huolestuttaa et onko kaikki hyvin...

eilen päivällä tuli semmosta ruskeaa vuotoa jota ei ole aikaisemmin tullut mikään paikka ei ole kipeä. vkoja 12+3 soitin päiystykseen illalla mutta sanoivat että ei tartte tulla. voiko olla normaalia??nyt mietin tässä ku mulla on klo.15 aika äippäpolille et jos se sanoo et olipitäny mennä ja et kaikki ei oo hyvin... :'(
 
hmmm
No olet sellaisilla viikolla, että jos kaikki ei ole hyvin, ne eivät siellä polilla olisi voineet muuta tehdä, kun antaa kontrolliajan ja pyytää ottaa rauhallisesti, siis jos syke olisi löytynyt. Noilla viikoilla ainakin minulla vuoto johtui kuulemma tavallisesta vaivasta, eli istukka lähellä kohdin siita ja kun maha alkaa kasvaa, niin aiheutti jonkinlaista vuotoa.
Eli toivotaan ja uskotaan että kaikki hyvin kun ei kipujakaan ja tuskin olisivat mitään siellä polilla tehneet / voineet tejdä muuta kuin tarkistaneet, että vauva kunnossa. Olisit siis saanut toki mielenrauhan, mutta jos joku pielessä lepo olisi ainoa hoito.
Tsemppiä polikäynnille.
 
vieras
Toivottavasti kaikki on hyvin. Jos ei ole ja vaikka keskenmeno alkamassa, niin ei kai se lääkärissä käynti enää auta sitä asiaa eli tulee jos on tullakseen. Monilta tulee vertakin ja silti voi olla kaikki ok. Älä suotta hermoile
 
poitsuli
mä oon kyl sit semmonen et soitan lääkärii/neuvolaa ku suuri piirtei pää kainalos!mut toi kuulostais suht normaalilta(pitäiskö nyt normaalisti ol kuukautiset)???siitäki voi johtua et tulee rusehtavaa vuotoa!!
 

Yhteistyössä