*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

moikka..en päivällä ehtinyt kirjoittaaa..elikkäs..aamulla mentiin neuvolaan ja ultrattiin saman tien.. mutta sydänääniä ei saanut kuuumaan/näkymään..joten sitten laitettiin lähtet oulaisiin huomen aamuksi...pikkuusen jännittää että mitä siellä sanotaan. kun ei ne neuvolassa oikein sitten sanonut mistään mitää kun ei varmaa ollut...jotenka huomis aamua odotellessa..jospa sitä nukkumaan jos menis nopeaa aika=)

onnea kaikille joilla hyviä uutisia!
 
ventti: Ei auta tuo osoitteen muoto. Yritetty on.

Ninski: Kirjanmerkeistä menee.

Gimli: Meillä ultra 29.9. =)

Nimimerkistä: Vanha nick, jota käytän toisaallakin syntymävuoden kera. Viittaa pienesti etunimeen :)

Ihmettelen silti, jotta miksei etusivulle pääse ilman, että googlettaa :/ Noh, pääasia, jotta jotenkin :p

Nyt ei irtoo aiheeseen liittyvää. Joka paikkaa kolottaa ja viime aikoina on iskeny ihan ihmeellinen JATKUVA NÄLKÄ |O

:snotty: pietu- ja oikku 11+2 (10+5)
 
Pitkästä aikaa kirjottelen, ei oikeen aika riitä koneella istumiseen kun on niin paljon kaikkea hommaa |O Mulla on ultraääni 30.09.2008 pääsee vihdoin kattomaan onko siellä mitään..on vaan niin outo olo, ei tunnu yhtään siltä että olisi raskaana :eek:

Baby2003 + 3:s salamatkustaja :D
 
Tervetuloa mun puolesta SusseN!

G: iästä... mä olen 24, mies 26... Ja nimimerkki tulee siitä, että ku en osannut pienenä sanoa omaa nimeäni, niin sanoin Laalaksi itseäni. :D On sieltä asti jääny tämä, joka on aika monessa paikassa itseasiassa nickinä. ;)

).) Ihan karsee olo joka aamu. Tänäänki ihan hirvee olo. Yökkäilen täällä, mut viel ei edelleenkä laatta lennä. Ihan hyvä tietty niin... Mietityttää aina tällasina aamuina vaan että josko se laatan lento helpottais tätä oloa... :kieh: Nyt on alkanu masussa tuntuu että siel on joku mikä ei anna periksi. Siis jos mahaa esim tökkii, niin läskien alla on joku kiinteä juttu mitä ei oo ollu. :LOL: Viel tasan kolme viikkoa ultraan. Melkeen jo ikävä meidän punkeron näkemistä vaikka mukanahan se kulkee koko ajan. :D
Pitää varmaan alkaa lähtee koululle taas. huoh. :p

Laala ja Punkero rv9+3

muoks. ps. noin vartti tän viestin lähetyksen jälkeen eka aamupala oli lentäny kaaressa pönttöön... eka kerta punkeron odotuksen aikana. :kieh:
 
Huomenia !

G:: Taidan olla ohan ikäloppu.... 38.
Nikki ollut käytössä jo vuosia. Tulee tyttäreni nallelleen antamasta nimestä :heart:

Ultra meillä on tasan kahden viikon kuluttua ja ei millään jaksais odotella sinne asti.
Ei kun milllään vieläkään tahdo käsittää tuota tuplavauvoja :D

Vatsa on aivan turvoksissa ja pahaolo vaivaa koko ajan. Iltaisin on veto niin pois ettei töitten jälkeen jaksa muuta kuin vetää lonkkaa sohvalla :LOL: Ei ollenkaan paha oire.
Mutta täähän ei oo kuin väliaikainen tila :D :D

Täytyy alkaa töitä tekkee |O |O

Vuffi ja tyypit rv 10+5
 
Gimli ja Baby2003: Mulla on kanssa ultra 30.9. Yritän kyllä ehkä vähän siirtää sitä että mieskin pääsisi mukaan. Nyt on niin keskellä päivää että on tosi hankala ehtiä. Vielä melkein kaks viikkoa. Huoh. Mulla on silloin täynnä tasan 12.

