Huolestuneet äidit! Vaikuttakaa.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Raiskausuutiset olivat viimeinen pisara. Kirjoitin tänään sähköpostia itse pääministerille ja sisäministerille. En tiedä lukevatko, enkä luule että yhden ihmisen pieni posti mitään muuttaa.

Uskon kuitenkin, että jos kansalaiset tukkivat heidän sähköpostinsa huolestuneilla (asiallisilla, nimet mukaan) viesteillä, he saavat paremman käsityksen peloistamme ja siitä, kuinka Suomessa on elämä muuttunut ja turvallisuus uhattuna.

Kaikki te, jotka olette asiaa ajatelleet: nyt on aika toimia.

Osoitteet ovat etunimi.sukunimi@eduskunta.fi.
 
vierailija
Osoite ilman ääkkösiä, niinkuin aina.

Ap.

ps.Ihan sama mitä taas tästäkin olette mieltä, mutta minä en vaan voinut enää seurata tilannetta tekemättä mitään.
 
vierailija
Olen kirjoittanut aiemminkin, kirjoitin taas. En ymmärrä kuka ei olisi huolissaan tästä tilanteesta? Tälle on jatkoa, näitä voi tulla tänne seuraavat vuosikymmenet. Kuka haluaa maastamme kehitysmaan?
 
kahdenäiti_
Saisiko jostain listausta vaikkapa ministereistä ja muista isoista kihoista, joille viestiä kannattaa lähettää. Ajattelin tarttua tuumasta toimeen ja laittaa samalla viestin useammalle henkilölle.
 
vierailija
Ja tämän OHESSA:

Huolestuneet äidit, puhukaa lastenne kanssa aiheesta. Kertokaa itse tästä kulttuurista, sen eroista ja aiheuttamista vaaroista. Älkää odottako lastenne tietävän kaikkea automaattisesti.
 
vierailija
Perustakaa adressi (verkossa palveluita vaikka millä mitalla), adressiin mukaan esimerkki sähköpostista jonka voi napin painalluksella lähettää kummallekin ministerille ja ehkä vielä joillekin muille vaikuttajille, kuten kannattamansa puolueen johtajalle esim. Vaikuttaa siltä että olis hyvä aika saada hallitsematonta maahanmuuttoa vastustavien profiili muuttumaan yksinkertaisista idioottirasisteista normaaleiksi turvallisuudesta huolestuneiksi ihmisiksi. Ja heidän änensä kuuluviin. Ei hallitus voi tehdä mitä vaan, ainakaan demokratian teoriassa, ja jos käytäntö ei vastaa teoriaa, se on pantava vastaamaan niin kuin on historiassa ennenkin pantu (tai no ei ehkä ihan samoilla metodeilla kuin kaikissa tapauksissa mutta siis sillä että vastustetaan ja protestoidaan lannistumatta kunnes kansan ääni otetaan huomioon.)
 
vierailija
(Ja adressin kirjoittajaksi joku joka osaa kirjoittaa ERITTÄIN HYVÄÄ JA HUOLITELTUA SUOMEN KIELTÄ kiihkottomasti, liioittelematta ja tunteilematta, mutta erittäin painavasti ja älykkäästi.)
 
vierailija
Pitäis kirjoittaa siitä kun miehiä on olemassa ja se on se oikee ongelma. Kaikki miehet on samanlaisia ja kaikki miehet voi yrittää raiskata. No mitä tälle vois tehdä?? Ne jotka on parisuhteessa puolustaa kuitenkin aina niitä ja vastustaa sitä että niitten miehet tapettais. Ne mieluummin hyväksyy sen että niiitten ukot yrittää ainakin raiskata ja pitää sitä hyväksyttävänä. Miehethän ei koskaan tuomitse toisiaan mistään vaan ne syyttelee ihonvärin takia että oli ton värinen joka raiskas. Ei se niin mene vaan kaikki miehet raiskaa ja minkä takia ne raiskaa niin sen takia koska niillä on penis. Jos penis poistetaan kaikilta miehiltä niin vähenee raiskaukset ihan varmasti. Se on ainoo keino lopettaa raiskaukset.
 
vierailija
Pitäis kirjoittaa siitä kun miehiä on olemassa ja se on se oikee ongelma. Kaikki miehet on samanlaisia ja kaikki miehet voi yrittää raiskata. No mitä tälle vois tehdä?? Ne jotka on parisuhteessa puolustaa kuitenkin aina niitä ja vastustaa sitä että niitten miehet tapettais. Ne mieluummin hyväksyy sen että niiitten ukot yrittää ainakin raiskata ja pitää sitä hyväksyttävänä. Miehethän ei koskaan tuomitse toisiaan mistään vaan ne syyttelee ihonvärin takia että oli ton värinen joka raiskas. Ei se niin mene vaan kaikki miehet raiskaa ja minkä takia ne raiskaa niin sen takia koska niillä on penis. Jos penis poistetaan kaikilta miehiltä niin vähenee raiskaukset ihan varmasti. Se on ainoo keino lopettaa raiskaukset.

