Hui KAMALA!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Hitto,miekin jo säikähdin että kukahan hemmetti tähän aikaan.. :|

Mie vihaan tätä päivää jo valmiiks.. :kieh: :kieh:
Juu, en minäkään pahemmin tästä päivästä perusta mutta nyt en voinut vastustaa kiusausta.... oli ihan pakko. :p :saint:
 
ei aprillipila ole tuollainen " Valhe "
Aprillipilassa pitää joku saada juoksemaan jonkun asian takia. Siis ihan konkreettisesti menemään jonkun keksityt syyn takia jonnekin. .. :):D Silloin aprillipila on vasta onnistunut.
 
:D
Mutta OIKEASTI...meillä on käynyt noin ja eipä ole kiva tunne, kun joku pimputtaa kelloa yöllä ja itse pelkää, eikä uskalla mennä avaamaan (meillä kun ei ovisilmääkään ole, mistä voisi kurkata).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
:D
Mutta OIKEASTI...meillä on käynyt noin ja eipä ole kiva tunne, kun joku pimputtaa kelloa yöllä ja itse pelkää, eikä uskalla mennä avaamaan (meillä kun ei ovisilmääkään ole, mistä voisi kurkata).
Ei varmaankaan ole kiva tunne.... ja anteeksi jos jotain loukkasin tällä aloituksella. :ashamed: Tuo oli vaan ensimmäinen joka tuli mieleen ja kun täällä ollut joskus niitä aloituksia että ihmisten oviin koputeltu tmv.... :ashamed: Paremmin olisin voinut aprillipilani valita mutta.... aprillattu mikä aprillattu.

:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja saara:
mikä on luhtitalo?!?!? ihan vaan by the way ohi aiheen..
"Luhtitalo on kerrostalotyyppi, jonka asuntoihin mennään parvekkeen kaltaisesta avoimesta porraskäytävästä. Porraskäytävä ei ole siis suljettu, vaan asuntoihin mennään sisälle ulkokautta. Luhtikäytävän yhteydessä voi olla hissillä varustettu porrashuonetila. Luhtitalo on useimmiten kaksikerroksinen. Luhtitalo on yleensä ns elementeistä rakennettu. Tämän rakennustekniikan etuna on nopea ja helppo talon pystytys mutta haittapuolena on heikko äänieristys."

http://www.signalpack.com/reg/shp/espoo/products/1172.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
:D
Mutta OIKEASTI...meillä on käynyt noin ja eipä ole kiva tunne, kun joku pimputtaa kelloa yöllä ja itse pelkää, eikä uskalla mennä avaamaan (meillä kun ei ovisilmääkään ole, mistä voisi kurkata).
Ei varmaankaan ole kiva tunne.... ja anteeksi jos jotain loukkasin tällä aloituksella. :ashamed: Tuo oli vaan ensimmäinen joka tuli mieleen ja kun täällä ollut joskus niitä aloituksia että ihmisten oviin koputeltu tmv.... :ashamed: Paremmin olisin voinut aprillipilani valita mutta.... aprillattu mikä aprillattu.

:hug:

Ei mua ainakaan loukannut =) Mä olen niin säikky, että pelästyn päivälläkin, jos joku soittaa meidän kelloa. Meillä kun ei asu sukua tms täällä ja miehen kaverit ei tule, jos mies ei ole kotona...eli meidän kellon ei pitäisi päivälläkään soida, varsinkin, kun alaovet ovat lukossa.
 

Yhteistyössä