Tervetuloa SusseN!

Mulla on ollut nyt pari ihan hyvävointisista päivää, ei kyllä ihan peräkkäin. Tämä kuitenkin antaa uskoa että ehkä tämä tästä helpottaa. Maha on kyllä turvoksissa ja niin makkaroilla että en kyllä lähetä siitä teille nähtäväksi mitään kuvaa. :D :headwall:

G: Pohdiskelin jotain nikkiä, joka ei olisi aikaan sidottu eikä äiti- tai vauva-tyyppinen, ettei osu ihan samanlaisia vastaan täällä. Lopulta ajattelin ottaa jonkun kivan kasvin/puun latinalaisen nimen, kun niitäkin on joskus pitänyt päähän takoa. Päädyin tähän riittävän helppoon metsälehmukseen. Nikki ei ole muualla käytössä.

JEEEEEE! On perjantai! Siis p-e-r-j-a-n-t-a-i ja koko viikonloppu vapaata. (Jotenkin havaittavissa että työmotivaatio edelleen hakusessa). :xmas:

Tilia ja rapunen 10+3
 
Heippulis kaikille! :)

Mun mieltä on vähän vaivannut nyt viime yön, SANOKAA ETTEI TARVITSE OLLA SURKUNA :eek: ..niin siis eilen söin koulutuksessa vahingossa valkohomejuustoleivästä puolikkaan, luulin sitä ensin mozzarellaksi.. No eihän se ois yhtään sen parempi juusto ollut :headwall: En tiedä, mua vaivaa tuo nyt. Ootteko muut syönyt brietä tms.? En todellakaan itse kyllä ostaisi tuollaisia juustoja ja lähtis ahmimaan, mutta kävi eilen hassusti :(

Viikon päästä nt-ultra, jee! Ei oikein jaksa vaan odotella :whistle:

Odotan myös talvea hirmusti, sitä narskuvaa lunta jota voin tallustella sitten ison masuliinini kanssa. :heart: Onko muilla lumi-innostusta jo? Oi, ja joulu - tule jo!

Nimimerkki juontaa 5-6 vuoden takaiseen aikaan, jolloin joskus silloinkin netissä käytin ja siihen aikaan myös rakkaani tapasin. Netissä :flower: Tää on sit hyvä paikka! Funky tulee yksinkertaisesti siitä, kun funk on hyvää muzakkia ja naisen on oltava vähän "funky" ;) Mama oli silloin vuosia sitten enemmänkin nainen mun aatoksissa eli tavallaan cool woman tms. :p Koin että nythän tuo Funkymama on oiva kun vauvelia odottelen ja on sitten syntyvä huhtikuussa, ja äitihän jo olen! Ja funkkia laitan kuulumaan vauvelille kuulokkeista tuossa vähän myöhempänä :D

Selkä tosi kipeä! Ei oikein muita ikäviä oireita. Ja voihan tämä olla nukkumisistakin..mutta en tiedä. :x

Teretulemast kaikki uudet naiset, äidit! :heart:

 
AAM
Nikkigallup: stereotyyppinen nikki :D poijjaan lempinimi ja äityyshän olen niin mamma ruåttiks. Allunäiti oli jo varattu :p :LOL: äiti jolla on Alisa niminen tytär oli varannut sen... :xmas: dammit !

SusseN hauuudi hou hou :wave: tervestuloa meitinkin puolesta. Sun ihanasta nimestä tuli mieleen Susette :p :p se herkkuvanukas.. :xmas: :xmas: (taas ruoka mielessä ) jep jep :ashamed: vaaka räjähtää kohta..