Suvikset ovat käsittämättömän sairaita.
 
vierailija
Perustakaa adressi (verkossa palveluita vaikka millä mitalla), adressiin mukaan esimerkki sähköpostista jonka voi napin painalluksella lähettää kummallekin ministerille ja ehkä vielä joillekin muille vaikuttajille, kuten kannattamansa puolueen johtajalle esim. Vaikuttaa siltä että olis hyvä aika saada hallitsematonta maahanmuuttoa vastustavien profiili muuttumaan yksinkertaisista idioottirasisteista normaaleiksi turvallisuudesta huolestuneiksi ihmisiksi. Ja heidän änensä kuuluviin. Ei hallitus voi tehdä mitä vaan, ainakaan demokratian teoriassa, ja jos käytäntö ei vastaa teoriaa, se on pantava vastaamaan niin kuin on historiassa ennenkin pantu (tai no ei ehkä ihan samoilla metodeilla kuin kaikissa tapauksissa mutta siis sillä että vastustetaan ja protestoidaan lannistumatta kunnes kansan ääni otetaan huomioon.)
Sanoisin, että kannattaa tehdä molemmat. Hyvin muotoiltu adreesi on hyvä, mutta toisaalta sähköpostilla lähetetyt viestit konkretisoivat paremmin sitä huolestuneiden ihmisten määrää. On ihan eri vaikutus, jos lukee adressista, että 200 ihmistä on allekirjoittanut, kuin että 200 ihmistä laittaa meiliin viestiä asiasta.
 
Kaiken kaikkiaan, kansanedustajille pitäisi kirjoitella enemmän. Mistäs mokomat muuten tietävät, mitä kansa tahtoo.
Jotenkin sitä ihan turhaan aristelee kansanedustajille ja ministereille kirjoittamista. Siellähän ne ovat verorahoilla palkattuna kansaa palvelemassa... ainakin teoriassa.
 
vierailija
Sanoisin, että kannattaa tehdä molemmat. Hyvin muotoiltu adreesi on hyvä, mutta toisaalta sähköpostilla lähetetyt viestit konkretisoivat paremmin sitä huolestuneiden ihmisten määrää. On ihan eri vaikutus, jos lukee adressista, että 200 ihmistä on allekirjoittanut, kuin että 200 ihmistä laittaa meiliin viestiä asiasta.
Niin, siis nimenomaan sellainen adressi, jossa on mukana se mahdollisuus, että voi lähettää viestin jonkun vaikuttajan sähköpostiin. Suurin osa adresseista on nykyään tällaisia, tai ainakin niistä mitä itse olen allekirjoittanut. Niissä on yleensä valmiina teksti, jota voi itse muokata jos haluaa, mutta jos ei jaksa tai ole aikaa, voi vaan painaa nappia ja sähköposti lähtee eteenpäin omissa nimissä.
 
vierailija
Ja tämän OHESSA:

Huolestuneet äidit, puhukaa lastenne kanssa aiheesta. Kertokaa itse tästä kulttuurista, sen eroista ja aiheuttamista vaaroista. Älkää odottako lastenne tietävän kaikkea automaattisesti.
Olen samaa mieltä. Ja lisäksi ei missään nimessä pidä tyytyä vain SPR:n tai Maahanmuuttoviraston antamaan valistukseen. Tämä valistus on asenteellista ja asettaa lapset vaaraan, kuten Kempeleen ja Raision tapaukset ovat osoittaneet. Kempeleeltä tihkuneista tiedoista on käynyt ilmi, että SPR on kuljettanut turvapaikanhakijoita yläasteelle tutustumaan suomalaisiin lapsiin. Riskejä ei haluta ei suostuta näkemään. Valistakaa omia lapsianne, että muslimit suhtautuvat täysin eri tavalla naisiin ja lapsiin, pelkkä hymyily voi olla myöntymys seksiin. Valistakaa myös tarttuvista infektiotaudeista, joita nämä tulijat tuovat mukanaan. Valistakaa naisen asemasta, miten naisen on pukeuduttava kaapuihin ja kuljettava vain sukulaismiehen mukana, muuten on raiskattavaksi kelpaava huora.
 
vierailija
Suomessa raiskataan pelkästään aikuisia naisia arvioiden mukaan 15 000 joka vuosi.

Muistakaa myös heidät posteissanne.
Mistä tuollaisen luvun olet saanut. Ja luulen että se on jo tiedossa tarpeeksi hyvin, että raiskauksia tapahtuu. Ainoastaan se ei ole tarpeeksi hyvin tiedossa, että jostain kulttuurista tulleet raiskaavat todennäköisemmin.

Sen alkavat päättäjätkin nyt näköjään jo myöntää, että joistain kulttuureista tulleet miehet ovat täysin pihalla siitä, miten SUOMESSA käyttäydytään. Heille täytyy antaa sen tyylisiä ohjeita, että heikompaa hirvittää. Niiden ohjeiden perusteella selviää, millaisista tyypeistä tänne tulijoissa oikeasti on kyse :( Tulijoille täytyy esim. sanoa, että silmiin katsominen ei ole lupaus seksiin. Uskomatonta mutta totta :(
 

Yhteistyössä