Huimaus ekoista luomumenkoista?

Hei

Kirjoittelen tälle nyt oman ketjun kun tuolla e-pillereiden lopettamisen jälkeisissä oireissa kyselin, muttei kukaan varmaan huomannut.

Eli siis pillerit loppuivat viime kuussa, ekat luomumenkat alkoivat viikko sitten sunnuntaina. Maanantaina alkoi huimaus.

Ja on vaan pahentunut pahentumistaan. Pää on jo kuvattu, mitään ei löytynyt. Asentohuimaukseltakaan tää ei vaikuta.

Ja aloin miettiä, TAASKO ne pillerit, tai lähinnä niiden lopetus, kun ei muutakaan syytä löydy.

Ihme, että saan näinkin selkeää tekstiä aikaan, on nimittäin melkoisen sekava olotila jälleen.

Pillereiden lopettamisesta on seurannut niin paljon tuskaa, että tääkin sitten ilmeisesti vielä?

Kiitos

Onko kohtalotovereita? Onko teillä mennyt miten nopeasti ohi?
 
Naapurin tyttö
Mulla ei sinänsä ole pillereiden pois jättö ikinä aiheuttanut tällaista mutta tuli mieleeni,

Mites tuo hemoglobiini? Verensokeri?
Mulle tulee mieleen pillereiden lopetuksesta se että jostain syystä olisi tuo hemoglobiini päässyt liian alhaiseksi... Kokeile rautatabletteja...

Toinen vaihtoehto on hormooneissa tai kilppareissa.

Tutkittiinko päänkuvauksen yhteydesssä muuta?

Minulla aiheutti stressi muistissa häikkää sekä huimausta yms. mutta kun sain stressin vähentymään, ongelmatkin hävisivät.

Toivottavasti asia selkeentyy, tsemppiä :hug:
 
Itsellä pillereittä oloa nyt takana kuukausi ja ekat luomumenkat tulleet. Menkkojen alkupäivät oli jotain ihan järkyttävää, mahakipua, päänsärkyä, kuvotusta ja lähes toimintakyvyttömäksi meni (ei ennen tämmöistä).. Eli täysin samat oireet mitä mainitsit toisessa ketjussa. Mutta onneksi sitä kesti vain nuo kaksi päivää.
Kun pillerit lopetin, oli pari viikkoa havaittavissa todella huono oloa, kuvotusta.. joskaan ei huimausta. Meni sekin ohi onneksi.. Uskon kyllä että kropalla kestää aikansa että tottuu tuosta "shokista".
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! Lopetin pillerit 6kk sitten. en muista tarkkaan, mut muaki huimasi aika pian pillereiden jätön jälkeen ehkä parin viikon ajan. Tehtiin neurologinen tutkimus mut mitää ei löydetty, otettiin hb ja kilppari arvot, olivat ok. Musta se pyörryttäminen jäi mulla vähä niinku ikäänkuin päälle..pelkäsin et pyöttyn ja pyörryttää ja sitte tutkailin itseeni vähä liika...lääkäri meinas sillon et ei voi johtua pillereiden lopettamisesta kun kysyin asiaa häneltä, en tiä sitte. Nyt kuitenkin huimailua ei enää ole...ehkä se menee sinullaki ohi, toivotaan :)!
 
Kiitos vastauksista :)

Täällä huimaillaan edelleen, tai on lähinnä sellainen sekava olo pääkopassa. Kyllä terveydellisesti kaiken pitäisi olla kunnossa.

Vikaa aletaan siis hakea korvasta, jos siellä olisi sakat sekaisin...

Kai tämä joskus loppuu ja varmasti loppuukin, on vaan jotenkin tosi raskasta kun joka aamu odottaa heräävänsä parempaan päivään.
 

Yhteistyössä