Oi nyt pitää kehaista vaikka Ruoka mitä eilen tehtiin ei nyt erikoisuudellaan tajuntaa räjäyttänyt mutta oli muuten tosi maukasta.
Tein siis kanakiusausta, pottusekoituksesta, hunajasuikaleista jossa he-ma-pa pussi mukana ja pekonia kevyesti kärtsättynä.. oih se oli niin hyvää. Ja sit seuraksi punajuuriviipaleita. Voi elämä ! tuli taas syötyä liikaa... :xmas: |O sanokaa jos nää mun ruokajutut menee överiksi niin lakkaan jauhamasta niistä-- :ashamed:

Työt ei kiinnosta tikun vertaa, tosin ei niitä näyttäis tuossa langalla olevankaan juuri laisin :D hyvä niin.

AM & Hippunen 10+4 :heart:
 
AAM
Funkkis-beibi, voit olla ihan huoleti tuskin yksi juustopala keskenmenoa aiheuttaa :) ja hyvin hyvin hyvin huonolla todennäköisyydellä juuri siinä juustopalassa on vellonut listeriabakteeria :)
:hug: *puhuu homejuuston suurkuluttaja joka söi maksamakkaratuubin viikossa :D *
 
Huomenta ja tervetuloa uusille tulokkaille! :flower: :flower: :flower: ultraajille.

Funkymama, elä sie huoli, kyllä mullekin on käynyt vahinkoja. Söin esim. vahingossa raakaa lihaa :( ja ihan varmasti jossain pasta-annoksessa oli juustoa päällä joka ei ollut kuumennettua. Parhaani mukaan yritän välttää kaikkea, mutta muutaman kerran on tullut noita vahinkoja. Tosi huonoa tuuriahan se on, jos just sattuu olemaan bakteerista tavaraa.

kadak ja joku pieni otus 10+3
 
SusseN Tervetuloa mukaan :wave:

funkkis Nou hätä, ei sitä yhdestä "vahingosta" kannata huolissaan olla. Ite söin viime viikonloppuna lihaa mediumina ja maksamakkaraa vielä päälle ;)

Meillä olikin sitten uneton yö... ei tullut uni mulle eikä miehelle. Sitten kun oltiin nukahtamassa pikkumies kömpi väliin ja aloitti yskimisen. Mies pakeni yläkerran sohvalle ja JUST kun olin vihdoin saanut unenpäästä kiinni heräsin kun ukko pisti telkkariin ääntä. Prkl... otettiin sitten pikkusen yhteen aamuyön tunteina. Tai mä lähinnä tilitin ja parun hormoonihuuruissani :whistle: :LOL: :LOL: No, teki ihan hyvää... passitin sitten pojan herättyä miehen nukkumaan kun itsee ei yhtään väsyttänyt. Mä meen sitten vuorostani päikkäreille kun mies herää. Nukuin nimittäin kaikenkaikkiaan varmaan puolitoista tuntia yöllä ja senkin pätkissä...

Niin ja sain sentään katottua tossa aamuyöstä pojan vaatteita vinon pinon varastosta pois. Oon säästänyt aikalailla kaikki, mutta nyt päätin että pistän kierrätykseen suurimman osan. Säästän vaan ne mitkä on hyväkuntoisia ja sopii sekä tytölle että pojalle + jotain ihanimpia pojan vaatteita :D ja tänään aattelin mennä ja ostaa jotain ihanaa pientä vauvalle... ei pysty enää odottaan :D

hapis & Frank 11+2
 
AAM
hapamperi no just kävi sama tässä taannoin mielessä kun kattelin että kahdeksan laatikkoa poitsulta on vaatteita koossa 50-80. 8 semmoi tiättekö niitä 70 L lelulaatikoita (sinisiä jossa spiderman kyljessä kunnon äijätyyliin) ?? TSIISUS !!!
mietin et jos sieltä kans kuluneimmat pistäis pois roskikseen tai jos kierrätykseen uskaltaa laittaa.. ja säästäis just ne mitkä on worth it ja sopi kans tyttelille jos sattuis tulemaan (kuitenkaan tuu :D ). yritin jo kun pojalle noitakin ostin niin katsoa että tulee just jotai ruskeita tai oransseja, kellertäviä mitkä sopii molemmille sitte jos... =) mut sehän selviää 27.11. JOS SELVIÄÄ :D :LOL:

huh tulipas taas soperrusta..

