistle:

sydän jumpsutti siellä, kaveri oli ensin torkkutilassa ja kun kätilö tuuppasi ja siirteli puikkelia niin kaverikin heräsi heiluttelemaan kädentynkiään ja potkimaan räpylöillään :heart: liikutti pikkunyrkkejään suun kohdilla :) voi elämä oli lähellä ettei itku tullut ukolla ja itsellään. Nieleskeltiin kovin kyllä.. apaut 5cm oli koko pituus jalkoineenkin ja vastasi ihan viikkoja eli LA säilyy... :) :) :) ostin eilen kaupasta mustikkapiirakkakiekon ja toin aamulla töihin niin kaverikin siitä arvasi et elämähän siellä oli... olo on semmoinen että haluais huutaa koko maailmalle kuinka onnellinen on :D

AM & hippunen 10+3

*muoks ja tietysti halitukset muittenkin ultrakuulumisille :) kunnon MINÄ MINÄ MINÄ mut fiilis on niin häpi :) * :ashamed:
 
allusmamma Ihanaa =) :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: kyllä mäkin oon nyt jo ihan rauhallisin mielin, vaikka 12 viikkoo ei oo vielä ylitetty... tosin mulla on ollut jotenkin koko tän alun ihan hirveän rauhallinen olo
 
AAM
kaupassakäynti on ihan mahdotonta nykysin mun kanssa.. joo ei tuu etovaa olo enään mutta senkin edestä tahtoisin sieltä kaikkea turhaa mukaan.. eilisen lista: mustikkakiekko, suklaavanukasta, karkkia, korvapuusteja, herkkujuustoa, dippiä kotona oleville sipseille.. do i dare to continue... ? :ashamed:
hyvänen aika ukko kauhisteli mun ostoksiani ja sit siellä oli tietysti leipä, leikkeleet ja päivänruoka ja maidot.. :whistle: joo vissiin 6 tarviketta mitä lähdin hakemaan.. JOOO :xmas: |O enään ei kuulemma päästetä sitten yksin kauppaan ;) ainakaan nälkäisenä :D :LOL:
 
Ihania kuulumisia taas! Unicornille tsemppiä aamupäivään, ja toivotaan että sydänäänet kuunnellaan ja kuuluvat! :heart:

Ihmeen aikaisin olette np-ultraan päässeet, täällä Turussa tosiaan sanoivat, että turha edes yrittää ennenkuin on 12+. Mä en jaksa odottaaaaaa!!! :headwall: Vielä tasan 2 viikkoa...

Kiva kuulla Milkystern, että siellä on olo kohentunut. Täällä mennään aaltoillen, maanantai ok, tiistai ihan kamala olo, eilen oikeastaan tosi hyvä olo ja tänään taas ihan järkyttävää pahoinvointia: kerran on jo heti töishin päästyä käyty moikkaamassa vanhaa kamua arabiasta, ja nyt on koko ajan semmonen meininki, että jos näkeekin ruokaa alkaa yökkäilyttää. Oon yrittänyt syödä yhtä jugurttia tässä jostain 8:30 lähtien, hiukan yli puolet JO syöty. :x

Niin, ja yks työkaveri arvas. Kysyi tossa käytävällä hiljaa, enkä sit alkanut kieltämään. Pyysin vaan olemaan hissukseen, jos nyt sais tonne ultraan asti pidettyä mahd. pienen piirin tietona. Alkaa kyl näyttää hiukan huonolta, vaikkei tää kumpu mikään iso ole. Oon vaan tämmönen ruipelo, että pienikin kumpu alkaa näkyä, selvästikin. Ens viikolla olis palaveri, jossa olis lähimmät työkaverit paikalla, mietin josko siellä kertois sille porukalle. Olis vaan kiva saada ensin se np-ultra pois alta, mutta kaikkea ei kai voi saada. :LOL:

Ziu zau!
ventti. + viuhti 11+2/11+6
 
Mä tulen tahallani töissä Googlen kautta, ettei jää historiaan osoitetta niin helposti näkösälle, vaikkei kenenkään pitäis mun koneelle päästä kyl. :) Kotona löytyy aina sijalta 1-5 selaushistoriasta, ei tarvi kirjoitella.

Tää ei must tykkää www:stä, kun joskus koitin, eli koitapa kirjoittaa vaan http://kaksplus.fi eli ilman www:tä vaan, sit pitäis pelittää.

ventti.
 
Pietu-, minulla on ainaskin tämä palsta kirjanmerkeissä ja pääsen sitä kautta suoraan. Siinä tarttee muistaa vaan aina siirtyä uusimmalle sivulle :)

Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! Mun tarttis kans saada aikaiseksi varata np-ultra kahden viikon päähän. Tänään on ollut taas ihme epävarmuuspäivä: vaikka olemme varhaisultrassa nähneet sykkivän sydämen ja nähneet kaiken olevan kunnossa muutenkin, niin silti on ollut epävarma olo. Pahoinvointi on ollut niin lievää eikä tissitkään oo olleet kipeät edes nänneistä, niin tokihan se nyt tarkoittaa että asiat on hullusti :/ Vaikeinta raskaana olemisessa onkin luottaminen siihen että kaikki oikeesti on ihan kunnossa!

