Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

Olisko mitään jos tässä pinossa mietitään noita treffejä? Osoitetiedot ja muut "salaisuudet" voidaan laittaa sitten s-postilla tai yv:nä. Mulla ainakin tyhmistä tyhmin sähköposti ja viestit tulee sinne erityisen epäloogisessa järjestyksessä ja muutenkin on toi spostailu hankalaa.. Tässä näkis nyyttärituomiset sun muut kaikki heti eikä tarviis avata kymmentä postia jotta muistaa mitä oltiin tuomassa jo jne..

Mä kannatan tiistaille Töölönlahtea, sinne on helppo tulla ja on kohtalaisen keskeisellä paikalla. Suokki olis muuten ihana, mut se on jotenki niin matkan takana.. Ja esim. klo 11 olis hyvä, vaiko haluuko muut myöhemmäks?
 
Tää on hyvä pino.

Ehdotan siis että nähdään tiistaina klo 11 Oopperatalon takana siinä parkkiksen kulmilla mahdollisimman lähellä rantaa ja rannan kävelytietä. Siitä voisi sitten kärrytellä Oopperatalon ja Finlandiatalon väliselle nurmikolle mahd. lähelle Oopperataloa. Sieltä sitten meidät löytävät ne, jotka ei ehdi klo 11 treffipaikalle.

Tuomisina jokainen voisi tuoda jotain syötävää, joita sitten yhteisesti syödään. Kaikki voi ottaa omat juomat ja ruokailuvälineet. Eiköhän sitä kaikenlaista sitten tule pöytään, kunhan kaikki ei tuo patonkia ja tuorejuustoa :LOL:

Nähdään siellä siis!
:wave:

Tilia ja tyttönen
 
mä voisin tuoda taas jonku suolasen piiraan, mut jonku muun ku feta-pinaatti-systeemin tällä kertaa :D

voin katsoo löytyykö meiltä termaria mut veikkaan ettei... :/

ja piin, hyvä idea tää pino =)
 
Mä voin keittää kahvit ja ottaa pumpputermariin ja pahvimukeja kans ja maitoo ja sokerii. Nyt pitäis vaan löytää meidän vakkari rantafiltti. En oo löytäny mistään, eilen jo yritin etsiä.
 
Voisko olla varavaihtoehtona kokoontua jonkun luona jos keli huono? Jos ylipäätään onnistuu kenenkään luona tälläsella varoajalla...? Me kyllä taretaan jos +19/pilvistä (ip puolipilvistä hesarin mukaan tällä hetkellä), mutta oishan se kivempi jos ois aurinkoista. :/ Joo, mut me ollaan siis tulossa, jos ei vettä sada ja joku muuki uskaltautuu mukaan =)
 
Kuin myös.. käyn tuossa kohta "haistelemassa" ilmaa, kun pitää viedä tuo esikoinen lääkäriin niin saa samalla tietää miltä tuo ilma tällä hetkellä tuntuu. Vaikka äkkiähän se muuttuu jos on muuttuakseen.
 
meillekin sopii 11.6. paremmin. 17.6. joko ollaan vielä helsingissä tai sitten jo juhannustunnelmissa mökillä... nappi saadaanhan kuitenkin tulla pian joku toinen kerta teille kaffelle jos ei nyt juhannuksen takia onnistu se 17.6.?? =)
 

Yhteistyössä