AM & hippu 10+4
 
AM Mä eka aattelin johonkin kirppikselle tai huutikseen laittaa, mutta totesin sitten että laitan vaan muutaman tosi hyväkuntoisen huutikseen ja loput lähetyksen laatikkoon tms... mitä ne nyt sitten onkaan. Uffille en taida laittaa kun ne kiskoo niistä niin kovia hintoja myymälöissään... Kuitenkin vauvalle ostetaan sitten uutenakin vaatteita vaikka oliskin poika. Ja mulla on sitäpaitsi shoppailumaanikko anoppi :D

Ai niin, piti teille hehkuttaa... yhdellä ystävällä oli häät suunnitteilla ensi kesälle ja sitten n. kuukausi sitten tapahtuikin jotain niin, että heillä oli koko suhde vaarassa päättyä (ei kolmansia osapuolia liittynyt tähän). Tänään sitten sain aamulla viestin, että nyt on kirkko varattu ja kaikki hyvin :heart: :heart: :heart: mä oon niiiiiin onnellinen ystävän puolesta :)
 
AAM
meitin kierrätyskeskus on ihan kiva tuossa matinkylässä ja ei hurjia hintoja niistä vaatteista pyydä mitä sielä on niin sinne laitan jos jotai sellaista on mitä kehtoo kierrätykseen panna. Yksi muovikassillinen on jo odottamassa ja toista pykään noista sitten... emmä uffille/lähärille/pönttöihin halua laittaa ko siellä ne ihmiset joskus heittää roskapussejakin sinne :( ja kaikkea sinne kuulumatonta.. mielellään vien suoraan keskukseen, pestynä ja siisteinä.
 
MOIKKA kaikille pitkästä aikaa!!! Täällähän on väkeä kuin pienessä kylässä, hyvä niin. Multa on jäänyt selailut aivan väliin parilta viikolta, ei vaan oo energia piisannut. Yhtään en tiedä mistä ootte keskustelleet, lupaan alkaa seuraamaan säännöllisemmin..

Ihanaa, pahin väsymys alkaa olemaan takana päin. 10 kk:n ikäinen esikoinen on kyllä imenyt tosi tehokkaasti tän mamman voimat!! Pahoinvointia on ILTAISIN. Eka neuvola oli 8.9 tasan viikolla 10, sydänäänet kuului mahtavasti!! Sokerirasitukseen passitettiin välittömästä, koska ed. raskaudessa paastoarvo oli hieman koholla, sama on nytkin, joten sokeriseurantaa joudun tekemään kerran kuukaudessa. Onko kukaan muu vielä joutunut sokerirasitukseen? Np-ultra on tasan viikon päästä, tuntuu että aika menee hurjan nopsaan, alkaa eka kolmannes olemaan takana päin =)

Täytyy lähteä viemään poitsua päikkäreille..

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!!!

T: Peppina kera pirpanan 11+4
 
Heippa!!

Tervetuloa kaikille uusille, ja suuret onnittelut kaikille jo np-ultraan ehtineille, ihana että monella oli niin hyviä kuulumisia :flower: :flower: :heart: Onnea myös hapamperille sydänäänien kuulemisesta! :flower: Voi Allusmamma miten ihanan kuvan olit laittanut teidän pienokaisesta, oli tosi liikuttava :'( =)

Tsemppiä Nasis82 tälle päivälle, toivottavasti kaikki on hyvin!! Onnea matkaan myös Mirkku-87! d :) b

funkyMama ollos huoleti sen valkohomejuuston suhteen :hug: Hyvällä säkällä se oli vielä pastöroitu, vaikka tietty sitä "hometta" pitäisi lukemani mukaan myös välttää kuumentamattomana ainakin. Mutta ei siitä varmasti mitään tule :hug:

Täältä kans kaikki sympatiat Hani- teille, tosi ikävää toimintaa sukulaisilta :hug: Lapsen tulo on kuitenkin sellainen ihme ja onni vähintään tuleville vanhemmille, että on se kumma ettei voida suhtautua edes asiallisesti.