Hih, ja noista vaunuista, mäkin tilaisin heti jos malttaisin mutta ollaan miehen kanssa sovittu että ostetaan vaunut vasta ens vuoden puolella... mutta meidän lempparit on siis nää Teutonia Spiritit (väristä ei ole vielä varmuutta ;D ):
http://www.teutonia.de/index.php?id=603 terkuin Ninski ja Rahtunen 9+3
 
Miul o luottavainen olo, vaikkei mulla oo MITÄÄN oireita. No ok, se o ainut et oon herkällä päällä ja itku voi tulla iha mistä vain, mut muuta ei ole =) Tämmöstä auvoista ku oiski koko raskausaika ni mikäs tässä ois ollessa :LOL:
 
Hei naiset. Täällä alkaa np-ultrajännitys. Se on vasta keskiviikkona. Onneksi viime viikolla kuultiin neuvolassa sydänäänet ja suihkussa käynti sattuu nänneihin :)

Aiemminkin jo sanoin, että en anna itselleni lupaa miettiä mitään käytännön asioita ja edes miettiä, että meille tulee vauva, kunnes np-ultra ja 12 vko ohi. Mies pitää mua vähän bimbona, koska sen mielestä meille se vauva on tietenkin tulossa ja kaikki menee hyvin.

10+2 (11+0)
 
AAM
mulla sama ko miraclella lievää kuvotusta on esiintynyt jo ykköstä odottaessa mutta eipä se tätä kakkosta vartoessa siitä muuttunut. Lähes samanlainen olotila kuin ei raskaana oliskaan (paitti tuon syömisen ja nukkumisen suhteen)... :whistle:
painun pojan kanssa samaan aikaa punkkaan eli apaut klo ysi-puol kymppi, tai siis nukutan sällin ja sen jälkeen painun itse nukkumasta pojan tuolista omaan sänkyyn :D :LOL:

Nasikselle paljon huomiseen ultraan jaksuja :hug: :heart: ja toivotaan että tirri siellä jaksaisi sinnitellä :)
 
allusmamma Aivan ihana kuva!!!! :D

Mulla on ihan sama juttu, ei mitään oireita paitsi väsymys ja itku tosi herkässä... totesinkin että oli ihan hyvä ehkä etten nähnyt sitä BB:n Andreaksen juttua kun paruin täällä jo pelkästään BB-sivuilta sitä uutista lukiessani :LOL: :LOL: :LOL:

Tässä on mun pötsini: http://www.aijaa.com/v.php?i=2754860.jpg
Ja älkää häiriintykö sormenjälkisestä peilistä ja rumista sukista :LOL: :LOL: :LOL:

 
Allusmammalla ihana kuva :heart: selvä poika :D

ja hapamperilla ihana masu, mulla ei vielä mitään...

Unicorn, mites meni se neuvolassa käynti?

Täällä päivät vähenee siihen kun mies tulee kotiin. Alkaa olla jo ikävä :'( kovvoo hommoo olla 24/7 ton esikoisen kanssa, varsinkin alkuillat on kitinää kun pitäis vielä vähän aikaa jaksaa olla hereillä mut ei oikein jaksa enää mitään tehdä. Onneks taas yks päivä pulkassa.

Laitampa Galluppia kehiin, jos vaikka jäis nimimerkit näin paremmin mieleen.
Mistä tulee teidän nimimerkit?

Mä tykkään hirveesti Taru Sormusten Herrasta ja halusin jonkun lyhyen ja helposti muistettavan nimimerkin. Sieltäpä sit toi Gimli.
Tänään taitaa olla rv9+5 (10+3)
 
hapamperi: on se sunki masu sitte kasvanu!! =) mulla kans,mieletön turvotus,ihan ahistuksiin asti...
mistä saisin ymmärrystä tähän iltapahoinvointiin... tää on jotain ihan surkiaa. ei taho jaksaa :'( ei jaksa välittää minkä näkönen koti on... vois mennä jopa nyt jo nukkkumaan ku ei jaksa valvoa tämän olon takia. eka neuvola on tiistaina,kovasti oottelen sitä.
mun nimimerkkiää ei voi kaukaa hakea.. =) teletapit on niin sulosia ja itekki ku oon pieni ja pai on mun suosikki niin siksi tää nimimerkki.
sit mun ikä on tuo 29.
mut eipä täsä muutaku lähetään jatkaan "harjotuksia".........
pai ja nuppu 10+1
 
G: vastauksia muutamaan gallupiin, ikää 32 ja nimimerkki on suoraan väännös omasta nimestä :) toinen Taru Sormusten Herrasta fani ilmoittautuu :wave: . Gimli on niin rohkea :)

Tänään leivoin omenapiirakkaa omista ompuista ja ostin vaniljakastikettakin..nam. Nyt jo maistuu ruoat vähän paremmin kuin vielä kaksi viikkoa sitten. Silloin kaikki makea vaan yökötti.

Pai, mulla menee illat kanssa usein vaan maatessa ja siivous ja kaikki jää tekemättä. Yritän vaan väkisin syödä ja juoda jotain vähän väliä. Reipastumista odottelen...toivottavasti se pahoinvointi ja väsy helpottaisi muutaman viikon sisällä niin kuin kai monelle käy.
 
Kävin laittaan pyykit kuivumaan ja jäi vielä muutama asia sanomatta.
Eli olikos täällä muita joilla on np-ultra 30.9 niinkuin meillä? miraclella tais olla 1.10 eli aika lähellä.

Ja sit piti toivottaa taas onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille :flower:

Ja mullakin on kirjanmerkeissä tää 2+ niin sitä kautta toimii ainakin hyvin.

Jos lähtis sohvalle. Tänään tulee hyvää ohjelmaa telkusta =)
 
neuvolassa kävin ja näköhäiriöihin sain vain väsymyksen syyksi.. verenpaine ja pissa normaali.. :heart: ääniäkin koitettiin kuunnella, itse en kuullut mut sano et pieni ääni kuului taustalla.. ei voi kunnolla vielä kuulua kuulemma näillä viikoilla..! silti tuli pieni helpotus et edes vähän kuului..
 

Yhteistyössä