Huhtitaaperot 2009 *Kesä-elokuussa*

Oi onnea taas kaikille uusille vauvoille ja masuasukeille! :heart:

Mä en ole yhtään ehtinyt täällä käydä. Meidän kamikaze on jo 8kk ja ihana pikku-uhma on jo niin iso poika, tänään aamulla: 'tuhma telkkari, mene pois tonne sammumaan'

Mulle kävisi enemmän kuin hyvin jotkut pk-treffit nyt elo-syyskuussa ennen kuin palaan töihin!!! Pitäiskö nähdä siellä keskustan kahvilassa, jossa ekan kerran tavattiin, nostalgia-treffit?

ziki, sama tunne, ei yhtään toivoisi, että kakkonen kasvaa. Toivois, että nää olis aina näin pieniä. Mulla on kamala vauva-ajan katoamisahdistus päällä nyt, kun oon palaamassa töihinkin.

Halit kaikille!

kadak&tikrulainen
 
Sama vikä täälläkin, käyn lukemas ajoittain mut kirjoittaminen tahtoo jäädä.
Onnea Nappi :heart:
Olen kans mukana tapaamisessa. Ois kiva nähdä pitkästä aikaa! Puistotreffitkin voisi olla kivat, niin saisivat lapset juosta?
 
Oi onnea Nappi :heart::D:flower:

Meillä alotti esikoinen keskiviikkona esikoulun..Oon nyt kotona Siirin ja pikkumiehen (jo 7kk) kanssa.. :) mulla sam homma kun Zikillä ja Kadakilla tossa etten haluais että pienin kasvaa noin kovaa vauhtia :(

Mäkin usein luen, mutta harvoin on aikaa kirjottaa..nää lapset vie tehokkaasti mun ajan notkua täällä koneella..

lumi-enkeli ja Siiri :heart:
 
Piti vielä kertoa ilouutinen täällä, kun en viitsi esim. fb:ssä hehkuttaa: Silja on oppinut päiväkuivaksi. Jätettiin vaipat pois kuukausi sitten kun vauva oli syntynyt. Oppi kyllä käytännössä heti tekemään pissat ja kakat pottaan ja pönttöön, vaan pari vahinkoa on sattunut. Huomattiin, että Siljaa ei vaan huvita mennä potalle, jos on vaippa päällä.

Muutenkin kyllä tuntuu että oppii koko ajan tosi paljon kaikkea. Nyt kiinnostavat mm. kirjaimet ja numerot ja tuttavien autojen merkit. "Siljan kirjain on S". Tunnistaa pari kirjainta ja pari numeroa ja osaa laskea kymmeneen ja ottaa esim. neljä perunaa -meidän tapauksessa kyllä useimmiten viisi kertakäyttöneulaa :(

Teidän kertomukset lasten käyttäytymisestä kuulostavat kyllä niiin tutuilta, ihan samanlaista on meilläkin, paitsi että kyllä S on aika rasittava aika usein. Puhuu tosi paljon sellaisellä ärsyttävällä kitisevällä äänellä ja uhmailee tietysti. Nämä alkoivat selvästi ennen vauvan syntymää. Vauva vielä aiheuttaa lisää kiukuttelua ym. On se kyllä ihanakin kun esim. on alkanut kertoa "hassuja juttuja", alkeellisia vitsejä, joille sitten kuuluu nauraa yhdessä - kerran toisensa jälkeen.

Nukkumaan! ja mökille huomenna =)
 
AAM
:flower: Nappi :) :) :)

Manna onnea muuttoon b:)d kauan olettekin odottaneet..

Ruttis :hug:

Tilian Silja on kans tosi reipas ja varmaan muillakin tuo kuivaksiopettelu on lähitulevaisuudessa tulossa :D meillä nti on kans jo pikkareilla eikä vaippa ole päällä kun öisin mutta 90 % on kuiva aamulla kun herää ja menee lirkille itse omatoimisesti.. vahinkoja sattuu kyllä mutta harvenevasti koko ajan. Haluais kovin mennä pöntölle kun tarhassa on kivat pikkupöntöt mutta kotona sama ei oikein luonnistu yhtä sujuvasti :D kipuamista ja kapuamista joutuu tekemään kun otin jakkaran pois (tein sen siis tahallaan vaikeammaksi että suostuisi potalle mielummin kuin pöntölle)..

Outison aka ömena :wave:

ziki äkkiä ne kasvaa joo, ntiäkin muistelen niin pikkuisena mutta se on niin iiiso tyttö jo.. itsekin sanoo että "beebi" ja pudistaa päätään :heart:

Voikun pääsis tapaamaan pk-laisia
Nyt täytyy jatkaa töitä taas.. mutta tämä taustailee säännöllisen epäsäännöllisesti :wave:

terkuin Aam ja ntikkä
 

Yhteistyössä