Mun nikki on itseasiassa ihanien palstasiskojen väännös alkuperäisestä nikistäni, eli Nti Kesäheinästä :D Muutin sen sit lopulta kokonaan Kesikseksi. =) Nti Kesäheinä puolestaan tulee siitä että oon kovin kesäihminen, syntynyt kesällä ja aloitettiin aikoinaan yrittämään esikoista kesä-heinäkuussa :D Nti en kyllä ollut silloinkaan, mutta pitäähän nikissä jotain harhaanjohdattelevaa olla :D

).) Meillä oli tänään toinen neuvolakäynti, ja voi ihanuus, siellä meidän pikkuisen sydän sykki niin vahvasti!! :) :heart: Jännitin eilen ihan älyttömästi koko päivän tämän aamuista käyntiä, mutta onneksi turhaan. Syke saatiin samantien kuuluviin, kun terkka laittoi dopplerin masulle :heart: Mulla alkoi vaan heti kyyneleet valumaan pitkin poskia, ja kun nousin pöydältä ylös niin padot aukes kunnolla :D Niin mieletön huojennus ja helpotus... Nyt jaksaa paremmin odottaa ensi viikon np-ultraa taas. :) Syke vaihteli 150-158 ja mulla on muuten eteenpäin kallistunut kohtu, niin senkin takia varmaan kuului niin selkeästi.

Mä oon täällä nyt sitten loppupäivän ihan pää pilvissä... :D :heart: :heart: :heart:

Kesis ja pikkuinen 10+4
 
Mun nimimerkki on yhden entisen hevosen äidin nimi :kieh:

Eilen olin taasen tallilla ja sain hevosten omistajalta ihanan vastaanoton kun kerroin tästä masuasukista.Saan ratsastaa hänen puolestaan edelleen(mun pelkohan oli että haluaa jonku toisen tilalle joka ei joudu pitään taukoa)ja jos ratsastus tuntuu pahalta saan sitten siirtyä kärryilemään jos haluan.Oli niin kiva kuulla :)

Mulla on kanssa olotila sellainen että ko kotiin tulen,oli sitten kevyt tai rankka pv,niin sohvalle vetää uinumaan kunnes sitten illalla suihkun kautta sänkyyn.Paljoo muuta ei jaksa.Isäntä on oikeen virtuoosi hoitaan asioita;tekee kaiken sen mitä mä ennen pyytämättä eli siivoaa ja täydentää jääkaappia.

Ensi viikon tiistaina vihdoin se kauan odotettu eka neuvola.

milky rv tasan9
 
Heipsulivei!

G: Ikää on 28 vee ja nick tulee ylä-asteajoilta kun eräs hyvä ystävänä kutsui minua ihan yks'kaks' Sanni-Mariaksi, joka siis ei ole oikea nimeni. Siitä se ajatus sitten läksi... Edelleen ainoastaan tämä yksi kaveri kutsuu silloin tällöin tuolla nimellä.

Allusmamma: Siun juttuja on just niiiiin mukava lukea. Ihan täällä päivittäin repeilen noille siun ruokatunnustuksille ynnä muille mukaville jutuille. Keep on!

Nyt uskallan ehkä jo ääneen ajatella että täällä on ollut tiistaista lähtien aivan loistava olo!!! Jumpat olen saanut ohjattua ja ruokakin on mennyt melkosen hyvin alas. Eilen oli pakko saada ranskalaisia ja nakkeja ja hyvää oli vaikka taannoin oksensin ranskalaiset ulos ja vannoin etten enää ikinä syö niitä. Eivät nimittäin oo mitään helpoimpia oksennettavia. Yök. On taas jutut. Avokille sanoin vielä keskiviikkona että älä sano ääneen mitään minun parantuneesta olosta kun kostautuu kuitenkin heti, mutta jospa se olisi nyt jo menneen talven lumia ja pääsisi lopulta nauttimaan olosta ja odotuksesta.

Hirvee himo ois Batteryn Heattiin... Jääkaapissa olisi yksi ammoisilta ajoilta ja meinasin kyllä tänään ottaa siitä pienet hörpyt. Kahvia kun en kuitenkaan juo niin ei kait se haittaa jos ihan pienet tuosta tölkistä ottaa, ihan vaan maun vuoksi. Tarkisteltiin kyllä eilen noita kofeiinimääriä ja sen mukaan pystyisi juomaan kaksikin tölkkiä päivässä mutta onko tuossa sitten jotain muuta mitä ei suositella odottajille? Anyone?

Sanni-Maria ja pikkuinen 13+6
 
AAM
hoplaa mun mielestä noita eneriajuomia ei saisi juoda laistenkaan :kieh: muistan kun kävin energiajuoma tutkimuksessa ja siellä täti näki mun mahan ja sanoi että emännälle ei sitten näitä tarjoillakaan... :( olin et höh ? muistaaksni niissä oli jotai (nia?)- siini loppuista joka ei toudellakaan sovi raskaana oleville ! :( menee pahempaan kategoriaan kuin kahvi..

Runsasta kofeiinipitoisten juomien, kuten kahvin sekä energiajuomien, nauttimista ei suositella myöskään raskaana oleville naisille. Komitea katsoo, että 300 mg/vrk on turvallinen kofeiinin saantimäärä raskaana oleville.
lainaus Eviran sivuilta...

tarkemmin nyt tutkineena "mukamas".. lähinnä korkean kofeiini pitoisuuden takia ei suositella mutta.. koska niitä on tutkittu periaatteessa aikas vähän en kyllä uskaltaisi juoda ainakaan kerralla paljon. Huikkaset ehkä :) ;) aina kun himo iskee..
 
Tutkiskelin noita netti-infoja asiasta ja niiden mukaan kohtuudella saisi juoda. Tuo kofeiini niissä näyttäisi olevan se jonka takia ei suositella. Kohtuus kaikessa näyttää olevan hyvä muistisääntö. En ole siis mitenkään riippuvainen energiajuomista eikä niitä ole tullut ennen raskauttakaan juotua kovinkaan usein. Välillä vaan just se Heatin maku himottais.

Niasiini se ei voi olla mistä sinulle on sanottu koska:
B3-vitamiini eli niasiini toimii soluja suojaavana antioksidanttina ja se vaikuttaa mm. rasvojen, hiilihydraattien sekä valkuaisaineiden aineenvaihduntaan. Niasiinia tarvitaan lisäksi ihon ja limakalvojen tuotantoon. Niasiiniyhdiste nikotiinihappo alentaa veren kolesterolipitoisuutta. Niasiinin tarve korostuu mm. runsaan alkoholinkäytön, yksipuolisen ravinnon, laktoosi-intoleranssin, keliakian, stressin, laihdutuskuurien sekä raskauden ja imetyksen aikana.

Oon kyllä kans sitä mieltä että ei noita kannata opetella juomaan päivittäin. Ja jotkut höpelöt kun vetää sen 3 tölkkiä joka ikinen päivä...
 
Haudi taas kaikille ja tervetuloa uudet Huhtikuiset mukaan :wave:

Osanottohalaukset surullisia uutisia saaneille :hug:

Kiva on ollut lueskella muiden iloisista ultrakokemuksista ja Vuffille tuplaonnittelut ja tsempit kahden ilouutisen johdosta :flower:

Meillä on töissä tiedossa, että joku on raskaana ja mä oon heti joutunu epäilyksen alle :kieh: Yhellä työkaverilla on la maaliskuun alussa ja se on joillekin paljastanut asian, mutta ei kaikille! Mun mahaa sit tuijotellaan pukukopilla tiettyjen henkilöiden taholta ja yks jo kysyi, oonko mahdollisesti raskaana, kun oon niin kalpea :headwall: Onneks se sit jatkoi pian, kysymällä, et vai oonko mä yleensäkin ja minkähänlainen Hb mulla mahtaa olla. Vai enkö vaan kerro, että oon raskaana? Mä sanoin sitte kylmästi, että en oo se jota epäillään, ja et mun Hb on aina vähän alakantis. Ekalla neuvolakäynnillähän se oli 121. Voi että mua sitten ottaa päähän!!! Mikä oikeus kellään on toisen raskausasioista kysellä, varsinkaan, kun ei todellakaan olla mitään läheisiä työkavereita ko. henkilön kanssa. Argh! Mä toivon, että se toinen raskaanaoleva pian ilmottais kaikille, niin mä saisin rauhassa odottaa salaisesti.. Eikait siinä muuten mitään, tottakai tällanen nuori naimisissa oleva on epäilyksen alla, mutta kun ei olla vielä kerrottu asiasta ees omilla vanhemmillemme, niin en kyllä ekana halua kertoa ilouutisia melkeen ventovieraalle :( Ens viikolla ollaan kyllä sit ajateltu asia lähisuvulle paljastaa, kun meillä on miehen siskon tytön synttärit ja rv 12 olis sit jo ohitettu.

Ai niin, te joilla on jo aikasempia raskauksia, niin ootteko matkustellu ulkomailla vielä siinä 32 rv:n tuntumassa? Meillä olis ystävät lähös viikon lomalle helmikuussa ja kovasti hinkuisivat meitä mukaan.. En oo vielä oikeen päättänyt lähtiskö. Muuten varmaan ihan ok matkustelun ja lentojen puolesta ym, mut mietin vaan, et kuinkahan sitä noilla viikoilla jaksaa sen mahan kanssa kierrellä paikasta toiseen ym..

Juu, omaa napaa tuli aika kiitettävästi.. Mutta Gallupeihin vielä sellaset vastaukset, et minä 26v, mies vuoden nuorempi. Tyttö tai poikaoloa ei varsinaisesti vielä oo, mutta ehkä pojan vois laittaa sinne veikkaus-listalle. Kumpikin täysin yhtä tervetulleita :heart: Nimimerkki on ihan mielikuvituksen tuotetta, ei juonna mistään ;)

Iloista viikonloppua kaikille masunkasvattajille :heart:

Zukkis ja pikkuinen 11+1 :heart:

Ps. Mäkin voisin jo vaunut varata jo kohdalle osuis sopivat :)
 
Kauheesti ootte höpöttäny, tai sit mä vaan en oo käyny lukemassa tarpeeksi usein :D

voimia huonoja uutisia saaneille ja onnittelut tuplista Vuffille.

Lääkärillä eilen käyty ja jäi vähän hölmö olo siitä, sydän äänet kuunteli kyllä :heart:
ensin th sanoi että ei oo painon kanssa mitään hirveetä ongelmaa ja sit kun menin lääkärille niin ensimmäiset sanat "sulla on liikaa painoa, mene kävelemään enemmän" katoin sitä ihan haavi auki että noinko hänellä on tapana tervehtiä, eikä lähtöpaino nyt ollu kun 3kg enemmän kuin esikoisen kanssa.

Np-ultra oli tänään ja nyt on mieli hyvä :) lääkäri mukana ultrassa ja varmaan 12 kätilöä taustalla seuraamassa, sydämessä 4 kammiota niinkun pitää ja aivot hyvän näköiset, niskaturvotusta 1,3mm ja virtsarakko ja munuaiset löyty kädet ja lalat viuhtoi kovasti vastasi viikkoja 12 + 2 mutta laskettua aikaa ei muutettu. :) lääkäri vielä halusi vilkaista mun kohtuvaltimoiden virtaukset kun olen esikoisen kanssa kärsinyt raskausmyrkytyksestä.

Nellah ja 11+6
 
No nyt on ihan uudestisyntynyt olo kun sain nukkua vaatimattomat neljän tunnin päikkärit :D

zukkis Mulla ei oo enää noilla viikoilla matkustamisesta kokemusta. Oiskohan ollut jotain 28 viikkoja kun oltiin pitkä viikonloppu Prahassa.

G: uudelleensynnyttäjille millä raskausviikoilla esikoinen + muut lapset ovat syntyneet? Meillä esikoinen oli täsmällinen ja syntyi 40+0 :D ja sitä vielä naurettiin kun synnytyksen kesto oli 7-16... virka-aika :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä